2013-10-14, 02:22
  #8533
Medlem
glaspsykes avatar
När jag ska gå in på fliken Online Seasons så fryser bilden och jag måste stänga av konsolen. Cuper är inget problem att köra konstigt nog.

Beror detta på FIFA14-skivan, xboxet eller EA?

mvh
Citera
2013-10-14, 02:34
  #8534
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
http://www.youtube.com/watch?v=9dGXxHJV7uA

humor på första målet.
1. hur fult som helst
2. motståndarens spelare har 0 fitness

med andra ord, gör ni något halvfint mål online, skicka in det till EA och få 5 guldpack. ribban är inte farligt hög direkt

Håller med, nu i början har det inte varit snygga mål alls.

Jag gjorde ett mål idag som LÄTT hade platsat på den listan, körde en fin skillrun med en kille i mitt skillzore bronslag, tog mig väl förbi 4-5 spelare innan jag kom fri med målvakten hähä. Var mitt första riktiga "skillmål" för i år även om jag skillat förbi 1-2 spelare + GK ganska många gånger på nya fut. Förhoppningsvis vänjer man sig vid spelet snart och kan göra fler.

Synd att man inte spelar in.
__________________
Senast redigerad av KentSvensson 2013-10-14 kl. 02:43.
Citera
2013-10-14, 03:17
  #8535
Medlem
Vad tror ni om http://www.futhead.com/14/squads/1226219/ ?

Känns som ett lag att satsa på

Några ändringar?
Citera
2013-10-14, 03:45
  #8536
Medlem
Vad innebär "gåvopaketet" man vinner om man vinner turneringen "internationella klassikern"? Nån som har koll?
Citera
2013-10-14, 06:42
  #8537
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Vad tror ni om http://www.futhead.com/14/squads/1226219/ ?

Känns som ett lag att satsa på

Några ändringar?

Spelat jävligt många matcher med kaka och tycker han är värdelös, ersatte han med Bernard och det är som natt och dag. Men som sagt smak sak och beroende på hur du spelar.
Citera
2013-10-14, 09:06
  #8538
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockelius
https://twitter.com/jockelius/status/389491408161501185/photo/1


Trovärdigt nu då?

Sedärja!
Bara att gratulera
Citera
2013-10-14, 09:09
  #8539
Medlem
pellenicklass avatar
nu måste jag sälja min kära caroll, jävla patch
Citera
2013-10-14, 09:26
  #8540
Bannlyst
Gott folk vilket av dessa två lag ska jag använda mig av som andralag?
1. http://www.futhead.com/14/squads/518692/
2. http://www.futhead.com/14/squads/519169/
Citera
2013-10-14, 10:20
  #8541
Medlem
Vattumannens avatar
Goddag. 2 frågor till folket;

Vad betyder "Bra" workrate?

Finns det ingen brasiliansk manager?
Citera
2013-10-14, 10:22
  #8542
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Gott folk vilket av dessa två lag ska jag använda mig av som andralag?
1. http://www.futhead.com/14/squads/518692/
2. http://www.futhead.com/14/squads/519169/

hmm, ingen ett av lagen har ju speciellt bra wr eller full kemi. varför inte försöka sig på någon billig hybrid istället.

Ska du köra med "Colombia" så byt plats med Zúñiga och armero
eller göra såhär så får du ett mer balanserat innermittfält http://www.futhead.com/14/squads/1230618/



Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Goddag. 2 frågor till folket;

Vad betyder "Bra" workrate?

Finns det ingen brasiliansk manager?


Bra wr är ju att laget ska vara så balanserat som möjligt. Dvs du vill inte ha 2 innermittfältare med h/l för då blir de ju problem i defensiven på mittfältet och en anfallare med high i def kommer ju ligga i knät på mittfältet ofta och inte vara i boxen vid rätt tillfälle. En back med high i offensiv kommer ligga högt på fasta och söka sig för högt upp när du anfaller och göra de svag för kontringar.


Säg var du vill köra för formationen så kan jag föreslå vad som är bäst.

och de finns ingen brasiliansk manager
__________________
Senast redigerad av sixpounder 2013-10-14 kl. 10:29.
Citera
2013-10-14, 11:17
  #8543
Medlem
Koromans avatar
Någon som har lust att hjälpa till med ett lagbygge? Har helt slut på fantasi.. Det ska vara ett b-lag.
17 k får det kosta. Jag har redan jackson martinez, som ska vara med i laget! Får gärna vara en hybrid då jag är trött på portugisiska ligan..

Formation: 4-1-2-1-2

Tack på förhand!
Citera
2013-10-14, 11:27
  #8544
Bannlyst
Bästa möjliga svenska lag? Utan Zlatan.
Är tänkt som ett eventuellt B-lag. Kanske bara silver? Skulle kunna vara intressant att använda i silverturneringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in