2013-10-07, 22:51
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Hade du inget ljud på? Jag skrek ju i micen att du inte skulle skjuta mig. Hursomhelst hade det kunnat gå mycket smidigare om du hade haft mic.

Jag fick 100 $ för varje gång jag plockade upp pengarna.

Jag hade ljud jo, dock inte så högt. Förstår inte varför det skulle underlätta om jag hade haft mic i detta läget. Skulle jag frågat dig om jag fick skjuta? Haha ajja det var väl lite mitt fel för att jag hade lågt ljud.

Jag trodde att man skulle droppa allt över 5k. Skulle det hänt om någon annan dödat mig kanske?
Citera
2013-10-07, 22:51
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
100 dollar..?
Det ska vara 5% av spelarens cash i handen upp till 5k, dock har jag aldrig märkt någon som droppar mer än 100.
Citera
2013-10-07, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Har du sett uppdraget?
När du börjar ta dig tid och gå upp i level för att lära dig från erfarenhet och advancerar från uppdrag där man bara tar bilar så kommer du inse att uppdragen kräver spelare som har mer än SMG och tunna skottkyddsvästar.

Jag jag har sett, eller tror du att jag genom telepati fick reda på att han spelade rooftop rumble?

Märkligt, dom använder bara pistoler, skjuter 2 personer sen är det klart. Men såklart, du är ju proffset men enormt mycket erfarenhet av hårslitande uppdrag som kräver intelligens och taktikförmågor som knappt Stephen Hawking besitter.

Blev förövrigt level 24 innan min karaktär försvann från rövrockstars pisscloud, om det är tillräckligt för att ses som en värdig spelare hos dig!
Citera
2013-10-07, 22:55
Medlem
Sämst att man inte kan sno andras bilar. Går det att spränga dem i bitar? Hur många "medspelare" kan man vara på 360?
Senast redigerad av Olepeter 2013-10-07 kl. 22:57.
Citera
2013-10-07, 22:55
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Jag hade ljud jo, dock inte så högt. Förstår inte varför det skulle underlätta om jag hade haft mic i detta läget. Skulle jag frågat dig om jag fick skjuta? Haha ajja det var väl lite mitt fel för att jag hade lågt ljud.

Jag trodde att man skulle droppa allt över 5k. Skulle det hänt om någon annan dödat mig kanske?

Haha, nej du hade nog inte bett om lov först men vi hade kunnat komma överens om att dela på bountyn. Hade du haft mic så hade du hört mig klart och tydligt i hörluren.
Citera
2013-10-07, 22:56
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Sämst att man inte kan sno andras bilar. Går det att spränga dem i bitar?

Det beror helt på vad personen har för inställningar, man kan nämligen välja vem som skall ha tillgång till den så som crew o vänner.
Ja du kan spränga den, men räkna med att få hosta upp en del försäkringspengar!
Citera
2013-10-07, 22:57
Medlem
.The.Dude.s avatar
Någon som vill lira survival på ps3? Är med i Flashback crew ps3.
Citera
2013-10-07, 22:57
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWeedy
Haha tack BoilingPanda för schysst backup och mybad att ja råka knocka dig på 7/11. //Skalmun

Haha, vi träffades fler gånger sen! Repo-uppdragen var enkla pengar. Mycket trevligt!
Citera
2013-10-07, 23:07
Medlem
När någon kommenterar som du gjorde nu.. De vill säga, att du låtsas att du känner mig. Du säger att jag är cynisk och tråkig. Det tyder på grav inkompetens.

Och om vi ska gå tillbaka till ämnet.. jag har försökt ringa på klockan, men det finns ingen.
Citera
2013-10-07, 23:12
Medlem
Rockstar kan ju suga min kuk, har sett fram till att spela online.
Gjort 3 gubbar första va rank 10 som försvann, andra gubben blev rank 18 försvann den med ......
Sista jag gjorde blev rank 43 hade fan hus o allt på den men visst, den gubben va borta dagen efter ja loggade in, himla kul spel detta må jag säga.
Så mycket tid man lagt ner seriöst, Fucking bullshit.
Online kan ju dra åt helvete...

Hater gona hate, särskrivning vem fan bryr sig..
Citera
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Något förslag på vilken lägenhet man ska inhandla? Går det att sälja lägenheten senare? Har snart 200k, vet inte om jag orkar samla ihop till de allra dyraste varianterna.
Citera
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
När någon kommenterar som du gjorde nu.. De vill säga, att du låtsas att du känner mig. Du säger att jag är cynisk och tråkig. Det tyder på grav inkompetens.

Och om vi ska gå tillbaka till ämnet.. jag har försökt ringa på klockan, men det finns ingen.

Hade han inte rätt då? Du visade ju inte din bästa sida, jag är villig att hålla med om att du framstår precis så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in