2013-10-11, 17:35
Medlem
Vad tror ni om detta lag? http://www.futhead.com/14/squads/1118752/.

Något ni skulle ändra på?
Citera
2013-10-11, 17:41
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmdude
Vilken formation?
helst 4-2-3-1(2), 4-4-2(2) eller 4-1-2-1-2
Citera
2013-10-11, 17:48
Medlem
haammpes avatar
Sen jag köpte Napolis militär kläder har jag vunnit 13 matcher i rad, måste ge en slags power
Citera
2013-10-11, 17:49
Bannlyst
Någon här som skulle kunna dela med sig hur ni gör för att tjäna pengar på fifa? Just nu är jag sjukt pankt och har ingen plan för hur jag ska lyckas i market! Plus så tar det så lång tid att bara spela matcher hela tiden!
Citera
2013-10-11, 17:53
Bannlyst
Vilka kemistilar ska man välja om man vill ha bättre skott/pass/dribbling/pace?
Citera
2013-10-11, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Club Brugge har ett nice badge och snygga kits!

http://i1.ytimg.com/vi/Z6-IRc1bKhc/maxresdefault.jpg

Har sett att många använder dessa, vill ha något mer originellt men tack ändå. Funderar på estorils blåa/gula ala brazil
Citera
2013-10-11, 17:56
Medlem
Somsagt. Byggt detta lag.. Någon som kan ändra på något eller säga hur ni tycker det ser ut?

http://www.futhead.com/14/squads/1118752/
Citera
2013-10-11, 18:02
Medlem
Jerkstores avatar
Jävla fittspel. Jag möter en tönt som har Llorente och Mandzukic på topp i usel kemi. Jag leder med 3-1 och spelar bra och har lyckats blocka alla hans tusentals inlägg men han fortsätter ju likt den fittan han är. Gör bara nickmål och vinner. Varför ska alla vara sådana äckliga töntar för?
Citera
2013-10-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBBB
För mig fungerar 4231, 4231 (2) och 41212 bäst hittills. Den förstnämda är väldigt skön då man kan dominera bollinnehavet genom 3 bra passare.

Har väldig svårt för formationer med endast en anfallare, gynnar inte min spelstil, men 4-2-3-1(2) var okej, känns som det blir svårt att spela den formationen utan snabba yttrar
Citera
2013-10-11, 18:21
Medlem
Såg någon som tipsade en nykomling om att använda vitboll. Kan inte instämma mer. Fy fan vad jobbigt det är ibland med dom svartabollarna på en skuggig plan. Varför Har EA ens med dom mörka bollarna som alternativ. Vilket jävla skit.

Mitt första mål efter patchen, nickmål på hörna. Mitt första insläppta mål, en lång genomskärare från mittback till forward som kom fri för att mina backar stod o titta på.

En annan jävligt irriterande sak med hörnor, är att om man nu nickrensar väck den ut i banan o tar kontroll över en annan spelare så tar det typ en sekund innan fanskapet börjar röra på sig.

Hur gör ni andra när ni nickar väck hörnor. Rensar? Långpassning? eller vanlig pass?

Tycker nämligen att på rensningarna så hamnar bollen alltid hos motståndaren igen. Medans jag själv väldigt sällan får några billiga bollvinster. Skulle jag använda mig utav något av dom andra alternativen så brukar jag förlora nickduellen.

För övrigt så tycker jag att Iniesta va totalt värdelös. Köpte på mig Neymar igår o byggde ett lag runt honom med b.l.a Iniesta. Så de laget är kasserat p.g.a av sopan Iniesta.

Undrar därför nu om Någon skulle vilja bygga något lag Med Neymar Som CAM, så få LigaBBVA spelare som möjligt. Helst utan Costa då han inte funkar riktigt för mig.

Tack på förhand
Citera
2013-10-11, 18:36
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Såg någon som tipsade en nykomling om att använda vitboll. Kan inte instämma mer. Fy fan vad jobbigt det är ibland med dom svartabollarna på en skuggig plan. Varför Har EA ens med dom mörka bollarna som alternativ. Vilket jävla skit.

Mitt första mål efter patchen, nickmål på hörna. Mitt första insläppta mål, en lång genomskärare från mittback till forward som kom fri för att mina backar stod o titta på.

En annan jävligt irriterande sak med hörnor, är att om man nu nickrensar väck den ut i banan o tar kontroll över en annan spelare så tar det typ en sekund innan fanskapet börjar röra på sig.

Hur gör ni andra när ni nickar väck hörnor. Rensar? Långpassning? eller vanlig pass?

Tycker nämligen att på rensningarna så hamnar bollen alltid hos motståndaren igen. Medans jag själv väldigt sällan får några billiga bollvinster. Skulle jag använda mig utav något av dom andra alternativen så brukar jag förlora nickduellen.

För övrigt så tycker jag att Iniesta va totalt värdelös. Köpte på mig Neymar igår o byggde ett lag runt honom med b.l.a Iniesta. Så de laget är kasserat p.g.a av sopan Iniesta.

Undrar därför nu om Någon skulle vilja bygga något lag Med Neymar Som CAM, så få LigaBBVA spelare som möjligt. Helst utan Costa då han inte funkar riktigt för mig.

Tack på förhand

För att kunna lira Iniesta så måste man vara bra på spelet. Något som du tydligen INTE är.

Angående din hörnfråga. Antingen blir det mål eller så rensas bollen undan, det är 50/50 känns det som.
Citera
2013-10-11, 18:38
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Har sett att många använder dessa, vill ha något mer originellt men tack ändå. Funderar på estorils blåa/gula ala brazil
Alright! Ja, Estorils tröjor är väldigt snygga och deras badge är gudomlig! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in