Citat:
Ursprungligen postat av
Mrwomanizer
Jag gillar hur du tänkte och anammar även det någon tidigare sa angående nani, är lite sugen på honom faktiskt.
Men, när det kommer till Vidic, varför tror du han kommer gå ner i värde? Han är juh redan hyffsat billig, 27 k? Jag tror väl snarare att han kommer gå upp i värde när folk inser att pace på mittbackarna inte är lika viktigt som i 13 nu när man får dra i spelare tills helvetet fryser till is och han är stark som en oxe, huvudspelet ser även till att man slipper släppa in inläggen.
När det kommer till silva så uppskattar jag han just av den anledningen att han är princip överallt på planen, var man än passar bollen "jaha, det var silva som var där" =)
Är yaya Toure bra? Jag har funderat på han ett tag men är lite tveksam till hans agility, hatar när spelarna står och trampar på bolen när dom ska vända sig om etc =P
Men förövrigt så får jag tacka, som jag sa, toure är jagsugen på men ill gärna höra mer om dina tankar angående Vidic, jag kanske själv är helt ute och cyklar?
Har ju redan kommit en patch där de nerfar luftspelet och när spelet är mer balanserat så kommer folk köra pace igen och där är han tyvärr för seg. Skulle föredra en mer allround back som klarar både löp- och nickdueller. Toure är lite seg i vändningarna (samma Agility som felleni) men han är otroligt stark och snabb när han får upp farten, har han en lite smidigare spelare bredvid sig så är han grymt bra. Sen så är han bra att hålla fast bollen efter utsparkar och har ett stenhårt skott. Hans bollkontroll är också imponerande.