2013-09-27, 16:04
Medlem
QJLs avatar
Bra silverlag kommer inte kosta så mycket på detta spel känns det som?
Citera
2013-09-27, 16:10
Avstängd
Detta har folk säkert frågat massor av gånger, men märker ni av något script?
Citera
2013-09-27, 16:11
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Jag gillar hur du tänkte och anammar även det någon tidigare sa angående nani, är lite sugen på honom faktiskt.
Men, när det kommer till Vidic, varför tror du han kommer gå ner i värde? Han är juh redan hyffsat billig, 27 k? Jag tror väl snarare att han kommer gå upp i värde när folk inser att pace på mittbackarna inte är lika viktigt som i 13 nu när man får dra i spelare tills helvetet fryser till is och han är stark som en oxe, huvudspelet ser även till att man slipper släppa in inläggen.

När det kommer till silva så uppskattar jag han just av den anledningen att han är princip överallt på planen, var man än passar bollen "jaha, det var silva som var där" =)

Är yaya Toure bra? Jag har funderat på han ett tag men är lite tveksam till hans agility, hatar när spelarna står och trampar på bolen när dom ska vända sig om etc =P

Men förövrigt så får jag tacka, som jag sa, toure är jagsugen på men ill gärna höra mer om dina tankar angående Vidic, jag kanske själv är helt ute och cyklar?

Har ju redan kommit en patch där de nerfar luftspelet och när spelet är mer balanserat så kommer folk köra pace igen och där är han tyvärr för seg. Skulle föredra en mer allround back som klarar både löp- och nickdueller. Toure är lite seg i vändningarna (samma Agility som felleni) men han är otroligt stark och snabb när han får upp farten, har han en lite smidigare spelare bredvid sig så är han grymt bra. Sen så är han bra att hålla fast bollen efter utsparkar och har ett stenhårt skott. Hans bollkontroll är också imponerande.
Citera
2013-09-27, 16:12
Medlem
grebirfs avatar
Är det någon som lirat med både Falcao och Cavani?

Sitter på Cavani och en Rooney + extra cash, funderar på att sälja Rooney och köpa in Falcao men såg att statsen var rätt lika på dem.. Tycker inte alls om att Cavani bara har 3* WF och skills..

Så frågan är väl, är det någon större skillnad att spela dem?
Citera
2013-09-27, 16:22
Medlem
Fille11s avatar
Köpte Tevez idag, och satan va bra han är! Kör han och Gomez på topp, fungerar utmärkt tillsammans!

Efter ungefär 10 matcher gillar jag det nya FIFA mer och mer.
Citera
2013-09-27, 16:24
Medlem
nitinitis avatar
Vad händer om jag öppnar upp alla myntbonusar samtidigt? Kommer de som en klumpsumma efter varje match eller?
Citera
2013-09-27, 16:24
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fille11
Köpte Tevez idag, och satan va bra han är! Kör han och Gomez på topp, fungerar utmärkt tillsammans!

Länka laget?
Citera
2013-09-27, 16:26
Medlem
Är det värt att köpa packs? Vilkt ska jag köpa för att ha störst chans att få någon bra guld-spelare t.ex. Özil?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Vad händer om jag öppnar upp alla myntbonusar samtidigt? Kommer de som en klumpsumma efter varje match eller?
Nej, du tar slut på en myntbonus och sedan startas den nya.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fille11

Speler växer på mig med! Hur tror du att Tevez skulle funka som CAM?
Citera
2013-09-27, 16:27
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Nej, du tar slut på en myntbonus och sedan startas den nya.

OK, tack för svar!
Citera
2013-09-27, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QJL
Bra silverlag kommer inte kosta så mycket på detta spel känns det som?
Håller med, går att fixa Eddie Johnson för 8k endast. Samma sak gäller ELY!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in