2013-10-01, 01:02
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bische10
Med 475 k kan du göra det bästa möjliga Bundesligalaget. Utan Robbery då.
På PS3 kan du verkligen inte göra det just nu iaf.
Citera
2013-10-01, 01:31
Medlem
Bruunkens avatar
Alltså Julian Draxler är ju fullkomligt underbar att spela med, vem fan behäver Götze när man har den här guldklimpen? Bästa 1000 coinsen jag någonsin använt. Både han och Lewandowski presterar som gudar i mitt Bundesliga lag!
Citera
2013-10-01, 01:47
Medlem
BigBadClowns avatar
Tänkte göra precis som jag gjorde i Ultimate Team 13 och göra ett lag med relativt högt rankade spelare med låga prislappar, behöver därför lite hjälp.

Nu till det jag söker:

- Inläggsspelare med 80+ crossing.
- Jämna w/r, speciellt på mittbackar och yttrar.
- Anfallare med hög positioning, strength och finishing (gärna långa anfallare, alternativt hög jumping, med bra heading accuracy).
- Mittbackar som är långa och starka, pace är inget jag bryr mig om över huvud taget så länge det inte är Van Buyten/Mertesacker-klass. Det är även viktigt att backarna har höga stats i defending och heading.
- Defensiv(a) mittfältare med hög passing, defending och generelt bra stats.
- Absolut inga silver eller bronsspelare.
- Max prislapp på 50.000 coins på Xbox 360.

Exempel på spelare som har det jag söker:

- Mario Gomez
- Miroslav Klose
- Antonio Candreva
- Daniele De Rossi
- Philippe Mexès
- Dante
- Toni Kroos
- Andrea Barzagli
- Riccardo Montolivo
- Spelare med lite lägre rating fast extremt bra och jämna stats, t.ex. Diaby, Jones etc.

.. ja, ni fattar galoppen.

Tack på förhand!
Citera
2013-10-01, 04:39
Medlem
Det här är ju helt absurt. Spelar sista och avgörande matchen för att gå upp en division. Jag gör 3-1 och snubben jag möter ragequitar, så får JAG förlusten.

Vilket jävla skämt.
Citera
2013-10-01, 06:53
Medlem
DarthDarkos avatar
Vad tror vi om Jason Koumas? Går för en löjligt billig peng sett till hur bra han verkar vara.

Bl.a:
4* Weak foot
4* Skills
Flair
70 Creator rating (70 Passing)
70 Dribbling
69 Shooting

http://www.futhead.com/14/players/710/jason-koumas/

Låt gå att hans fysik inte är mycket att ha, men sett till resten verkar han ju vara den ultimata brons-CAM'en. Möjlig prisstigning på honom tro?
Citera
2013-10-01, 07:40
Medlem
Behöver hjälp med att bygga ett lag, har 65-70k att röra mig med. Guldlag, så högrateat som möjligt. Allt utom rent PL-lag då det är det jag byter ifrån. Annars är det fritt fram, la liga, Bundesliga, serie a, hybrid, you name it!

Tack på förhand!

Spelar på PS3 btw
Citera
2013-10-01, 08:47
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rigatoni
Behålla skulle jag gissa på.. Inte rimligt att hans NIF går för 90k BIN medan hans IF går för ca 125k BIN. Speciellt när årets IF kort har fått sådana kraftiga ökningar i stats. Tror nog att jag ska köpa på mig någon/några

Å andra sidan kommer hans NIF sjunka något oerhört i pris om några dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
På PS3 kan du verkligen inte göra det just nu iaf.

Trodde du skulle bygga på xbox.
Citera
2013-10-01, 08:51
Medlem
Flinta82s avatar
Någon som vet varför dom som hade season ticket förra året, men inte i år, inte kan köpa paket? Både jag och en polare har problem med detta och har inte kunnat köpa ett enda paket sen release. Känns ju halvkul, då spelet i sig har svårt att entusiasmera mig så det blir ju inte roligare av att spela med högst mediokra spelare.
Citera
2013-10-01, 09:06
Medlem
Har för mig att de går att köpa FIFA points billigare från nätet än att göra de från sin plattform? Är jag helt ute och cyklar eller finns de nån hemsida att köpa från?
Citera
2013-10-01, 09:14
Medlem
ravjunks avatar
Ohh shit!! Sålde en Jones i stoke för 50,5k köpte han för 2, 8k igår kväll där snackar vi!
Han är i och för sig en av de bästa spelarna på fut så han är troligtvis en klockren investering.
Senast redigerad av ravjunk 2013-10-01 kl. 10:03.
Citera
2013-10-01, 09:30
Medlem
Fan vad sjukt, Aubameyang gör sjukt många nickmål för mig, mina kanter speedar upp slår inlägget och där står han. Sinnes spelare!

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bcjViDl8beNf:360
Citera
2013-10-01, 09:33
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravjunk
Ohh shit!! Sålde en Jones i stoke för 52k köpte han för 2, 8k igår kväll där snackar vi!
Han är i och för sig en av de bästa spelarna på fut så han är troligtvis en klockren investering.

52 k? Hans värde ligger ju på några k bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in