Såg att någon i tråden skrev att det gick att köpa FIFA points på 13 och föra över till 14, var det bullshit eller är jag korkad för jag hittar nämligen inget..
Det fungerar
bara att lägga in fifa points på 13 och sen gå in på 14 och tryck på ja
Köpte season ticket förra året och iår såg jag att de fortsatte under 1 år och jag har spelat early access, men när jag kollade min mejl stog de att jag har förnyat mitt ST pass och de har kostat 229, men jag har verkligen inte köpt?
Allvarligt, Diego Costa, han fanns ju ute för runt 1000 coins för några dagar sedan, nu kostar han över 10 000?! Fan, om man hade vetat det så hade man kunnat köpa på en sig en hel drös! Jag tyckte han var lite för trubbig med sina 3 skills och jag undrar hur fan han kan vara så populär, då han som sagt är jävligt dyr?
Allvarligt, Diego Costa, han fanns ju ute för runt 1000 coins för några dagar sedan, nu kostar han över 10 000?! Fan, om man hade vetat det så hade man kunnat köpa på en sig en hel drös! Jag tyckte han var lite för trubbig med sina 3 skills och jag undrar hur fan han kan vara så populär, då han som sagt är jävligt dyr?
För han är högst rejtad brasiliansk striker och gör asmycket mål.
E/ förutom Neymar då men tror inte han är så bra som striker och han kostar ju 300k+
Bara jag som tycker FIFA 14 demot suger så jävla hårt? Alla spelarna känns så jävla sega, och det är svårt att möta bollen riktigt. Vändningarna sega också. Sen verkar dom ha tagit bort den finten där man rullar bollen bakom sig med ena foten, vet inte vad den kallas men bara 5 stjärniga kan göra den, och jag testade med Zlatan nyss och det funkade inte. Hoppas verkligen inte Ultimate Team blir likadant.