2013-09-29, 15:12
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Muriel är äcklig, ja. Har honom redan i mitt lag. Ibarbo verkar intressant, ska testa honom snart. Men de kanske har lite för dåligt passningsspel för att spela som CAM?

Okey. Alltså, jag är ingen Serie A expert på något sätt så jag vet faktiskt inte riktigt. Klose kan nog funka bra som Cam tror jag.
Citera
2013-09-29, 15:13
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Cool story bro, hoppas du blir bannad, ingen vill ha dig på spelet så sitt inte här och skriv om dina aktiviteter som bryter mot terms and conditions

Varför hoppas du det?
Visserligen bryter det mot "terms and conditions" men jag har svårt att tro att någon här är kapabel till att outa mitt konto. Verkar förresten vara ganska stor efterfrågan på bottar som har med FUT att göra, har du inte märkt det de senaste sidorna?
Citera
2013-09-29, 15:17
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Varför hoppas du det?
Visserligen bryter det mot "terms and conditions" men jag har svårt att tro att någon här är kapabel till att outa mitt konto. Verkar förresten vara ganska stor efterfrågan på bottar som har med FUT att göra, har du inte märkt det de senaste sidorna?

För att det trissar upp marknadspriser, är det svårt att förstå?

Självklart är det svårt att outa ditt konto, jag sa att jag hoppades.

Och varför har efterfrågan av bottar de senaste sidor någon som helst relevans? Enda jag kan tänka mig då är att du vill göra egenreklam?
Citera
2013-09-29, 15:17
Medlem
Citat:
Cool story bro, hoppas du blir bannad, ingen vill ha dig på spelet så sitt inte här och skriv om dina aktiviteter som bryter mot terms and conditions
detta

riktigt lamt att folk så gärna vill ha coins att de skaffar en bot. köp fifa point ist så ni inte förstör marknaden för oss andra
Citera
2013-09-29, 15:19
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Vad tror vi om Agbonlahor? Är han samma monster som i fifa 13?
jag kan lova dig att agbonlahor är sjukt jävla bra på fifa 14! rekomenderar starkt!
Citera
2013-09-29, 15:19
Medlem
Rackkartygarns avatar
Har Ogbonna,Benteke och Pepe som jag köpte i fredags är det nån av dom som ni tror inte kommer gå upp i pris och tycker att jag ska sälja redan nu?
Tacksam om någon svarar
Citera
2013-09-29, 15:20
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
För att det trissar upp marknadspriser, är det svårt att förstå?

Självklart är det svårt att outa ditt konto, jag sa att jag hoppades.

Och varför har efterfrågan av bottar de senaste sidor någon som helst relevans? Enda jag kan tänka mig då är att du vill göra egenreklam?

Hur trissar det upp priserna?

De som använder bottar köper nästintill alltid spelaren för 85% av säg medelpriset på 3 spelare som ligger ute och lägger sedan ut spelaren för 95% av det priset. Med andra ord är det inte vi som trissar upp priserna utan snarare 14-åriga lycksökare som hoppas kunna sälja till någon desperat nisse för ett överpris.
Citera
2013-09-29, 15:24
Medlem
Citat:

De som använder bottar köper nästintill alltid spelaren för 85% av säg medelpriset på 3 spelare som ligger ute och lägger sedan ut spelaren för 95% av det priset. Med andra ord är det inte vi som trissar upp priserna utan snarare 14-åriga lycksökare som hoppas kunna sälja till någon desperat nisse för ett överpris.
Fuska bara inte, hur svårt kan det vara att spela på samma villkor som alla andra?
Citera
2013-09-29, 15:27
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barcalope
Fuska bara inte, hur svårt kan det vara att spela på samma villkor som alla andra?

Jag spelar på samma villkor som er andra, min boll skjuts inte hårdare än din. Däremot kan man diskutera hurvida jag använder spelet på ett smartare sätt än du.
Citera
2013-09-29, 15:31
Medlem
Citat:
Jag spelar på samma villkor som er andra, min boll skjuts inte hårdare än din. Däremot kan man diskutera hurvida jag använder spelet på ett smartare sätt än du.
Du använder spelet på ett sätt som inte är tillåtet, och ger dig bättre förutsättningar än oss andra. Lägg ner bara..
Citera
2013-09-29, 15:31
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:

Ärligt talat gör du ju litet självmål i den här texten. Du beskriver ju ordagrant hur din bot trissar upp priserna.

Nog om semi-OT, jag vill inte vara någon flashbackpolis men känns inte som detta rör spelet direkt.

Hur fungerar Taarabt i år? Har Willian men vill helst ha en skiller på den positionen (LM/LW, 4231(2), 433(3). Är väjligt nöjd med Nani på andra kanten, riktig beast och outside foot finess är ju en av få saker som dom verkligen lyckats med i år!
Citera
2013-09-29, 15:34
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ärligt talat gör du ju litet självmål i den här texten. Du beskriver ju ordagrant hur din bot trissar upp priserna.

Nog om semi-OT, jag vill inte vara någon flashbackpolis men känns inte som detta rör spelet direkt.

Hur fungerar Taarabt i år? Har Willian men vill helst ha en skiller på den positionen (LM/LW, 4231(2), 433(3). Är väjligt nöjd med Nani på andra kanten, riktig beast och outside foot finess är ju en av få saker som dom verkligen lyckats med i år!

Jag beskriver ordagrant hur jag med hjälp av min bot försöker bibehålla en stabil marknad och ett stabilt pris på spelarna, annars hade jag ju lagt ut samtliga för 105% av priset, inte sant?

Taarabt är definitivt inte lika bra som han var på 13, känns slö och de 64 str han har gör honom inte rättvisa, känns som en pappersbit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in