2013-10-02, 11:04
Medlem
Autoziones avatar
Dags att byta namn på det här skämtet till GTA Offline istället. Fixar problemet? Yeah, right. Fixar problemet med att deras plånböcker sprängs av alla pengar kanske.

Och ni som försvarar det hela, lägg av. Betalar man för en tjänst så skall den funka från dag ett annars skall man ha rätt att få pengarna tillbaka. Det kostar visst pengar att spela, utan att köpa GTA V kan man inte köra GTA Online. Eller tror ni att den där fria servicen som ingår när man köper en BMW är gratis och kostar dem enormt mycket pengar. Bullshit, det är inbakat i priset. Mycket dumt skall man läsa innan ögonen slutar fungera. Om ni slutar dricka Rockstars Cool-Aid kanske ni tänker lite bättre. Skriv förresten gärna en recension av vad den smakar i dryckesforumet.

Den här lanseringen är värre än SimCity och jag trodde faktiskt att inget kunde vara sämre än det fiaskot.
Citera
2013-10-02, 11:05
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nestel
Eftersom att det inte går att söka efter crews på socialclub just nu så länkar jag till alla er Ps3 Lirare som letar ett Flashback crew. Just nu har vi 101 medlemar och det är öppet att ta sig in! men stänger snart och då blir de invites som gäller.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3
http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3

Joinade nu :-) Kan inte connecta dock, står bara att jag inte hittar en host. Vetifan vad jag ska göra.
Citera
2013-10-02, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Dags att byta namn på det här skämtet till GTA Offline istället. Fixar problemet? Yeah, right. Fixar problemet med att deras plånböcker sprängs av alla pengar kanske.

Och ni som försvarar det hela, lägg av. Betalar man för en tjänst så skall den funka från dag ett annars skall man ha rätt att få pengarna tillbaka. Det kostar visst pengar att spela, utan att köpa GTA V kan man inte köra GTA Online. Eller tror ni att den där fria servicen som ingår när man köper en BMW är gratis och kostar dem enormt mycket pengar. Bullshit, det är inbakat i priset. Mycket dumt skall man läsa innan ögonen slutar fungera.

Den här lanseringen är värre än SimCity och jag trodde faktiskt att inget kunde vara sämre än det fiaskot.

Så du var inte med när D3 och BF3 släpptes alltså? Lägg ner nu för helvete pojkspoling.
Citera
2013-10-02, 11:08
Medlem
Citat:

Och ni som försvarar det hela, lägg av. Betalar man för en tjänst så skall den funka från dag ett annars skall man ha rätt att få pengarna tillbaka. Det kostar visst pengar att spela, utan att köpa GTA V kan man inte köra GTA Online. Eller tror ni att den där fria servicen som ingår när man köper en BMW är gratis och kostar dem enormt mycket pengar. Bullshit, det är inbakat i priset. Mycket dumt skall man läsa innan ögonen slutar fungera. Om ni slutar dricka Rockstars Cool-Aid kanske ni tänker lite bättre. Skriv förresten gärna en recension av vad den smakar i dryckesforumet.

Jag kan hålla med dig om det du säger till 100%
Köper man något så ska de ju funka!
Lite dumt av dom att sätta ett datum för GTAO!
Dom borde ju varit förberädda på det som har hänt tycker man ju.
Är ju ett antal spel sålda!
Men jag är lika otolig och hoppas att dom löser problemet snart!

Hade inte velat jobba på Rockstar just nu............
Citera
2013-10-02, 11:12
Medlem
Någon som kan länka till Xbox 360 FB crew? Det fungerar inte att söka efter crews på sidan..
Citera
2013-10-02, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Du läser inte före medlemmens svar till dig. Du har köpt spelet och får en gratistjänst. Få in det i ditt huvud. Ta en nypa frisk luft. Sätt på lite kaffe. Spela något annat så länge. Såhär är det alltid på nya spel med onlineläge där antalet spelare är STOR. Är du ett blåbär på området? Var du inte med när D3 och BF3 släpptes?!?!
Det är fortfarande skandalöst att saker som släpps inte fungerar när de släpps. Att folk tycker att det ändå är okej för att det är "gratis" är förbluffande. "okej"-tänket är mänsklighetens fiende #1.

