Citat:
Ursprungligen postat av
Samsungsvart
Haha, ja fan. JÄVLA PÖBELN ASSÅ. Låt dom mötas i en skog så dom kan så ihjäl varandra. Stackars mina skattepengar.
Skämt åsido.
Nej jag va inte på plats. Jag bara ställer mig ytterst tveksamt till drevet om att en seriös politisk organisation med mer än 10 år på nacken (fler år än alla andra nassegrupper) ger sig på en random babbe och sen lägger upp en film om det. Vad menar du civilkurage med stolen? Förstår verkligen inte alls vad du menar.
Du var inte på plats? I rest my case.
Att kalla RF för en seriös politisk organisation tyder på att du inte har någon som helst verklighetsuppfattning, vilken seriös politisk organisation tar till våld mot oskyldiga och meningsmotståndare?? Sen när har du sett S eller M ta till våld som grupp?? S är en seriös politisk organisation. RF är på sin höjd en huliganfirma som gömmer sig bakom sina egna politiska motiv.
Det jag menar med civilkurage är att han vågar säga ifrån till personerna att de ska ge fan i stolen för det är inte deras egendom. Detta irriterar ju såklart personerna och de tolkar att han är meningsmotståndare till dem av något slag och ger honom sedan stryk. Det finns flertalet fall där folk som sagt ifrån mot sådana här grupper åker på stryk för att de bara söker efter någon de kan slå ner. De tar det som en provokation när killen säger ifrån och finner det legitimt att slå ner honom.
Idioti och pöbelmentalitet.