2013-09-27, 21:12
Medlem
tenstakickerss avatar
Det är bara bönder som har trummor i sin klack!

Rullad mössa, fula brudar, inga pengar! Vi är inte AIK
Citera
2013-09-27, 22:16
Medlem
Verkar som några Tumba kände för att veva på några FB under gårdagen. Saxat från Kritaen5a:

FB sprang inte bara på götgatan jag o två andra bajen grabbar från Tumba en av dom en välkänd inom ligist Sverige möter sex eller sju FB killar av en slump utanför gamlastans tunnelbanan vid vappiano. 20 sec senare tre FB ligger på marken o gråter medan dom andra slog personbästa genom att springa genom gamla stan. Vi alla tre vart chockade men gick leende mot bilen och åkte därifrån utan en skråma.

Btw. Han som åkte i baken först är en välkänd FB kille o när hans råttpack sprang därifrån låg han kvar i fosterställning och grät o bad om att bli skonad.

Tillhör inte KGB men mitt grönvita hjärta mår alltid bra av att spöa skiten ur råtter
Citera
2013-09-27, 22:42
Medlem
baken? du menar backen?
Citera
2013-09-27, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Jo det förstår jag men vad ska han bli identifierad för? Han gör ju inte precis något olagligt, iallafall inte under videon. Går han runt med rånarluva under hela kvällen eller?

Smäller det, eller händer något annat som kräver fram en illegal handling har man oftast inte tid att vänta 10 sekunder pga att man ska förse med ansiktsskydd.

Dessutom är man ju övervakad av kameror nästintill hela tiden. Om man då fångas på bild när man maskerar sig hjälper ju inte maskeringen eftersom man redan vet vem personen är bakom det dolda ansiktet.
Samma gäller om snuten ser när man maskerar sig. Då kan de ju plocka in en när man avmaskerar sig.
Citera
2013-09-27, 22:51
Medlem
Klart du är en "brajare". Du kan ju som övriga inom Er kategori inte ens stava, än mindre bygga en mening! Visar hur jäkla korkade ni är. Vem är iofs, förvånad?

QUOTE=icemachine|45435099]Verkar som några Tumba kände för att veva på några FB under gårdagen. Saxat från Kritaen5a:

FB sprang inte bara på götgatan jag o två andra bajen grabbar från Tumba en av dom en välkänd inom ligist Sverige möter sex eller sju FB killar av en slump utanför gamlastans tunnelbanan vid vappiano. 20 sec senare tre FB ligger på marken o gråter medan dom andra slog personbästa genom att springa genom gamla stan. Vi alla tre vart chockade men gick leende mot bilen och åkte därifrån utan en skråma.

Btw. Han som åkte i baken först är en välkänd FB kille o när hans råttpack sprang därifrån låg han kvar i fosterställning och grät o bad om att bli skonad.

Tillhör inte KGB men mitt grönvita hjärta mår alltid bra av att spöa skiten ur råtter[/quote]
Citera
2013-09-27, 23:04
Medlem
Stod på bron och såg marschen.
Bakom mig stod kling o klang på häst.
Kling till klang
Tror du firman går i tåget?
Klang svarar:
Nä men dom är här någonstans i buskarna eller så

För övrigt så såg farbror blå ut som yra höns igår, sprang åt fel håll, skrek på varandra.
Och dom verkade gilla att svinga batongen.
Citera
2013-09-28, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patlin1
Klart du är en "brajare". Du kan ju som övriga inom Er kategori inte ens stava, än mindre bygga en mening! Visar hur jäkla korkade ni är. Vem är iofs, förvånad?
Du inser att han saxade en kommentar på en annan hemsida, va?

Avd. dum jävel.
Citera
2013-09-28, 00:47
Medlem
Stycket i mitt inlägg nedan är "Saxat från Kritaen5a". Eftersom texten är kopierad från Internet. Är det med högsta sannolikhet inte jag som författat den. Capice Solnatattare?

Bye the way.. jag bevittnade er så kallade samling och march från Medborgarplatsen. Ni har just givit inavel en ny innebörd. http://www.youtube.com/watch?v=N61zuNmsU0A

Citat:
Ursprungligen postat av patlin1

QUOTE=icemachine|45435099]Verkar som några Tumba kände för att veva på några FB under gårdagen. Saxat från Kritaen5a:

Tillhör inte KGB men mitt grönvita hjärta mår alltid bra av att spöa skiten ur råtter
[/quote]
Citera
2013-09-28, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Aik torskar en fight. Enligt bajen så är det jämna nummer, och enligt gnaget var bajen dubbelt så många. Jag har personligen aldrig sett e video när bajen är numerärt överlägsna, men har sett en del filmer däe gnaget däremot är bra mkt fler en sina motståndare.

jag tycker tvärt om bajen fular sig ständigt med nummer och åldrar vad som är sagt m.m kolla lindköpings fighten te.x rätta mig om jag har fel men tycker det brukar vara så
Citera
2013-09-28, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
jag tycker tvärt om bajen fular sig ständigt med nummer och åldrar vad som är sagt m.m kolla lindköpings fighten te.x rätta mig om jag har fel men tycker det brukar vara så
20-20 var sagt, linköping kom med 16 eller 17.
Citera
2013-09-28, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejaglesbisk
Vad är det för fel på bajen? Springer dom hem direkt och sätter sig framför datorn och skriver att dom spöat några? Varför måste dom hävda sig? Är dom så jävla fula med så dåligt självförtroende för att alla ser dom som ett skämt att dom springer hem sätter sig bakom datorn och skriver att dom vunnit en fight? Sverigescenen väntar väl iaf 1 vecka eller så? Dom behöver inte hävda sig som bajen... typiskt bajen ni är ett skämt ni åker inte bara på stryk på matchdagar av andra huliganer, vanliga svenssons klipper er på icke matchdag för att ni är ett jävla skämt.

Var du där, om inte så kan du knipa käft. Tönt!
Citera
2013-09-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Var du där, om inte så kan du knipa käft. Tönt!

Det är kul att se hur ni internethuliganer försvarar bajen. Jag tycker bara att dom är ett sorgligt gäng och nej jag va inte där då jag inte bor i Sthlm eller hejar på något av dessa lag. Och jag behöver inte vara där för att tycka att bajare är sorgliga för att dom springer hem och säger att dom spöar fb, måste man hävda sig så måste man, kan det vara för att alla i bajenfans tycker kgb är ett skämt? Det är vad jag har hört iaf. Hej pårej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in