Citat:
Letar du lite här på Flashback så finner du många åsikter om kvinnokroppar som är totalt motsatsen, att tjejer på 50+ kg är för mulliga. I verkligheten så är tjejer inte särskilt åtrådda om de har för många extrakilon, men normalviktiga eller några kilon mer är oftast accepterat - precis som med killar. Det finns människor av alla preferenser när det kommer till kroppar, det är väl härligt. Jag tror faktiskt inte att det är så stor skillnad mellan män och kvinnor på den fronten.
Kvinna vill ha ett stor, muskulöst träningsfreak - mannen vill ha en smal, vältränad tjej.
Mannen vill ha lite mulligare tjej - kvinnan vill varken ha en smal eller muskulös kille.
Mannen vill ha en trådsmal tjej - kvinnan tänder på spinkiga killar.
För att vara ärlig så tror jag att man dras till sin like. Att en tjock kvinna hittar en tjock man, och vältränade hittar smalare partners. Hur man ser ut själv reflekterar oftast ens smak.
Men detta är min teori.
Kvinna vill ha ett stor, muskulöst träningsfreak - mannen vill ha en smal, vältränad tjej.
Mannen vill ha lite mulligare tjej - kvinnan vill varken ha en smal eller muskulös kille.
Mannen vill ha en trådsmal tjej - kvinnan tänder på spinkiga killar.
För att vara ärlig så tror jag att man dras till sin like. Att en tjock kvinna hittar en tjock man, och vältränade hittar smalare partners. Hur man ser ut själv reflekterar oftast ens smak.
Men detta är min teori.
Tja min dam har fött 3 barn (rasrena) dvs inte mina barn, så skulle hon pysa iväg är vare sig hon eller barnen mitt ansvar.. stunt i det nu..
45 kg, och ok. 166cm om jag kommer ihåg längden rätt. Slimmad kroppsbyggnad, kanske motsvarar extra 5 - 10% på en Europisk tjej med annan kroppsbyggnad..
En tjej runt 175 cm borde väl väga ca. 52 - 55kg (+ 5 - 10% för Europeisk modell)..
Tjejer har inte direkt stora problem även om de väger mer än detta och blir de BBW (extra tjocka - googla på det finns det stor fetich på detta)..
Män däremot ser kvinnor ner på om vi väger något extra kilo (även om plånboken är viktigast för Svenska tjejer. Däremot vänlighet, hjälpsamhet, familjevän, etc viktigare för asiatiska kvinnor när de kollar efter män)..
Tja ofta dras smala killar till BBW tjejer och normaltjocka / smala killar gärna till tjejer som inte är direkt feta..
Men en fet tjej har stort urval ändå (överskott på män, lesbiska kvinnor, kvinnor som vill vara ensamna, nya feministiska normen, import på vän via "flyktinginvandring och arbetskraftsinvandring")..
Själva anhöriginvandringen är nog 50 - 50%
När invandrade tar hit sina släktingar, kvinnor importerar man på man från Afrika och några män hitta kärleken via nätet och träffar en asiatisk kvinna (oftast), i många fall från Thailand, då Ryska kvinnorna väljer män från andra länder numera)..