2013-09-27, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The.Gunners
Ja, man märker vilka som är "pace abuser" här på FB!
Själv tycker jag att FIFA 14 är mycket bättre än tidigare versioner!
Är överlycklig att allt inte handlar om pace! Tidigare har alla klagat på EA för att spelat endast bestod av pace, och nu när dom ändrar det så klagar folk på motsatsen! Vafan!

Jag är nöjd iallafall!

Spelat några matcher nu, OCH fyfan det känns sjukt konstigt. Man är ju inte van vid "spelet" alls. Mycket som har ändrats tycker jag och man spelar skitdåligt, själva känslan är ju helt annorlunda, om det är bra eller dåligt vet jag inte, men är antagligen bara en vanesak.

Allt går långsammare. Vändningarna är så fucking långsamma att det är sjukt, tar 3 år att vända med en spelare med bollen, och samtidigt som man gör det hinner en spelare 100 meter ifrån komma till din spelare på 1 sek hehe.

Man är alltid besviken första gångerna man spelar faktiskt haha, men antar att det bara är att nöta lite och att man vänjer sig lite vid spelkänslan bara.

Att skilla är också svårare, även om vissa skills är OP, fast det är också säkert bara för att man är så sjukt van att allt sitter 100% från FUT 13.
Senast redigerad av KentSvensson 2013-09-27 kl. 20:50.
Citera
2013-09-27, 20:47
Medlem
Behöver tips från er kunniga!

Marchisio/Pirlo/Vidal/De Rossi som CDM i 41212? Jag är ovan med Serie A..
Citera
2013-09-27, 20:55
Medlem
Salamancas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Är det bara för mig VÄRVNINGSBEVAKNINGEN cpar som fan?? Kan inte flytta de spelarna/korten jag vunnit? Det enda man kan göra när man trycker på X är "jämför pris", trekant går inte ens att trycka på.
inte bara du
Citera
2013-09-27, 21:01
Medlem
Ska bränna 4600 points på packs. http://www.twitch.tv/plingan_ om någon vill glutta
Citera
2013-09-27, 21:05
Medlem
Vad fan händer -.- Transfer skitet buggar sig hela tiden får meddelande typ "lost connection" och åker ur transfer (men inte ut själva ultimate) ... Riktigt annying då jag försökt buda till mig Sirigu dom senaste timmarna (försöker köpa PSG lag :P Fyfan sen när man ska fixa Zlatan osv, får hoppas man får något bra kort i ett pack som man kan sälja för mycket coins :P) men transfer skitet skiter sig hela tiden..

Trodde nyss jag vunnit sirigu för ingen hade bjudit över, jag går till den den watchlist, men så står där "outbidded" wtf??
Citera
2013-09-27, 21:05
Medlem
Rackkartygarns avatar
Varför får alla completing transfer? Jag fick det också nyss
Citera
2013-09-27, 21:06
Medlem
Är FUT 14 långsamma än FUT 13 eller inbillar jag mig? Mina spelare är sjukt sega på att reagera och det går trögt att byta spelare på plan.
Citera
2013-09-27, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salamanca
inte bara du

Fuck det suger ju, mina spelares kondition är på ~80 nu, MÅSTE ha konditionskort nu, kan inte spela annars
Citera
2013-09-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Spelat några matcher nu, OCH fyfan det känns sjukt konstigt. Man är ju inte van vid "spelet" alls. Mycket som har ändrats tycker jag och man spelar skitdåligt, själva känslan är ju helt annorlunda, om det är bra eller dåligt vet jag inte, men är antagligen bara en vanesak.

Allt går långsammare. Vändningarna är så fucking långsamma att det är sjukt, tar 3 år att vända med en spelare med bollen, och samtidigt som man gör det hinner en spelare 100 meter ifrån komma till din spelare på 1 sek hehe.

Man är alltid besviken första gångerna man spelar faktiskt haha, men antar att det bara är att nöta lite och att man vänjer sig lite vid spelkänslan bara.

Att skilla är också svårare, även om vissa skills är OP, fast det är också säkert bara för att man är så sjukt van att allt sitter 100% från FUT 13.

Jag har börjar vänja mig lite nu, men tycker ändå att fifa 13 är roligare att spela faktiskt. Men händer samma sak dig att dom mål du får emot dig mest är nickmål? eller inlägg/hörn mål? Dom flesta jag möter kör typ bara inlägg hela tiden och/eller x pass bakom baklinjen där han sen försöker paca förbi med en spelare...
Citera
2013-09-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Är FUT 14 långsamma än FUT 13 eller inbillar jag mig? Mina spelare är sjukt sega på att reagera och det går trögt att byta spelare på plan.

Dom är långsammare..
Citera
2013-09-27, 21:09
Medlem
Strobeliciouss avatar
Jag tycker att FIFA 14 känns som att spelarna springer på is. Har kallat det ett tvål-spel.
Känns halkigt som fan
Citera
2013-09-27, 21:09
Medlem
RzBengtssons avatar
Någon som kan fixa ett lag för runt 180 k? har slut på idéer för tillfället...
Valfri formation men helst en hybrid
Lirar PS3 och vill helst ha med Reus eller Iniesta i laget!
Tack på förhand!
Senast redigerad av RzBengtsson 2013-09-27 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in