2006-07-13, 10:07
  #13
Bannlyst
(det kan kvitta)
Citera
2006-07-13, 10:47
  #14
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Vill minnas att du mest rökte på... Har du hunnit gå ner dig riktigt ordentligt det senaste året, eller??
ganska hårt... innan jag kom in på behandling rökte jag med mest var dock alkoholist och drog tjack på helgerna och så, men nu efter ungefär 1,5 år av behandling och ett konstant umhänge med sprutnarkomaner, kriminella, psykfall osv har det blivit värre. man blir väl som man umgås eller vad det heter.
Citera
2006-07-13, 10:48
  #15
Medlem
LittleDaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
(det kan kvitta)

Vad menar du nu? Är de ett känsligt ämne?
Citera
2006-07-13, 15:56
  #16
Medlem
visslarens avatar
Det är nog allmänt känt att behandlingshem inte fungerar så bra för en opiatmissbrukare. Visst går det bra med avgiftning och så, men väldigt många trillar dit igen när de kommit ut. Suget är helt enkelt för stort.
Citera
2006-07-13, 18:41
  #17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LittleDave
Vad menar du nu? Är de ett känsligt ämne?

Nej inte direkt, men det jag skrev blev lite osammanhängade bara, därför ändrade jag det.

Men vill du så kan jag skriva ner det igen, lite bättre formulerat dock...
Citera
2006-07-13, 18:44
  #18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av visslaren
Det är nog allmänt känt att behandlingshem inte fungerar så bra för en opiatmissbrukare. Visst går det bra med avgiftning och så, men väldigt många trillar dit igen när de kommit ut. Suget är helt enkelt för stort.

Vill man verkligen hålla sig drogfri så fungerar det, förutsatt att man gör det som krävs, och fortsätter på samma spår efter behandlingen också.

Att bli drogfri är en dag i taget.
Citera
2006-07-13, 22:29
  #19
Medlem
HFisBacks avatar
"Gud ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden"

Citera
2006-07-13, 22:44
  #20
Medlem
Trollishs avatar
maria ungdom akuten har man väl blivit skjutsad till 2 gånger om jag inte minns fel, lurad att man skulle nån helt annanstans.¨

För stunden så år jag på Härnevi och lämnar urinprov fast inget av dom ställerna kan man väl kalla behandlingshem.

Härnevi går jag bara till för att få pengar av socialen och förövrigt så har jag inte varit där på två veckor så vi får se om dom pengarna dyker upp.
Citera
2006-07-14, 07:29
  #21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
"Gud ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden"


Släpp Taget!
Citera
2006-07-14, 09:26
  #22
Medlem
HFisBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze-Joint
Ett halvår på Prokrami i Örkelljunga när jag var 17,firade min 18årsdag där och fullföljde 12-stegsprogrammet efter en massa strul.Var inte där frivilligt.
Är 22 nu så det var ett tag sedan.

Hmmm, ungefär samtidigt som jag var där...
Citera
2006-07-14, 19:53
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Hmmm, ungefär samtidigt som jag var där...



Våra vägar måste isåfall ha korsats

Jag har förlorat kontakten med ett flertal efter att jag blev av med luren
med alla nummer.

Vilken stad är du från?
Citera
2006-07-20, 05:26
  #24
Medlem
Dr_Dolcontins avatar
Hedemora.. Älvgården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in