Citat:
Ursprungligen postat av
KentSvensson
Charmen med FUT är enligt mig att börja på 0, spela ihop sitt lag, längta efter att köpa en speciellt spelare, eller ett speciellt lag. Kriga sig igenom divisionerna tills man når div 1 med mynt man tjänar genom matcher, trading eller gratispack.
Förstår verkligen INTE folk som köper fifapoints eller köper mynt för riktiga pengar DAG 1 eller efter en vecka. Kan förstå att man köper när man nått "toppen" och verkligen vill prova topspelarna eller få till sitt drömlag.
Därför tänkte jag kolla med er vilken liga som passar bäst om man vill köpa ett billigt lag?? Kommer nog kunna trada ihop minst 30-40k innan FIFA släpps. Funderar på portugisiska ligan, hittat några "bra" billiga spelare därifrån, Eder som ST, Capel som LM etc. Annars har jag INGEN koll alls på spelare, ligor, pris etc förutom från FUT 13.
TIPS??
Spanska eller Portugiskiska skulle jag också säga, kan nog även hybridas in i varandra eller lite billiga BPL-snubbar osv.
Om man inte pallar att trejda är det ju jättebra att man kan köpa sig till högrateade/populära spelare. Enligt din logik håller ju spelet i en vecka typ. Eller tycker du det har varit svårt innan att vinna skiten?
Det jag tycker är kul är att lira höga wagers mot grymma motståndare, eller skilla skiten ur svaga. Behövs coins för båda sakerna och jag hatar att trejda :/