Citat:
Ursprungligen postat av
Westwood
Jag tänkte försöka mig på att trejda mig till lite cashmoney, har förstått att nya TOTW kommer 16.00 idag? Finns det någonstans man kan få reda på vilka som kommer vara med i det laget?
För som jag har förstått det ska man köpa dom lirarna som man vet kommer/tror kommer få IF, fast deras vanliga kort och sedan spara dom till efter TOTW har kommit upp för att sedan sälja dom dyrt för att alla nissar vill testa dom, eller är jag helt ute och cyklar här?
TOTW släpps 16:00, alltså är det då det kommer avslöjas. 19:00 kommer de finnas tillgängliga. och din teori brukar stämma, men det är ingen garanti
Citat:
Ursprungligen postat av
NativeTongue
Tack för svaret! Valde att placera Nordfeldt i mål då jag upplever att Speed är viktigt då Lloris och Handanovic har tillhört mina favoritkeepers. Har du provat nån av målvakterna?
Funderade mest på att slänga in Hysén då det skulle kännas bra att ha lite speed bredvid monstret Ranegie. =)
testat hansson och han funkade helt ok. väldigt sällan som han gjorde en "fan, den bollen hade X räddat"-ingripanden, vilket är väldigt vanligt bland silverkeepers