Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Vill minnas att du mest rökte på... Har du hunnit gå ner dig riktigt ordentligt det senaste året, eller??
ganska hårt... innan jag kom in på behandling rökte jag med mest var dock alkoholist och drog tjack på helgerna och så, men nu efter ungefär 1,5 år av behandling och ett konstant umhänge med sprutnarkomaner, kriminella, psykfall osv har det blivit värre. man blir väl som man umgås eller vad det heter.