2013-09-21, 19:10
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Jag undrar lite spontant om det finns någon sida som ni kan rekommendera där man kan se spelarnas ungefärliga värde förutom Futhead???

P.S Jag gillar att bygga lag så om någon har ett problem med lagbyggandet så PM:a gärna

http://ultimateteamtrading.net/

Kolla lätt och snabbt cheapset BIN, du kan även trycka in en futheadlink och se vad hela bygget kostar exakt!

http://www.ultimatedb.nl/

Kolla average BIN på alla bra spelare, Perfekt när du köper lite dyrare spelare så du inte betalar ett överpris.

Kan du bygga två Brasselag åt mig. Ett 352 med skills och ett 4231 med wingers.
Citera
2013-09-21, 19:11
Medlem
Det går ju rätt fort att ladda ner ju? 120 minuter och det är ju 10GB stort så det ska man väl inte klaga på?

Kör PS3 btw.
Citera
2013-09-21, 19:12
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Nice!

Kan jag köpa season ticket, köpa spelet i PSN store och ladda hem en preview nu alltså?

Sen kan jag även ladda på med fifa coins på fifa 13 och sända över dom till fifa 14 (men eventuellt bara öppna packs på webben?)

Hur man får tag på season ticket på PS3 vet jag inte, men resten är som du säger: Du köper points på 13 som du får en engångschans att föra över till 14 och använda på webbappen.
Citera
2013-09-21, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Jag brukar inte klaga på spelares rating. Men ärligt talat, hur i helvete kan Ivanovic bara ha 80 overall? Dessutom bara 60 i pace. Riktigt jävla löjligt. Speciellt när lirare som Pique har overall rating 86. Måste ju med säkerhet slicka EAs röv. Sen att dom har dragit ner hans pace till 60 är för mig en gåta. Något som även det är en gåta är att Vidic fortfarande enligt EA förtjänar den högsta rankingen av alla CBs på spelet. Fan e de liksom? Han har ju typ varit skadad konstant i 3 år. Nee dåligt
Man får försöka koppla bort IRL.
Det största rånet på fut 14 är Rafael som 77 ratad nonrare...
Citera
2013-09-21, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicozy
Man får försöka koppla bort IRL.
Det största rånet på fut 14 är Rafael som 77 ratad nonrare...

Kan lova dig att om jag så var spurs- eller arsenalsupporter skulle jag fortfarande ifrågasätta Ivanovic rating. Är ju bara löjligt. Håller dock med dig om Rafael
Citera
2013-09-21, 19:17
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Jag brukar inte klaga på spelares rating. Men ärligt talat, hur i helvete kan Ivanovic bara ha 80 overall? Dessutom bara 60 i pace. Riktigt jävla löjligt. Speciellt när lirare som Pique har overall rating 86. Måste ju med säkerhet slicka EAs röv. Sen att dom har dragit ner hans pace till 60 är för mig en gåta. Något som även det är en gåta är att Vidic fortfarande enligt EA förtjänar den högsta rankingen av alla CBs på spelet. Fan e de liksom? Han har ju typ varit skadad konstant i 3 år. Nee dåligt

När man tittar på en spelare tittar man inte på overall ratingen. För om du tittar på Per Mertesacker så har han 80 i overall men hur bra är han egentligen jag menar du spelar ju hellre med Gavin Gunning t.ex Sen att Ivanovic har gått ner i pace är ju en annan sak!
Citera
2013-09-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Det går ju rätt fort att ladda ner ju? 120 minuter och det är ju 10GB stort så det ska man väl inte klaga på?

Kör PS3 btw.
Konstigt, 7gb vare för mig.
Citera
2013-09-21, 19:19
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Konstigt, 7gb vare för mig.

9932gb för vara exakt här =) mitt är klart när som !
Citera
2013-09-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
När man tittar på en spelare tittar man inte på overall ratingen. För om du tittar på Per Mertesacker så har han 80 i overall men hur bra är han egentligen jag menar du spelar ju hellre med Gavin Gunning t.ex Sen att Ivanovic har gått ner i pace är ju en annan sak!
Fast nu är det ju snarare så att han klagar på ratongen och inte hur bra dem är på spelet.
Citera
2013-09-21, 19:20
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://ultimateteamtrading.net/

Kolla lätt och snabbt cheapset BIN, du kan även trycka in en futheadlink och se vad hela bygget kostar exakt!

http://www.ultimatedb.nl/

Kolla average BIN på alla bra spelare, Perfekt när du köper lite dyrare spelare så du inte betalar ett överpris.

Kan du bygga två Brasselag åt mig. Ett 352 med skills och ett 4231 med wingers.

Tack!
Citera
2013-09-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Konstigt :0 Kanske skiljer sig på nordamerikanska och europiska? Min låg på ~7100mb
Citera
2013-09-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19

härligt!

Konstigt att EA gick ut och sa att det skulle vara just 7GB, jag har också 9932MB.

Har du fått igång det än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in