När D3 släpptes fick man ett meddelande i spelet om att det inte gick att ansluta (error....). I GTA händer inget och vill man veta vad som händer så måste man gå in och använda sig av twitter som någon söderhipster.
Citera
2013-10-02, 11:15
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

MM jo. Men skillnaden är att denna Bmw betalar du lika mycket för som en Dacia dvs runt 600 kr.

Att dom även har gått ut med i förväg att online kan bli problem i början verkar inte räcka för er alla utan det ska klagas även fast vi visste detta långt innan 1/10.
Citera
2013-10-02, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Någon som kan länka till Xbox 360 FB crew? Det fungerar inte att söka efter crews på sidan..

Kolla runt i tråden! Kan ligga länkat någon stans!
Citera
2013-10-02, 11:17
Medlem
Dimaks avatar
Så nu står jag här och väntar på andra spelare att köra det här jävla racet, men det kommer ingen!
Citera
2013-10-02, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Ja, det är det faktiskt. Det är inte en rättighet att spela, i synnerhet inte när det är (som det här) en bonus. GTA Online är en extratjänst som ligger utöver det vi betalat för, alltså singelspelet.

Infon finns där, du behöver bara gå till den. Ingen kräver att du ens stänger fliken efteråt, låt den ligga uppe så du kan se den närhelst du vill utan att behöva skriva något alls.
Bah, är du någon försvarsadvokat åt Rockstar eller? Lägg ner fanboy-snacket.
Citat:
Ursprungligen postat av nestel
Jag kan hålla med dig om det du säger till 100%
Köper man något så ska de ju funka!
Lite dumt av dom att sätta ett datum för GTAO!
Dom borde ju varit förberädda på det som har hänt tycker man ju.
Är ju ett antal spel sålda!
Men jag är lika otolig och hoppas att dom löser problemet snart!

Hade inte velat jobba på Rockstar just nu............
Det hade jag tackat ja till.

Personalrummet = http://i.imgur.com/O7EEkYa.gif
Support = http://media.rofls.com/25/0b/250ba0924d40641e73bc8ee61988e3a7.gif
Citera
2013-10-02, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det är fortfarande skandalöst att saker som släpps inte fungerar när de släpps. Att folk tycker att det ändå är okej för att det är "gratis" är förbluffande. "okej"-tänket är mänsklighetens fiende #1.

När D3 släpptes fick man ett meddelande i spelet om att det inte gick att ansluta (error....). I GTA händer inget och vill man veta vad som händer så måste man gå in och använda sig av twitter som någon söderhipster.

Visst är det så. Man tycker det borde stå ett error med en kod som man kan härleda till en enkel förklaring men i grund och botten är det nog överbelastning. Synd om de som tog semester dessa dagar. Var själv smart att inte göra det, förstod att problem skulle uppstå första tiden.
Citera
2013-10-02, 11:22
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Vad som är mest förbluffande är att era liv stannar upp, ni kan varken äta, sova eller ens sitta i upprätt ställning, för att ett spel inte fungerar online som ni helst av allt hade velat.

DET är förbluffande.

"okej-tänket" är inte någon fiende, beroende på vad som gäller, när man växer upp och blir lite lugnare ( alltså inte hormonstin pubertetsungdom som dom flesta här ) så kan man acceptera vissa saker här i livet, såsom att ett spel.. ETT SPEL! inte fungerar online direkt.
Man kan se mellan fingrarna, förstå varför det inte fungerar, leva sitt liv under tiden. Eller vänta.
Man kan ju faktiskt spela singleplayer också. För inte tycker ni väl att spelet är tråkigt? Ni som ändå klagar måste ju vara fanatiker av detta spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in