2013-09-17, 19:53
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Låter bra! Har nu förstått att calles inte är särskilt billigt Heller va?

Dom är billigare än bordeshopen iaf.
Det går att fynda ibland.
Men om någon går dit och bara handlar rakt av i tron om att det är det billigaste så tror dom fel.
Citera
2013-09-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterMagnus
Dom är billigare än bordeshopen iaf.
Det går att fynda ibland.
Men om någon går dit och bara handlar rakt av i tron om att det är det billigaste så tror dom fel.
Misstänkte det.. Men jaja det får bli något fint ställe inne i tyskland istället nästa gång
Citera
2013-09-18, 01:15
Medlem
akvifers avatar
Bordershoppen i Sassnitz är dock billigast på vissa varor.

Absolut för 12,95/st. "Prissänkt"

1,215 euro billigare än Calles. Och då har dom ändå "Tag 6"-kampanj på absolut

EDIT: Lämna gärna tips om var just Absolut kan hittas billigare, om nån vet!
Citera
2013-09-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Bordershoppen i Sassnitz är dock billigast på vissa varor.

Absolut för 12,95/st. "Prissänkt"

1,215 euro billigare än Calles. Och då har dom ändå "Tag 6"-kampanj på absolut

EDIT: Lämna gärna tips om var just Absolut kan hittas billigare, om nån vet!
Rätt så roligt att man får 3-4 stycen i tyskland som man får på en i sverige
Tycker dock att all vodka smakar lika hemskt..
Citera
2013-09-19, 17:47
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Tycker dock att all vodka smakar lika hemskt..

Köp en Absolut och en Zaranoff, häll upp en shot av varje och du ändrar nog åsikt rätt snabbt...

Men visst, ingen sprit är nog god, men lika hemsk? Nooo way
Citera
2013-09-23, 22:31
Medlem
Citat:
Köp en Absolut och en Zaranoff, häll upp en shot av varje och du ändrar nog åsikt rätt snabbt...

Men visst, ingen sprit är nog god, men lika hemsk? Nooo way
Du har garanterat rätt att de smakar olika, tyvärr så har jag "spårat" på vodka en gång för länge sedan vilket har gjort att vodka och bara för mycket vodkaeftersmak i en drink ger mig klökningar. Lite ledsen för det är jag faktiskt..
Citera
2013-09-24, 01:28
Medlem
Hej!

Har last traden nu och har trots detta inte fatt full klarhet i vart vi bor aka. Vi ska aka fran stockholm och vi ska kopa blandad alkohol infor en stor fest. Vilken butik bor vi valja? Jag vet ju att det kan finnas vissa erbjudanden som skiftar, men generellt?

Tack pa forhand.
Citera
2013-09-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snus24g
Hej!

Har last traden nu och har trots detta inte fatt full klarhet i vart vi bor aka. Vi ska aka fran stockholm och vi ska kopa blandad alkohol infor en stor fest. Vilken butik bor vi valja? Jag vet ju att det kan finnas vissa erbjudanden som skiftar, men generellt?

Tack pa forhand.
Hur svårt kan det vara? Första inlägget har länkar till alla butiker nära Puttgarden, bara att kolla priser, enklast är ju Bordershopen vid färjeläget om det är första resan.

Trelleborg-Sassnitz, då är det Stenas bordershop på kajen som gäller.
Citera
2013-09-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snus24g
Hej!

Tack pa forhand.
Du svarar ju nästan på din egen fråga.. Här finns många butiker som har blivit nämnda och det är bara att gå in på deras hemsidor och titta aktuella erbjudande eller bara åka runt mellan dem nere i tyskland, inte direkt så att det är någon stress när ni åkt enda från stockholm?
Citera
2013-09-25, 20:00
Medlem
akvifers avatar
Tar ni Sassnitz så blir det väl enbart bordershoppen som är lämplig

Tar ni allt annat så är calle.dk ett bra tips. Dom har lite större/mer blandat utbud än bordershopparna, men i regel 5-20 kronor dyrare på allt
Citera
2013-09-25, 22:48
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Citat:
Tar ni Sassnitz så blir det väl enbart bordershoppen som är lämplig

Tar ni allt annat så är calle.dk ett bra tips. Dom har lite större/mer blandat utbud än bordershopparna, men i regel 5-20 kronor dyrare på allt

Finns både Lidl och ALDI i Sassnitz, så nog finns det andra alternativ om man vill handla billigt.
Citera
2013-09-25, 23:50
Medlem
Tack för era svar.

Jag har en bil plus ett släp. Vi kommer att sitta två stycken. Hur mycket pengar på en höft får jag räkna med att handla för om jag vill fylla rubbet? Hur mycket brukar era spritkostnader ligga på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in