Citat:
Ursprungligen postat av
BendingSwine
hmm, ingen ett av lagen har ju speciellt bra wr eller full kemi. varför inte försöka sig på någon billig hybrid istället.
Ska du köra med "Colombia" så byt plats med Zúñiga och armero
eller göra såhär så får du ett mer balanserat innermittfält
http://www.futhead.com/14/squads/1230618/
Citat:
Ursprungligen postat av
Vattumannen
Goddag. 2 frågor till folket;
Vad betyder "Bra" workrate?
Finns det ingen brasiliansk manager?
Bra wr är ju att laget ska vara så balanserat som möjligt. Dvs du vill inte ha 2 innermittfältare med h/l för då blir de ju problem i defensiven på mittfältet och en anfallare med high i def kommer ju ligga i knät på mittfältet ofta och inte vara i boxen vid rätt tillfälle. En back med high i offensiv kommer ligga högt på fasta och söka sig för högt upp när du anfaller och göra de svag för kontringar.
Säg var du vill köra för formationen så kan jag föreslå vad som är bäst.
och de finns ingen brasiliansk manager