2013-10-01, 03:11
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Jo sant, men då borde ni köra med ca max åtta medlemmar ur Flashbacks crew på respektive server, annars blir det nog ingen match.
Tråkigt att servrarna tillåter så få platser..

Måste ta och hålla med här. I en värld som är så stor och med så mycket att göra så bör ju rimligen minst det dubbla antalet spelare tillåtas. Men jag utgår ifrån att Rockstar har en riktigt bra anledning till att det bara finns plats för 16 spelare per server.
Citera
2013-10-01, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Hörde att det skulle släppas 16:00 för oss, eftersom det är 07:00 i USA med 9 timmars tidskillnad men är jag fel ute?

Det släpps väl 07:00 Eastern Time vad jag förstått, vilket är 6 timmars skillnad. Så klockan 13:00 Svensk tid...
Citera
2013-10-01, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Ytterst märkligt av dig att starta ytterligare ett Flashback crew för PS3 när det bara några sidor bak i tråden säger att det endast finns ett flashback crew och att Xbox360 crewt borde tas bort.

Jojo! Men efter som att de bara finns 300 Platser. Och det fortfarande är efterfrågan om att gå med i flashback så? Och det crewet är la mixade xbox 360/ps3? Såg att de fanns en för xbox så tänkte varför inte en ps3?
Citera
2013-10-01, 06:18
Medlem
Hummlers avatar
Skönt för min del att det släpps senare under dagen. Då kan man jobba utan att tänka på att polarna har tjuvstartat.

För övrigt så är ju John Marston ett givet val som förälder.
Citera
2013-10-01, 06:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugarpuffextrem
Kan man smälta in bland npc's online eller har jag en stor pil som pekar på mig som säger att jag är en mänsklig spelare?
Du syns som en färgglad prick på kartan som i Grand Theft Auto IV. Om du går in i Passive Mode går detett svart streck tvärs igenom din prick för att markera att du befinner dig i Passive Mode.
Citera
2013-10-01, 06:32
Medlem
Någon som alltid får upp typ "error occured" när man ska acceptera en polares invite till ett crew?
Först en bock och sedan error. Höll på så med en annan med men till slut var han med i crewet, är de så skitsegt innan de uppdaterar sig eller?
Citera
2013-10-01, 06:56
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Access to Grand Theft Auto Online is free with your copy of Grand Theft Auto V. On October 1st there will be a small downloadable Title Update released on PlayStation Network and Xbox LIVE. Upon installation of that Title Update, direct access to begin GTA Online will be unlocked in your GTAV game menu.

Såå jag måste ladda ner?
Citera
2013-10-01, 06:58
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Såå jag måste ladda ner?
Japp, enligt GTA V o'clock så ligger den på ca 50-55mb.
http://www.youtube.com/watch?v=-EIMSVvJZl0
Citera
2013-10-01, 07:03
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Japp, enligt GTA V o'clock så ligger den på ca 50-55mb.
http://www.youtube.com/watch?v=-EIMSVvJZl0
Jamen då är det ingen fara! Tack för svaret, då slipper man oroa sig att köpa mer utrymme!

Flickor och Pojkar, om mindre än 7 timmar så kommer vårat kära GTA Online!
Citera
2013-10-01, 07:08
Medlem
Gravers avatar
Tydligen skall det vara fler 24/7-affärer i GTA Online, allt enligt klippet jag postade ovan.

Mycket bra isåfall, hade känts för tomt annars om det är som i singleplayer där man får köra runt i timmar för att kunna hitta en affär att råna.
Citera
2013-10-01, 07:42
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Tydligen skall det vara fler 24/7-affärer i GTA Online, allt enligt klippet jag postade ovan.

Mycket bra isåfall, hade känts för tomt annars om det är som i singleplayer där man får köra runt i timmar för att kunna hitta en affär att råna.
Det låter faktiskt bra, men att råna en sådan butik ger väl bara 500-600?
Citera
2013-10-01, 07:44
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Det låter faktiskt bra, men att råna en sådan butik ger väl bara 500-600?
Skall tydligen ge mer pengar Online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in