2013-09-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Är väl ingen som har påstått det heller, minst av allt RF.

En nazist är en nazist är en nazist, skit samma vart denne har sitt ursprung, svårt för dig att koppla va?

Trodde bara svenska inavlade bönder kunde vara rasister? Men nu kanske andra kan vara det med?
Kanske var till och med MENA-iterna i Malmö som misshandlade negern rasister?

Eller? Nej det var ingen rasism inblandat - för att det ska kallas rasism måste vita vara inblandade enligt eran logik.
Citera
2013-09-18, 17:00
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Zt4vCLYafHU

Behöver jag säga något mer
Citera
2013-09-18, 17:01
Medlem
Då var vi där igen... rasist kan man vara oavsett hudfärg... att folk aldrig lär sig!!!
Citera
2013-09-18, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModMerc
Det enda RF, media och allt annat patrask lyckas med är att vinna fler röster till SvP, då många avskyr när folk ska tala om vad som är tillåtet att tycka.

Det är faktiskt ganska oroande tycker jag, då SvP är rasister på riktigt till skillnad från SD, och är inga jag vill se få någon makt.
Tror inte folk blir nazister för att RF är psykopater, däremot blir man kanske mer skeptisk till PK som känns som hyckleri.
Citera
2013-09-18, 17:02
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Hahahahahahahaha är du på riktigt? Varför tror du AFA bildades ursprungligen i 30-talets Tyskland? Hört talas om SA?

Kommunisterna har alltid haft kamporganisationer och försökte sig på en hel del revolutioner runt slutet av första världskriget. De har alltid varit våldsamma och har alltid attackerat ideologiska motståndare. Inte precis som om högerns skyddsorganisationer växte fram i ett vakuum.
Citera
2013-09-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/Mussolini_e_Petacci_a_Piazzale_Loreto,_1945.jpg

Citera
2013-09-18, 17:04
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Trodde bara svenska inavlade bönder kunde vara rasister? Men nu kanske andra kan vara det med?
Kanske var till och med MENA-iterna i Malmö som misshandlade negern rasister?

Eller? Nej det var ingen rasism inblandat - för att det ska kallas rasism måste vita vara inblandade enligt eran logik.

Va? Är du helt dum i huvudet, när fan har jag påstått att rasism uteslutande är något svenskar kunde lida utav. Klart som fan det finns rasister i resten av världen, skulle vilja påstå att den är mycket påtagligare än i Sverige dessutom. Få inte för dig en massa nu.

Antifascister har tidigare jagat bort och spöat personer som har icke svenskt ursprung från diverse allmänpolitiska tillställningar, dessa har då sympatiserat med rörelser så som Hizbollah eller andra fascistiska grupperingar eller partier från utlandet.
Citera
2013-09-18, 17:05
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryyn
Tröga människor, man måste inte vara blond och blåögd för att vara nazist. Ingen har påstått att han är SVENSK nazist.

Ni som påstår att det är LONSDALE, kolla videon och pausa klippet så er ni att det inte står LONSDALE om inte LONSDALE slutar på BRIGADE
.

Men hur jävla trög är du människa. Du ser väl förfan klart och tydligt att det står Lonsdale bak på killen T-shirt!!!
Citera
2013-09-18, 17:05
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/Mussolini_e_Petacci_a_Piazzale_Loreto,_1945.jpg

Så typiskt Benny, ska ligga där och hänga.
Citera
2013-09-18, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars

Det är fan bara ett pinsamt klipp, de beter sig värre än vad "politikerna" gör!
Men om de vill ha kommunism så kan de ju flytta till ett kommunistland och bli skjutna när de demonstrerar istället, jävla pack!
Citera
2013-09-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Det är fan bara ett pinsamt klipp, de beter sig värre än vad "politikerna" gör!
Men om de vill ha kommunism så kan de ju flytta till ett kommunistland och bli skjutna när de demonstrerar istället, jävla pack!

Va?.. vilka syftar du på nu?
Citera
2013-09-18, 17:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Den domen var ju helt rätt. Han fredade sig mot flera beväpnade angripare vid sitt hem mitt i natten, inkompetenta nassar får skylla sig själva.
Du vet att det aldrig någonsin hade kallats nödvärn om det var tvärtom (en nationalist som jagade ikapp en kommunist och satte kniven i honom).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in