Citat:
Ursprungligen postat av
MrTim
Såg någon som tipsade en nykomling om att använda vitboll. Kan inte instämma mer. Fy fan vad jobbigt det är ibland med dom svartabollarna på en skuggig plan. Varför Har EA ens med dom mörka bollarna som alternativ. Vilket jävla skit.
Mitt första mål efter patchen, nickmål på hörna. Mitt första insläppta mål, en lång genomskärare från mittback till forward som kom fri för att mina backar stod o titta på.
En annan jävligt irriterande sak med hörnor, är att om man nu nickrensar väck den ut i banan o tar kontroll över en annan spelare så tar det typ en sekund innan fanskapet börjar röra på sig.
Hur gör ni andra när ni nickar väck hörnor. Rensar? Långpassning? eller vanlig pass?
Tycker nämligen att på rensningarna så hamnar bollen alltid hos motståndaren igen. Medans jag själv väldigt sällan får några billiga bollvinster. Skulle jag använda mig utav något av dom andra alternativen så brukar jag förlora nickduellen.
För övrigt så tycker jag att Iniesta va totalt värdelös. Köpte på mig Neymar igår o byggde ett lag runt honom med b.l.a Iniesta. Så de laget är kasserat p.g.a av sopan Iniesta.
Undrar därför nu om Någon skulle vilja bygga något lag Med Neymar Som CAM, så få LigaBBVA spelare som möjligt. Helst utan Costa då han inte funkar riktigt för mig.
Tack på förhand
För att kunna lira Iniesta så måste man vara bra på spelet. Något som du tydligen INTE är.
Angående din hörnfråga. Antingen blir det mål eller så rensas bollen undan, det är 50/50 känns det som.