Jag använder RvP i en 4-1-4-1 uppställning och han känns stark och rörlig med bollen, Men hans bästa egenskap är hans avslut! Wow. Har dock svårt att vinna kampen om bollen vid utsparkar från egen målvakt. Har du pengarna så testa men känns som att jag lyckades bättre med Berbatov.
[quote=triquartista|45640079]Regnar det aldrig på den?
Veltins Arena, Det är Schalkes hemmaborg. Det regnade aldrig på den på fut 13 men har dock inte testatpå detta fifa. För övrigt så är det en riktigt snygg arena.
Jag använder RvP i en 4-1-4-1 uppställning och han känns stark och rörlig med bollen, Men hans bästa egenskap är hans avslut! Wow. Har dock svårt att vinna kampen om bollen vid utsparkar från egen målvakt. Har du pengarna så testa men känns som att jag lyckades bättre med Berbatov.
Ja han ska visst ha fin finishing, får väl testlira honom lite innan jag bestämmer mig.. har alltid tyckt att han är så slö i vändningar och bara tappar bollen.
Dribblingen är sjukt tråkigt på fifa 14, det är numera spring upp och ner. Tröttnat riktigt mycket och bestämt mig för att sluta spela om jag inte får någon riktigt bra, sålde av mitt lag för 450k.