2013-10-07, 17:37
Medlem
Roten_90
PS3
Ansökte om medlemskap i Flashback crew!
Citera
2013-10-07, 17:43
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Ingen fara, jo hoppas kan man alltid göra! Men jag är tveksam
Jag sparade alla pengar på banken och varken köpte lägenhet eller tunade några bilar efter att jag blev av med min första gubbe för då märkte jag att jag fick åtminstone behålla pengarna.. Och samma historia upprepade sig återigen, gubbe borta.. Pengarna kvar, alltid något.

Ja, har du frågat supporten och har du fått svar tillbaks? Råkade klicka bort min requestlänk, men troligtvis är det en sån där autosvar som är likadan till alla.
Ja du var smart att du sparade dina pengar, själv förlorade jag garage för 72k 4 försäkrade bilar och 10k på banken. Visst, det går ju att fixa ihop igen om man har lust, men då måste man ju självklart nöta hela helgen då man knappt har tid på vardagarna.
Statsen på vad jag har tjänat och spenderat är kvar i socialclub.
Citera
2013-10-07, 17:54
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Ja, har du frågat supporten och har du fått svar tillbaks? Råkade klicka bort min requestlänk, men troligtvis är det en sån där autosvar som är likadan till alla.
Ja du var smart att du sparade dina pengar, själv förlorade jag garage för 72k 4 försäkrade bilar och 10k på banken. Visst, det går ju att fixa ihop igen om man har lust, men då måste man ju självklart nöta hela helgen då man knappt har tid på vardagarna.
Statsen på vad jag har tjänat och spenderat är kvar i socialclub.

Då sitter vi i precis samma båt, som många andra.. Mina stats visar dock lite fel på Social Club såsom på fällskärmshoppning tex står det 0 perfect landnings men jag hade 7... Inte för jag bryr mig så värst mycket om det, men det betyder att något är knasigt ändå.
Jag förstår din frustration alltså av att förlora allt det, det är som du säger det går alltid fixa igen.. Men man är inte så jädra taggad efter vad som hänt och även om vi gör nya karaktärer är det inget som är skrivit i sten att dom skulle vara kvar imorgon ändå.
Jag har skrivit till dom och även skickat med printscreens som jag tog på min gubbe precis innan han försvann, dom har tagit emot ärendet.. Men inte gett nåt svar ännu, förväntar mig inte och få något mer än ett auto-meddelande som hänvisar mig till deras supportsida.
Detta verkar som folk får som var dock:

Senast redigerad av Rival 2013-10-07 kl. 17:57.
Citera
2013-10-07, 17:55
Medlem
vilken är den fräshaste bilen man kan ta och ha som sin egen, alltså inte köpebil? ÅSIKTER?!
Citera
2013-10-07, 17:56
Medlem
Någon som vill förklara hur man gör den Violent duct? Har precis lvlat 15..
Citera
Medlem
Kickexs avatar
Måste man betala för varje gång man dör i survival och TD?
Citera
Medlem
Hej,

Har ansökt till ps3-crewet. Heter Fredo91.
Citera
2013-10-07, 17:59
Medlem
Hur rånar man banker/juvelbutiker? Finns ju inge deg att tjäna på 7-11-rån.
Citera
2013-10-07, 18:01
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hur rånar man banker/juvelbutiker? Finns ju inge deg att tjäna på 7-11-rån.

Sno bilar och sälj till LA-customs Finns de nåt Flashback Crew till 360 är jag defenitivt nyfiken på att gå med, nyligen börjat spela men går finfint hittils
Citera
2013-10-07, 18:02
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Sno bilar och sälj till LA-customs Finns de nåt Flashback Crew till 360 är jag defenitivt nyfiken på att gå med, nyligen börjat spela men går finfint hittils

Edit: Missade att du skrev de om rån på banker osv, har ingen anning om hur man gör detta men om någon vet hur man gör får ni gärna dela med er! Går lite trögt att införskaffa pengar..
Citera
2013-10-07, 18:03
Medlem
Hummlers avatar
Mahogny din jävla fitta, palla spawnkilla.
Citera
2013-10-07, 18:04
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Edit: Missade att du skrev de om rån på banker osv, har ingen anning om hur man gör detta men om någon vet hur man gör får ni gärna dela med er! Går lite trögt att införskaffa pengar..

Man väntar helt enkelt tills det går, alltså när dom släpper DLC för heist.. Det lär dröja nu med alla problem som uppstått, meningen var att det skulle funnits med i Online redan från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in