Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Det är väl ändå en ganska betydande skillnad på att straffa de folkförrädare och andra mörkermän som arbetat aktivt och intensivt för att sälja ut vårt land och våldta vårt folk och att bruka våld mot någon som bara inte tycker som vi. Det menar jag åtminstone, en helt total och avgörande skillnad.
Jag har inte sagt att vi ska attackera meningsmotståndare bara sådär. Det skulle ju innebära att vi måste slåss mot nästan hela vårt folk. Jag snackar om de människor som har makt och som aktivt arbetar mot en utveckling som leder vårt folk till ickeexistens. Om vi måste bruka våld för att få vår vilja igenom så måste vi göra det, eller hur? Om våld är den enda vägen vi KAN gå, så måste vi gå den vägen, eller hur? Alltså är vi för politiskt våld. Är man emot någon form av väpnad, fysisk kamp om makten i ett framtida Sverige där vi inte har möjlighet till demokratiskt inflytande, så är man emot politiskt motiverat våld. Om vi alltså är FÖR politiskt motiverat våld så ska inte partiledaren Jacobsson eller andra framträdande personer ta avstånd från politiskt våld, få framstår de bara som hycklare(förutsatt att de faktiskt skulle stödja ett politiskt maktövertagande som inte grundar sig på vanliga demokratiska riksdagsval).
Citat:
Den artikeln du citerar konstaterar väl primärt att de etablissemangspersoner och kändisar som hyllar våldet mot nationalister också är medskyldiga till det våld nationalister utsätts för och ska betraktas som så i alla avseenden.
Ingen har heller så vitt jag vet sagt och skrivit att vi bara ska acceptera vad Sveriges tysta lönnmördare har utsatt vårt folk för, så du får gärna förtydliga var du läser in det någonstans.
Jag snackar om uttalanden som har kommit tidigare också, i Radio framåt men också från Stefan Jacobsson och på Realisten. Varför skulle etablissemanget inte hylla våld emot oss när vi ser det som en möjlighet att använda det emot dem?