2013-10-09, 14:06
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Aktierna måste ju för fan fungera snart tycker man så att man kan tjäna/förlora pengar där!
Fast aktie-marknaden ska väl öht inte fungera i Online? I alla fall vad jag har för mig att jag läst.
Citera
2013-10-09, 14:21
Medlem
Guldtandens avatar
Måste man vinna Cyrpus Flats för att kunna få uppdrag från Gerald?
Citera
2013-10-09, 14:22
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Tänkte spara till en stridshelikopter men undrar om man måste köpa (och i så fall var) en landningsplats?
Jag har köpt en jet-ski och jag fick ringa ett samtal som kostar 1000 för att få den levererad till stranden. Har endast ringt en gång, den första gången så vet inte riktigt om det kostar så varje gång.

Kan prova när jag är inne sen igen. Men hur som helst så gissar jag att det är likadant med flygfordonen, att man får ringa och få dom levererade till en av flygplatserna varje gång man vill använda fordonet.

Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
vafan har hänt med bilarna går ju fölrfan inte att gasa fullt längre :/
Starta bara om spelet så ska det fungera igen.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Fast aktie-marknaden ska väl öht inte fungera i Online? I alla fall vad jag har för mig att jag läst.
Jo då, Bawsaq är menat för online-delen men varför den inte fungerar är förmodligen för allt annat ska fungera först och några heists inte existerar än. Lär komma närmaste månaden!
Citera
2013-10-09, 14:28
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Källa: http://i.imgur.com/XARZFXN.png

Om jag läste rätt nu så ska alltså rockstar har fixat till de med förlorade char?

Hoppas de så slipper man hela tiden vara orolig att gubben försvinner nångång bara.
Citera
2013-10-09, 14:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Om jag läste rätt nu så ska alltså rockstar har fixat till de med förlorade char?

Hoppas de så slipper man hela tiden vara orolig att gubben försvinner nångång bara.
Jag vet inte riktigt; det skulle lika gärna kunna betyda att de har löst problemet som leder till att karaktärerna försvinner - inte att de har kunnat börja återställa karaktärerna.
Citera
2013-10-09, 14:32
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag vet inte riktigt; det skulle lika gärna kunna betyda att de har löst problemet som leder till att karaktärerna försvinner - inte att de har kunnat börja återställa karaktärerna.

Aa det är iofs sant men för mig är det rätt lugnt då för jag har min gubbe i lvl 15 o min andra som försvann vara bara i lvl 5 ändå
Citera
2013-10-09, 14:36
Medlem
MrWalross avatar
Att leva som en jude LÖNAR SIG

Nu har jag köpt min första lägenhet--gick på runt 223 000 dollar, ligger tvärs över gatan till de höga construction site huset.
ALLA flashbackare som lirar på live ÄR VÄLKOMMNA till att sitta ner och ta någon dricka , what ever
Citera
2013-10-09, 14:40
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Att leva som en jude LÖNAR SIG

Nu har jag köpt min första lägenhet--gick på runt 223 000 dollar, ligger tvärs över gatan till de höga construction site huset.
ALLA flashbackare som lirar på live ÄR VÄLKOMMNA till att sitta ner och ta någon dricka , what ever

Här var man gästvänlig haha, akta så du inte får på dig massa farliga inkräktare bara annars kommer jag gärna över på kaffe nån kväll
Citera
2013-10-09, 14:42
Medlem
apskaftet12s avatar
Vill ha in så mycket tips som möjligt hur man tjänar bra pengar, är för närvarande i level 14 snart 15 o e sugen på att titta på lägenheter snart men måste första tjäna in lite para tack på förhand
Citera
2013-10-09, 14:52
Medlem
Viches avatar
En fråga till er som kommit lite längre än mig (Rank 26) sätter spoilertagg då det är mission-detaljer jag tar upp:

Citera
2013-10-09, 14:54
Medlem
Fooulzs avatar
Fyfan vad skönt att jag plus tre Flashbackare hann farma Violent Duct innan patchen slog in (ger $3000 istället för $9000) plus att man inte längre kan spela om uppdrag.

Jaja, tips på vad man kan göra med $300,000? garage/lägenhet eller spara?

Snackades det inte om att man kunde äga typ bilfirmor och shit?
Citera
2013-10-09, 15:03
Medlem
Varför ändrar vi inte crewtaggen till FLBC eller något? nu står det bara GTAV

Jag är inne just nu förresten, ChiefPiggum-. Tror det är några till flashbackare
Senast redigerad av Sebbe89 2013-10-09 kl. 15:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in