2013-09-27, 15:22
Medlem
Mrwomanizers avatar
Hejsan alla glada experter!

Är det nåon som har ett tips på vad jag kan göra för att förbättra detta lag? Själv så känner jag att det fungerar hyffsat, inte riktigt till 100%, just nu har jag bara runt en 25 k att röra mig med men ni får jättegärna komma med förslag på spelare jag kan göra mig av med för att friställa lite cash?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hhOVfAagnJ7iDs3

Tack på förhand! =)
Citera
2013-09-27, 15:23
Medlem
Blää viken ångest, sitter på 500.000 coins men vet inte vad jag ska göra av dem.

Är så sjukt otaggad på att sätta ihop ett bra lag när man vet att spelarna kommer tappa så sinnessjukt mycket i värde inom den närmsta framtiden.

Samtidigt vill man ju lira med ett bra lag.

Mörker.
Citera
2013-09-27, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Blää viken ångest, sitter på 500.000 coins men vet inte vad jag ska göra av dem.

Är så sjukt otaggad på att sätta ihop ett bra lag när man vet att spelarna kommer tappa så sinnessjukt mycket i värde inom den närmsta framtiden.

Samtidigt vill man ju lira med ett bra lag.

Mörker.

Du borde lätt gå på PL med den budgeten =)

Gjorde ett lag som är ganska likt mitt, har väl bara inte Kompany och Toure.

http://www.futhead.com/14/squads/589819/

Striker två varierar beroende på hur mycket du vill förlora, aguero och v persie känns som en stor förlust att köpa nu, skulle gå på benteke
Citera
2013-09-27, 15:30
Bannlyst
Hur låser jag upp mina guldpacks på Ultimate edition?? Ingen som vet? ps3
Citera
2013-09-27, 15:31
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson

Det står på lappen du fick i caset =)
Finns en voucher-kod där
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer

Är det nåon som har ett tips på vad jag kan göra för att förbättra detta lag? Själv så känner jag att det fungerar hyffsat, inte riktigt till 100%, just nu har jag bara runt en 25 k att röra mig med men ni får jättegärna komma med förslag på spelare jag kan göra mig av med för att friställa lite cash?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hhOVfAagnJ7iDs3

Tack på förhand! =)

En Nani istället på högerkanten? ^^ Bra lag annars.
Citera
Medlem
Mr.Lejemans avatar
Någon som vet när det går att köpa fifa points till ps3???
Citera
2013-09-27, 15:32
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer

Tack på förhand! =)

byta en av de 2 cdm mot en mer sittande yaya toure typ?
Finns ju Tiote som är en billig toure typ.

Eller så säljer du vidic som kommer gå ner i värde och köper ju yaya toure och in med kolo på vidic plats.

Sen förstår jag inte hur du kan lira med en sån en fotad cam, även om han är jävligt rörlig.
In med cazorla där
Citera
2013-09-27, 15:33
Medlem
Bygger lite på futhead nu. Är det skillnad på 9 och 10 chem? Eller alltså nån skrev innan att man var tvungen att spela några matcher innan de blev 10. Hur ligger det till?
Citera
2013-09-27, 15:33
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
var arbetslös när förra fut kom ut så nörda mig ner i det rejält.

Silverlaget du länkade så riktigt bra ut, vad har du för hybrid i tanke?

Formation? någon speciell spelare?

Jag älskade att spela med hybrida lag på 13, men nu är ju allt fuckat med manager och liga... Går inte att få 10 i kemi på alla om man vill göra en riktig hybrid som på 13... Nu måste halva sidan bestå av spelare med samma nation och spela i samma liga för att det ska vara möjligt med hybrid... Det känns jävligt fel.

Silverlaget håller jag på att köpa in nu. På sikt tror jag alla spelare kommer att skjutas i taket värdemässigt, speciellt Okore, Zaha, Wanyama och Agbon...
Citera
2013-09-27, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Du borde lätt gå på PL med den budgeten =)

Gjorde ett lag som är ganska likt mitt, har väl bara inte Kompany och Toure.

http://www.futhead.com/14/squads/589819/

Striker två varierar beroende på hur mycket du vill förlora, aguero och v persie känns som en stor förlust att köpa nu, skulle gå på benteke
Stort tack för tipset! Såg riktigt fint ut det där laget!

Det jag tänker är bara att om man bygger det där laget nu för runt 500.000 och om typ en månad eller två vill sälja av laget för att testa något nytt så är det bara värt runt 250-300k.

Strider mot alla celler i min kropp att investera i något som jag vet kommer tappa så mycket i värde.
Men thats Fifa, så antar att det bara är att bita i det sura äpplet!

Tack igen!
Citera
2013-09-27, 15:35
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson

Du går in på PS3-Store alltså där man kan ladda ner demons o.s.v Sedan när du är ine på PS3-Store så går du längst ner där det står lös in koder och där skriver du in din kod och så har du 1 guldpack i veckan i 24 veckor! Om du inte förstod så kan jag förklara noggrannare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in