2013-10-05, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Grattis! Satan vad nice!

Bygg ett bra 433 i BBVA och kör han ett tag. Han lär ju vara magisk med sina finesskot och Benzema/Costa som striker och kanske Vela som RW. Sen kan du ju sälja och testa andra roliga lag. På så sätt äter inte taxen upp dina coins

Angående att du testat Ibra tidigare år måste jag påminna dig om att hans attribut är mycket bättre lämpade för årets spel än tidigare.

Tack! Ja jag köpte ihop ett BBVA lag som du sa! Här är det:

http://www.futhead.com/14/squads/886080/

Körde med SIF(?) Vela förra året och var nöjd så kanske blir att testa honom!

Ja då blir det ju att köra med Zlatan sen när jag tröttat på detta laget

Kan förövrigt säga att Ronaldo är magisk! Som du säger så sitter ju finesskotten där dom ska...
Citera
2013-10-05, 16:26
Medlem
Woooqes avatar
är priserna på den nivå dom kommer ligga på nu eller tror ni dom kan sjunka ännu mer nu? är paranoid att alla priserna kommer sjunka massor när jag köpt mitt lag
Citera
2013-10-05, 16:43
Medlem
Ni vet spelarna ni fick när ni började FUT, har ni quick sålt alla dem? För det går ju inte att lägga ut spelarna.
Citera
2013-10-05, 16:50
Medlem
nitinitis avatar
Hunterkorten uppe på 2500 buy now nu. Fint
Citera
2013-10-05, 16:56
Medlem
Är det någon här som lirar i division 1? Är ju riktigt svårt att ta sig dig och dom s.k "proffsen" klarar ju inte ens av division 6!

Köper alla FIFA-points också för det är ju typ omöjligt att dra in mycket pengar på att bara köpa/sälja spelare när jag aldrig kommit över 12 k typ..

Blir så sjukt obalanserat när man möter värsta superlagen så sitter jag med mitt halvbra lag med 78 i rating liksom..
Citera
2013-10-05, 16:58
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Asamoah eller El Shaarawy som LM i 41212?
El Shaarawy, egentligen är han bäst som lw men han är ganska vass som lm också
Citera
2013-10-05, 17:03
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakersfannumberone
Bästa Vänstermitten i bundesliga under 10k?

Perisic, helt klart!
Citera
2013-10-05, 17:03
Medlem
heliumftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paugadrul
Är det någon här som lirar i division 1? Är ju riktigt svårt att ta sig dig och dom s.k "proffsen" klarar ju inte ens av division 6!

Köper alla FIFA-points också för det är ju typ omöjligt att dra in mycket pengar på att bara köpa/sälja spelare när jag aldrig kommit över 12 k typ..

Blir så sjukt obalanserat när man möter värsta superlagen så sitter jag med mitt halvbra lag med 78 i rating liksom..

Du får satsa på snabba och billiga spelare till en början och när du möter folk som är bättre och spela aggressivt/explosivt. Med tiden fyller du på med bra mittfältare och backar, och till sist forwards. Det tog mig till toppen!
Citera
2013-10-05, 17:07
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heliumftw
Du får satsa på snabba och billiga spelare till en början och när du möter folk som är bättre och spela aggressivt/explosivt. Med tiden fyller du på med bra mittfältare och backar, och till sist forwards. Det tog mig till toppen!

Men det känns ändå tråkigt att det är p2w i princip! Har som föregående talare aldrig haft ett lag värt över 10k. Pengar har jag, men vill kämpa själv faktiskt. Dock kommer man ju aldrig ha råd med Messi t ex
Citera
2013-10-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliumftw

Jo, det är precis så jag jobbar nu.. Har vunnit titeln varje gång (är i div. 6) men det är knappast en förmögenhet man får för det precis..

Sjukt segt att möta värsta laget så kommer jag med mina sega lirare, tar ju hundra år att få ihop 20 lakan bara genom att vinna matcher.
Citera
2013-10-05, 17:09
Medlem
Mitt nuvarande lag, http://www.futhead.com/14/squads/845429/

Är lite inne på att flytta ner antingen RVP eller Rooney som CAM och köra en annan striker bredvid respektive.

Vem hade ni flyttat ner?
Vem hade ni köpt som striker? Max 25k.
Citera
2013-10-05, 17:12
Medlem
Någon mer som har en känsla av att Rémy kommer få en IF? två mål just nu och det är ännu 40 minuter kvar av matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in