Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
34,88%
105 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
65,12%
196 röster
2013-09-02, 00:27
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Hörde bara lite ifrån höjdpunkterna, tyckte hon hade extremt jobbig röst, och lät väldigt tillgjord när hon skulle låta exalterad vid målen.

Hon är kass vid mållägen. Annars har hon en bra röst och är relativt kunnig. Lite Peter Backe-stuk, som förövrigt är ruskigt underskattad.
Citera
2013-09-02, 07:21
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Glenn Hysén

Kätteri! Alla heter Glenn FFS!

Arne hegerfors eller vad han heter, han brukar hålla sig till hockeyn men nåt år sen kommenterad han premier leauge när liverpool möte nåt skit lag, pool förlorade vill jag minnas, men glömmer aldrig arnes kommentar "hoppsan hoppsan där gör " skit lagets namn " mål" han va så usel att det blev bra lol.
Citera
2013-09-02, 08:30
Medlem
1903s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho1
Lägger min röst på Robert Perlskog. Kör utan ljud när han är på...

Förstört mitt liv
Citera
2013-09-02, 16:27
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Bosse Pettersson...

Han har inte varit direkt långvarig i någon klubb som han har tränat. Och usel expertkommentator.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bo_Petersson
Citera
2013-09-02, 17:35
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Bosse Pettersson...

Han har inte varit direkt långvarig i någon klubb som han har tränat. Och usel expertkommentator.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bo_Petersson

Bosse är ju legend!
Citera
2013-09-09, 20:48
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Bosse är ju legend!

Stör mig inte på honom som person. Men tycker inte att hans kommentarer och fotbollskunnande är något vidare. Men alla tycker ju olika.
Citera
2013-09-18, 23:13
Medlem
Efter att ha haft missnöjet att lyssna på Pelle Bäckman igår (Gala-Real) och ikväll (Marseille-Arsenal) så utnämner jag honom till den sämsta kommentatorn i Sverige. Mannen låter som om han kommenterar curling, riktigt jävla tråkig kommentator som gör det svårt att komma in i stämning.
Citera
2013-09-18, 23:35
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Efter att ha haft missnöjet att lyssna på Pelle Bäckman igår (Gala-Real) och ikväll (Marseille-Arsenal) så utnämner jag honom till den sämsta kommentatorn i Sverige. Mannen låter som om han kommenterar curling, riktigt jävla tråkig kommentator som gör det svårt att komma in i stämning.

Håller med, han saknar helt inlevelse. Och han är inte speciellt påläst och upprepar samma saker hela tiden.
Citera
2013-09-19, 16:57
Medlem
Ustyugov2s avatar
Henrik Strömblad. Tar konstiga pauser när han pratar, är inte tillräckligt nördig samt har dålig koll på varför domarna blåser för saker, samt att de blåst/vinkat.
Citera
2013-09-23, 20:17
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Henrik Strömblad. Tar konstiga pauser när han pratar, är inte tillräckligt nördig samt har dålig koll på varför domarna blåser för saker, samt att de blåst/vinkat.

Petter Johansson är också störande usel på detta.
Citera
2013-09-23, 21:47
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Bosse Petterson ligger inte högt upp för mig.
Han kan idag, 2013 komma med uttalanden som "sen gillar jag ju den här Messi/Ronaldo, det är klass på dessa lirare".

Nej, jävlar alltså?

Sen minns jag något EM/VM när Glenn Strömberg hela VM kallade nickskarv för skavning. Det var mest roligt som fan och jag fattar inte riktigt hur han fick för sig det.

Svennis goa "möcke möcke bra" i vm-94 är ju också en klassiker. Så totalt jävla genomtråkig kommentator.
Fanns väl även något klipp när Henke Larsson hoppa in och var kommentator, han var på Svennis nivå i sina uttalanden typ.

Citera
2013-09-23, 23:52
Medlem
DenSomSokers avatar
Johanna Garå helt klart! Klarar inte av att höra henne i FK Europa, ska alltid försöka flika in något roligt eller smart men oftast blir det bara fel. Känns som Lundh o co skrattar mer åt än med henne! Någon mer som stör sig på henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in