2013-10-14, 14:27
Medlem
Weeruuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
Jobson är kvickare, starkare, mer teknisk och bättre i boxen. Den bättre av dem 2 tycker jag.
Wallyson mer en djupleds-spelare som är mer råsnabb och bättre utanför boxen med långskott och passningar och väldigt mycket billigare.

Tack för svar!

Köper nog båda och kör dom i 4-4-2 och ser hur det funkar
Citera
2013-10-14, 14:29
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Jag är helt värdelös på det här spelet, jag har däremot mer coins än samtliga som huserar i den här tråden sammanlagt.
Stort grattis. Du är rikast i tråden!

..alltså på virtuella coins på ett spel.
Citera
2013-10-14, 14:35
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Stort grattis. Du är rikast i tråden!

..alltså på virtuella coins på ett spel.

tror vi ska sluta mata detta trollet, snart börjar han snacka om han drar in 30 000 skr i månaden på att sälja coins och är miljonär igen.
Citera
2013-10-14, 14:36
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Jag är helt värdelös på det här spelet, jag har däremot mer coins än samtliga som huserar i den här tråden sammanlagt.

/Cool_kille

OnT - Är Schweinsteiger något att ha? Tanken är att rotera Schweinsteiger-Javi Martinez-Luiz Gustavo-Reinhartz på CDM i en 4-2-3-1 (2). Men High/High känns sådär, svårt att matcha med Javi Martinez Med/Med i så fall, men bredvid Reinhartz och Gustavo funkar det nog... (Med/High)...
Citera
2013-10-14, 14:43
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
/Cool_kille

OnT - Är Schweinsteiger något att ha? Tanken är att rotera Schweinsteiger-Javi Martinez-Luiz Gustavo-Reinhartz på CDM i en 4-2-3-1 (2). Men High/High känns sådär, svårt att matcha med Javi Martinez Med/Med i så fall, men bredvid Reinhartz och Gustavo funkar det nog... (Med/High)...
Bastian va kung för mig som cdm brevid martinez i en 433. Grymma passningar sen har han sjuka skott och helt okej def
Citera
2013-10-14, 14:52
Medlem
Weeruuns avatar
Köpte mig precis detta laget: http://www.futhead.com/14/squads/1236373/

Målvakten ska bytas ut, hade inte råd med en bättre just nu.

Tror ni det kommer funka bra i offensiven även att ingen har high WR?
Citera
2013-10-14, 15:14
Medlem
Vad får man i "gåvopaketet" om man vinner internationella cupen, den cupen med max 4 stjärnor. Är det massor av kontrakt eller är det spelare också?
Citera
2013-10-14, 15:19
Medlem
Har två ganska roliga lag att spela nu, men är ute efter ett 3:e, har 1 miljon till övers och funderar på ett bundesliga, någon som kan tipsa om en bra formation för ett bundesliga team?

Här är mina lag nu.

Edit: gammal länk, här kommer den,

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=cHGintnjnKiGBs3

Om ni undrar vart pengarna kommer ifrån så fick jag ronaldo i ett av mina 4 free packs
Senast redigerad av Fanta1 2013-10-14 kl. 15:21.
Citera
2013-10-14, 15:20
Medlem
Amex88s avatar
Jag är lite trött på mitt PL lag då det känns som de flesta spelarna är lite överprisade jämfört med andra ligor, spelar inte så mycket så jag har inte råd med att köpa spelare för 100k++ på positioner för att få in spelar med klass. Spelarna som sticker ut är väl Rooney, Luiz och Schurrle.

Jag har väl ett värde på runt 200.000 coins om man räknar med lite subs och annat jag har i min trupp.

Några som har bra tips på liga, land eller något för att kunna bygga en så underhållande trupp som möjligt för samma pris? Självklart kommer det finnas utrymme för att förbättra. Eller har någon tips på bra PL spelare som inte är rövdyra som ändå förbättrar truppen?

Jag spelar ganska mycket inlägg och genombrott ifrån mitten i mitt anfallsspel, jag har ofta problem att försvara mig mot lobb genomskärare och det är i princip så alla mål bakåt kommer (ibland inspel från kant och nick) därför vill jag gärna ha snabba backar.

Edit:
http://www.futhead.com/14/squads/1237152/#
Citera
2013-10-14, 15:29
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Jag är lite trött på mitt PL lag då det känns som de flesta spelarna är lite överprisade jämfört med andra ligor, spelar inte så mycket så jag har inte råd med att köpa spelare för 100k++ på positioner för att få in spelar med klass. Spelarna som sticker ut är väl Rooney, Luiz och Schurrle.

Jag har väl ett värde på runt 200.000 coins om man räknar med lite subs och annat jag har i min trupp.

Några som har bra tips på liga, land eller något för att kunna bygga en så underhållande trupp som möjligt för samma pris? Självklart kommer det finnas utrymme för att förbättra. Eller har någon tips på bra PL spelare som inte är rövdyra som ändå förbättrar truppen?

Jag spelar ganska mycket inlägg och genombrott ifrån mitten i mitt anfallsspel, jag har ofta problem att försvara mig mot lobb genomskärare och det är i princip så alla mål bakåt kommer (ibland inspel från kant och nick) därför vill jag gärna ha snabba backar.

Edit:
http://www.futhead.com/14/squads/1237152/#

Du står inför ett jobbigt beslut med bpl laget eftersom som nästa steg blir satans dyrt om du ska förbättra laget. Dock så skulle jag byta en av dina cb mot någon defensivare om du ska ha kvar laget.

bundesliga eller serie a har ett bra utbud av snabba cb och är förhållandevis billiga
Citera
2013-10-14, 15:42
Medlem
Kan någon göra ett najsigt silver lag med massa 5* och bra kemi ?

Hade varit grymt snällt
Citera
2013-10-14, 15:43
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
Du står inför ett jobbigt beslut med bpl laget eftersom som nästa steg blir satans dyrt om du ska förbättra laget. Dock så skulle jag byta en av dina cb mot någon defensivare om du ska ha kvar laget.

bundesliga eller serie a har ett bra utbud av snabba cb och är förhållandevis billiga

Edit, du kan ju få detta laget för samma pengar som deiit engelska http://www.futhead.com/14/squads/1237938/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in