2013-09-20, 17:59
Medlem
Som ovanstående skriver. Namnet är korrekt.
Finns nog många i Söderhamn annars det skulle ha stämt in på
Citera
2013-09-20, 18:04
Medlem
Ja oddset låg väl på 1.02 ungefär
Citera
2013-09-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Personen du hintade om - är han gripen eller var det den ende du hittade i rätt ålder och med arabbakgrund?
återigen en utlänning, skäms du inte över att vara så förljugen
Citera
2013-09-20, 20:57
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platin
återigen en utlänning, skäms du inte över att vara så förljugen

Vadå förljugen? Har jag ljugit?
Citera
2013-09-20, 21:45
Medlem
Haubits77Bs avatar
Enligt Ratsit äger den misstänkte en moped från år 2006. Case Closed?
Citera
2013-09-21, 02:02
Medlem
Citat:
Tror du att jag ser ner mer på en svensk våldtäktsman än en utländsk? För dig verkar det ju vara förmildrande om etniciteten hos en våldtäktsman är "rätt". Det är sjukt.

Nej ditt jävla pucko, det som är sjukt är att du inte inser att en inbjuden semitpervert är värre än en pursvensk svennepervert då semiten just är inbjuden och vad betyder det? Wait for it..... jo att dennes brott då kunde förhindras om vi så varit försiktiga med vem vi släppte in i landet. Dumfan.
Citera
2013-09-21, 06:39
Medlem
Sigstens avatar
Om man skulle slå vad om det är en utlänning eller ej vid överfallsvåldtäkter, vad tror ni oddset hade varit då?

Som i detta fallet så är det ju många gånger en utlänning så det hade ju inte varit något högt odds men det hade ju i alla fall varit ett säkert bet.
Citera
2013-09-21, 07:02
Medlem
Citat:
Jag orkar inte. "Rasistvänstern" (wtf?) "antivit" (lägg av) "håll truten" (eh, nej) "ÄGD" (tonårsterm som kommer fram när man vill få slut på en diskussion som man är osäker på att ta hem) - vill du framstå som seriös så kan du börja med att hålla inne på invektiven. Seriöst.

Du fattar inte ens varför jag skrev mitt inlägg utan reagerade precis som alla andra hetlevrade rasister och tände på alla cylindrar (ni måste ha sjukt högt blodtryck!) när jag nämnde några vidriga svenska våldtäktsmän. Du fick panik och var tvungen att komma med fler utländska exempel än de jag levererade. Tror du att det inte går att hitta fler exempel på svenska våldtäktsman eller? Jösses. Tror du att jag ser ner mer på en svensk våldtäktsman än en utländsk? För dig verkar det ju vara förmildrande om etniciteten hos en våldtäktsman är "rätt". Det är sjukt.

Som sagt, jag skrev inlägget som svar på en annan, nu avstängd, skribents outgrundliga påstående om att GM måste vara invandrare för att han "inte är känd av polisen sen tidigare". Den nu avstängde skribenten drog av någon outgrundlig anledning drog slutsatsen att GM måste "begått sexbrott tidigare men i ett annat land" och är därför okänd av polisen i Sverige.

Jag undrade alltså hur kända av polisen Anders Eklund, Hagamannen och Örebromannen var. Det kan mycket väl vara en arab eller något i det här fallet, men jag tyckte härledningen var märklig.

Jag förstår att du inte orkar. Vi rasister ha ju nästan alltid rätt. Även du är rasist, antirasist är bara ett kodord för antivit, vet du inte det så är du bara dum.

Ägd blev du. Ännu en Mohammed är GM i detta fall. "Do you like apples?"
Citera
2013-09-21, 08:27
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ännu en kvinnohatande kränkt man från avfolkningsbygden som inte kan hantera den nya världen. Det känns ju som att SD-nästet Söderhamn är fullt av sådana här män, så det kan nog bli svårt att få tag på honom.

Det börjar mer och mer likna Ryssland i de gamla svenska bruksorterna och f.d. industri- och verksstäderna där framtidstron och utbildningsnivån är noll. Kvinnor från dessa bygder gör bäst i att flytta till storstäderna i ännu större grad än tidigare.

Du dyker upp i trådarna hasplar ur dig några klyschor om hur lågutbildade och rasistiska folk är på lands bygden. Hur synd och falskt anklagade araber är och något om Anders Eklund.
Varje gång du ska bevisa något påstående är du snabbt borta till nästa tråd där du hoppas det är "någon lågutbildad Bonne" som GM. Väntar fortfarande att du ska redovisa lite fakta om alla upplopp och bråk på svenska landsorts-sjukhus.
Håll dig till att dra en taj till dina huligan-filmer, sosse.
Citera
2013-09-21, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkupa
Det här känns obehagligt, har släktingar i lilla by.
Enligt en henne ska invandringen ökat oerhört sedan 2år tillbaka när migrationsverket har köpt upp mycket av de fastigheter som står tomma, alla dessa är ni belagda med asylsökande.

Hon har aldrig tidigare känt sig otrygg i staden tidigare, men att hela stämningen har förändrats

Citat:
Riksdagen sa ja till att tvinga kommuner ta emot “ensamkommande”

Citat:
Lagändringarna börjar gälla den 1 januari 2014. Lagen har tillkommit på initiativ av alliansregeringen som lagt fram lagförslaget som en proposition. Kammaren avslog en motion från Sverigedemokraternas David Lång om att avslå regeringens proposition. I motiveringen till motionen skriver Lång: “Sverigedemokraterna yrkar avslag på denna proposition då vi anser att den undergräver hela idén med att låta varje kommun själv bestämma över sitt flyktingmottagande.”

http://avpixlat.info/2013/09/19/riksdagen-sa-ja-till-att-tvinga-kommuner-ta-emot-ensamkommande/

http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Utskottens-dokument/Betankanden/Arenden/201213/SfU11/

Omröstningen
http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Utskottens-dokument/Betankanden/Arenden/201213/SfU11/?vote=true
Senast redigerad av jorick 2013-09-21 kl. 09:51.
Citera
2013-09-21, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Du dyker upp i trådarna hasplar ur dig några klyschor om hur lågutbildade och rasistiska folk är på lands bygden. Hur synd och falskt anklagade araber är och något om Anders Eklund.
Varje gång du ska bevisa något påstående är du snabbt borta till nästa tråd där du hoppas det är "någon lågutbildad Bonne" som GM. Väntar fortfarande att du ska redovisa lite fakta om alla upplopp och bråk på svenska landsorts-sjukhus.
Håll dig till att dra en taj till dina huligan-filmer, sosse.

Hehe, din tes bevisad. Så "tar" vänstern debatten.
Citera
2013-09-22, 16:13
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiefthereefer
Och där kom det. Nästan att man kan skapa en pott om vem som börjar invandringssnacket..
Ja, fast nu är det ju åter igen en svartskalle som har varit i farten. Tycker du då att det är så jävla konstigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in