2013-10-01, 19:39
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Har försökt klura ut ett lag med balotelli på top, vill dock inte ha allt för många serie A spelare i laget. Just nu har jag kommit fram till: http://www.futhead.com/14/squads/761273/

Någon som vill klura vidare lite? Spelare som är ett krav: Yaya Touré, Vidić, Jesus Navas och Balotelli. GL =)

Vad tycks?

http://www.futhead.com/14/squads/762476/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Det där kan vara något scam eller någon skit, klicka inte på länken!
Så du tycker det är scam så fort någon länkar en sak ?

Jag vill ha hjälp med hur man kommer åt filen som man har laddat upp.
Citera
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Säger det igen, hur ska vi kunna förutse framtiden? Om jag får chansa så tror jag dem kommer droppa sakta men säkert.
Jag förstår väl att ni inte kan se in i framtiden, men många här brukar vara bra på att förutse hur det kommer utveckla sig och de flesta förstod nog att jag menade det.
Citera
2013-10-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Jag förstår väl att ni inte kan se in i framtiden, men många här brukar vara bra på att förutse hur det kommer utveckla sig och de flesta förstod nog att jag menade det.
Väldigt svårt att förutse grejer på FUT-marknaden får jag erkänna, även fast jag lirat ett par år. Särskilt såhär i starten.
Citera
2013-10-01, 19:55
Medlem
Casillas bra eller anus? Köpte han nyss oc böt mot Diego Alves, vilken jag varit mycket nöjd med.
Första matchen släppte c in 2 av 4 skott på mål!!! Ja får prova lite till annars blir det att säljan. Någon annan som har erfarenhet av honom på 14?
Citera
2013-10-01, 19:58
Medlem
Woooqes avatar
tror ni att NIF lukaku kommer öka i värde om han får en IF? gör han inte det kan jag ha gjort bort mig totalt skulle vara skönt att få lite svar
Citera
2013-10-01, 19:59
Medlem
Strobeliciouss avatar
Behöver ett till lag.

Budget: 90-100k

Spelare ni inte kan använda: http://www.futhead.com/14/squads/763101/

Vill ha fyrbacks-linje

Shoot!
Citera
2013-10-01, 19:59
Medlem
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media/PS3/Barsoma90/2014/video/172638668

haha det roliga var att jag "skjöt" av misstag. Jag utgick från att jag inte skulle få bollen.

den som jag möter avslutade spelet efteråt.
Citera
2013-10-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
tror ni att NIF lukaku kommer öka i värde om han får en IF? gör han inte det kan jag ha gjort bort mig totalt skulle vara skönt att få lite svar
har tidigare hört av många att IF-spelarnas NIF-kort höjs när kortet är IF. har bara testat en gång dock, och det gick åt helvete för mig
Citera
2013-10-01, 20:02
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
har tidigare hört av många att IF-spelarnas NIF-kort höjs när kortet är IF. har bara testat en gång dock, och det gick åt helvete för mig
jag riskerar typ att förlora 100 k så det hade varit sjukt deppigt
Citera
2013-10-01, 20:03
Medlem
Har inte varit inne här o läst sedan release dagen. Så ber om ursäkt i förväg om jag ställer samma fråga eller tar upp något som nyligen varit uppe.

Men först o främst så ser man direkt att det jämnt o ständigt är dessa frågor om spelarmarknaden.
Självklart kommer priserna att droppa lite. Det kommer ju ut fler o fler spelare på marknaden hela tiden. Däremot så kan man ju ändå göra pengar på trading. Positionsbyten är ett lätt o säkert sätt. Tjänade själv ihop ca 70k på ett par timmar nu natten som va på att göra om en cam till cm.

Spelet i sig själv vad tycker ni? Tycker själv att de har blivit segare. Inte alls lika lätt för mig längre att skilla sig förbi sin motståndare, är det någon som har någon effektiv fint på g som är lätt att göra? Scoopturn o Mcgeadyspin tycker jag inte funkar lika bra i år som på 13.

Är det någon som provat Ribery ännu? Är han lika bra nu som då.

Har mött honom en gång nu o han såg verkligen ut att glida fram.

Paceabusers finns det gått om i år också o skillnaden är att dom som är duktiga på det är sjukt svåra att försvara sig mot.

Överlag är det svårare att försvara sig i år är det någon annan som tycker annorlunda?

Ha de
Citera
2013-10-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Detta stämmer dock för det mesta, speciellt såhär i början. Ett exempel är Alaba som jag köpte för 30k i onsdags, och nu ligger han på 90k. Aguero finns också, ligger på 350k just nu tror jag. Isco 60k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in