2013-09-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Kalla det ett under, men faktiskt inte. Har gjort väldigt få mål i 45e och 90e, vilket jag tycker är mycket härligt

Skönt! Hur känns det annars då? Vinner du?
Citera
2013-09-21, 16:00
Medlem
Bruunkens avatar
Så man kan alltså inte köpa Points ikväll? Funkar det endast om man köper till FIFA 13 och sedan för över till 14? Känns lite riskabelt.
Citera
2013-09-21, 16:02
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Så man kan alltså inte köpa Points ikväll? Funkar det endast om man köper till FIFA 13 och sedan för över till 14? Känns lite riskabelt.

http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-14-ultimate-team-cross-generation - "Gamers will also have a one-time choice to transfer their FIFA Points between FIFA 13 and FIFA 14. " - Tycker inte det låter riskabelt alls?
Citera
2013-09-21, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Kalla det ett under, men faktiskt inte. Har gjort väldigt få mål i 45e och 90e, vilket jag tycker är mycket härligt
Antz din legend! Förövrigt du som har spelat spelet redan. Dur tror du att detta lag skulle funka? Är nämligen hypad på Dzeko IRL just nu

http://www.futhead.com/14/squads/438674/
Citera
2013-09-21, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-14-ultimate-team-cross-generation - "Gamers will also have a one-time choice to transfer their FIFA Points between FIFA 13 and FIFA 14. " - Tycker inte det låter riskabelt alls?

Nej man kommer ju absolut kunna föra över sina fifa points, frågan är väl bara om det är först när man har det riktiga spelet, alltså inte early release, som man göra det..? Vore gött att få fylleköpa några packs inatt!
Citera
2013-09-21, 16:19
Bannlyst
Charmen med FUT är enligt mig att börja på 0, spela ihop sitt lag, längta efter att köpa en speciellt spelare, eller ett speciellt lag. Kriga sig igenom divisionerna tills man når div 1 med mynt man tjänar genom matcher, trading eller gratispack.

Förstår verkligen INTE folk som köper fifapoints eller köper mynt för riktiga pengar DAG 1 eller efter en vecka. Kan förstå att man köper när man nått "toppen" och verkligen vill prova topspelarna eller få till sitt drömlag.

Därför tänkte jag kolla med er vilken liga som passar bäst om man vill köpa ett billigt lag?? Kommer nog kunna trada ihop minst 30-40k innan FIFA släpps. Funderar på portugisiska ligan, hittat några "bra" billiga spelare därifrån, Eder som ST, Capel som LM etc. Annars har jag INGEN koll alls på spelare, ligor, pris etc förutom från FUT 13.

TIPS??
Senast redigerad av KentSvensson 2013-09-21 kl. 16:21.
Citera
2013-09-21, 16:21
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Hur för man över Points då? Alltså via konsolen eller appen?
Citera
2013-09-21, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Charmen med FUT är enligt mig att börja på 0, spela ihop sitt lag, längta efter att köpa en speciellt spelare, eller ett speciellt lag. Kriga sig igenom divisionerna tills man når div 1 med mynt man tjänar genom matcher, trading eller gratispack.

Förstår verkligen INTE folk som köper fifapoints eller köper mynt för riktiga pengar DAG 1 eller efter en vecka. Kan förstå att man köper när man nått "toppen" och verkligen vill prova topspelarna eller få till sitt drömlag.

Därför tänkte jag kolla med er vilken liga som passar bäst om man vill köpa ett billigt lag?? Kommer nog kunna trada ihop minst 30-40k innan FIFA släpps. Funderar på portugisiska ligan, hittat några "bra" billiga spelare därifrån, Eder som ST, Capel som LM etc. Annars har jag INGEN koll alls på spelare, ligor, pris etc förutom från FUT 13.

TIPS??
portugisiska ligan är nog bäst, även spanska verkar rätt fin imo. allsvenskan ska inte räknas bort om man vill göra ett skönt silverlag
Citera
2013-09-21, 16:28
Medlem
PinkVelours avatar
Vad tror ni om prisutvecklingen på dessa herrar, vem skjuter mest iväg i pris?

Alves, 65-70 k atm

Ramos 75-80 k atm

Silva 95-100 k atm

Silva är ju högst i rating och alla dessa snubbar borde ju sticka iväg med en 50-70 k närmaste två veckorna.

Eller om ni kommer på någon annan? Agbonlahor, Reus eller RVP kanske?
Senast redigerad av PinkVelour 2013-09-21 kl. 16:34.
Citera
2013-09-21, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Vad tror ni om prisutvecklingen på dessa herrar, vem skjuter mest iväg i pris?

Alves, 65-70 k atm

Ramos 75-80 k atm

Silva 95-100 k atm

Silva är ju högst i rating och alla dessa snubbar borde ju sticka iväg med en 50-70 k närmaste två veckorna.

Eller om ni kommer på någon annan? Agbonlahor, Reus eller RVP kanske?
Har du helt slutat streama?
Tror att Alves kommer att gå upp mest. Kanske Ramos också.
Citera
2013-09-21, 16:42
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson

TIPS??

Spanska eller Portugiskiska skulle jag också säga, kan nog även hybridas in i varandra eller lite billiga BPL-snubbar osv.

Om man inte pallar att trejda är det ju jättebra att man kan köpa sig till högrateade/populära spelare. Enligt din logik håller ju spelet i en vecka typ. Eller tycker du det har varit svårt innan att vinna skiten?

Det jag tycker är kul är att lira höga wagers mot grymma motståndare, eller skilla skiten ur svaga. Behövs coins för båda sakerna och jag hatar att trejda :/
Citera
2013-09-21, 17:00
Medlem
Electros avatar
Oftopic!

Vart och hur fixar man early acces?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem