2013-09-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthDarko
Om man inte har något Origin account då?
dunno, ville bara att du skulle veta

Köpt 7 Per Karlssons nu. Håller tummarna att Japes trejdar med allsvenska silverspelare så folk får upp ögonen för honom!
Citera
2013-09-19, 20:07
Medlem
DarthDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
dunno, ville bara att du skulle veta

Köpt 7 Per Karlssons nu. Håller tummarna att Japes trejdar med allsvenska silverspelare så folk får upp ögonen för honom!

Omtänksamt, tack ändå då. Att Karlsson är så billig kan ju inte hålla i länge tycker man.
Citera
2013-09-19, 20:12
Medlem
Varför skulle Karlsson vara dyrare?`Han är svenne + att han spelar i en de sämsta fotbollsligorna i spelet. Det är väll ingen förutom vi svenskar som använder honom? Och om inte pace är lika viktigt så tror jag Granqvist är bättre, kanske även Olsson
Citera
2013-09-19, 20:18
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus86
vart och hur köpte du?
Fick göra på detta viset:
Citat:
Ursprungligen postat av Edufrisk
Det funkade inte för mig iaf när jag försökte. Men jag hittade dock season ticket när jag gick in på Games>ps3 add-ons>season passes, sen hittade jag season ticket där
Citera
2013-09-19, 20:19
Medlem
DarthDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Varför skulle Karlsson vara dyrare?`Han är svenne + att han spelar i en de sämsta fotbollsligorna i spelet. Det är väll ingen förutom vi svenskar som använder honom? Och om inte pace är lika viktigt så tror jag Granqvist är bättre, kanske även Olsson

Fast vi är ju många svenskar som spelar, eller ja det beror väl på vad man jämför med. Granen och Jonas är guld, i rena silverlag är konkurrensen inte särskilt stor. Tror inte det är omöjligt att ickesvenskar vill testa ett allsvenskt lag, finns ju många sköna lirare här vad det verkar.
Citera
2013-09-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
visst, pace är mindre viktigt i år, men jag tror fortfarande att LCB och RCB i 3- och 5-backslinjer mår bra av lite pace Glöm inte bort att han har stark länk med Mutumba!
Citera
2013-09-19, 20:35
Medlem
Kan någon oerhört vänlig själ svara på denna enkla hypotes... vad tror ni att abate kommer att kosta vi release? skall man sälja honom nu eller hålla i honom? med tanke på att jag tex vill köpa bony till mitt lag nu som antagligen också kommer att stiga i värde !

snälla hjälp
Citera
2013-09-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsis
Kan någon oerhört vänlig själ svara på denna enkla hypotes... vad tror ni att abate kommer att kosta vi release? skall man sälja honom nu eller hålla i honom? med tanke på att jag tex vill köpa bony till mitt lag nu som antagligen också kommer att stiga i värde !

snälla hjälp

100k kommer han kosta och Bony kommer vara gratis. Allvarligt ingen vet vad spelar kommer att kosta. Ett tips är att försöka ha ett lag klart till releasen.
Citera
2013-09-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masivi
100k kommer han kosta och Bony kommer vara gratis. Allvarligt ingen vet vad spelar kommer att kosta. Ett tips är att försöka ha ett lag klart till releasen.

okej, förstår men man kan ha ett "hum". 10-20? men sant det att ha ett lag
Citera
2013-09-19, 20:51
Medlem
zacattacks avatar
Citat:

snälla hjälp

Eftersom att hans far är en gammal fotbollsmålvakt som aldrig riktigt slog igenom. Samt om man ska ta i beaktande att hans fru Valentina är rätt så fräsch.. så kanske 7500c? ...........
Citera
2013-09-19, 20:56
Medlem
Citat:
okej, förstår men man kan ha ett "hum". 10-20? men sant det att ha ett lag

Som sagt är det i princip omöjligt att veta. Men runt 10k låter rimligt.
Citera
2013-09-19, 21:01
Medlem
R4xx0rs avatar
Tips på ett roligt lag för runt 5k?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in