2013-09-18, 15:54
Medlem
valleros avatar
Ta alla drägg som finns. Kasta dem i en kastrull och häll på skitblandat vatten. Koka upp och skumma av.
Där i det svartbruna skummet hittar man dessa unga "revolutionärer", helt utan hjärna, ryggrad eller stolthet.
Oftast bosatta på söder hemma i familjen 68-vänsterns fina bostadsrätt.
Så lågt rankade att de inte skulle platsa i ett pack av utstötta gatuhundar.
Citera
2013-09-18, 15:55
Medlem
RonnyKålmans avatar
njaaah fast vänta nu lite innan ni gapar om att de tog "fel kille, han är ju invandrare".. Kan säga att det är ytterst ovanligt att en blatte har på sig en Londsdale tröja, oftast är det sånna som faktiskt sympatiserar med nassar.

Alltså detta kan faktiskt vara en invandrare som sympatiserar med SvP och liknande organisationer. Vill minnas när sd skulle göra intåg i riskdagen så fanns det t.o.m. babbar i det partiet som fick bra med stryk.

Så jag tror inte riktigt att detta var ett misstag, förmodligen är denna invandrare antimuslim, oftast syrian/assyr eller annan kristen utlänning.. just sayin
Citera
2013-09-18, 15:56
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbrigaden
Det enda jag vet är att jag hellre blir gruppmisshandlad av AFA/RF än att slåss en mot en med vissa som brukar ses vid Salemmarschen/andra pro-Sverige-tillställningar. Har aldrig sett en vänstermänniska jag inte kunnat smälla ned själv

Det verkar onekligen så. Dom lyckades inte ens med att få till blodvite när dom i grupp sparkar ner en caféanställd. Ett annat exempel från filmen var muppen som björnkramade ner en snubbe bakifrån. Fight club nästa?
Citera
2013-09-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Varför ska man inte sparka någon i huvudet när man ska ge personen stryk? Handlar det om heder eller liknande så sysslar inte antifas med sånt. Det är inte våran uppgift att vara snälla mot folk utan det är våran uppgift täppa till käften på nazister. Och som jag skrev innan så lyckas vi eftersom ni inte ens kan dra 300 pers till era nationella demos. Ni säger att radikalvänstern är promille hur jävla små är inte ni då? Vi kan dra tusentals till våra demos och ni klarar knappt att fylla en minibuss

Menar du att du tycker det är rätt att sparka någon i huvudet som ligger ner? Det verkar dömt till undergång med den inställningen om jag tolkar dig rätt.

Det övriga... ja, jag är inte så intresserad av era gemensamma strider. Men när ni ger er på "oskyldiga" är det ju väldigt illa och tråkigt.
Citera
Medlem
StraightToHails avatar
Citat:
Haha, nynazisterna ser en film och kissar på sig av lycka. Kolla på vad han har för tröja och ha inte så mycket folus på att han har mörkt hår

Så det är okej att slå folk som har en viss typ av tröja på sig?
Citera
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsungsvart
Min teori är att RF inte är pundare och är nyktra på sina aktiviteter. De har en klar seriös politisk målsättning ifall man tar sig tid att läsa det dem vill. Därför tror jag att dessa "invandrare" som ni påstår INTE vara nassar - ÄR det.

Mer troligt att ett gäng hyfsat unga vänsterextremister eggar upp varandra för gatukamp. Sedan sticker de ut för att spöa folk på stan och är mindre brydda i vilka de sparkar ner. Tror inte det tar många sekunder för dem att välja offer. Speciellt som det räcker med att en av dem attackerar för att de andra ska följa upp. Det handlar om glädjen i att slåss i grupp och man ska inte politisera sådant i onödan.
Citera
2013-09-18, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Mer troligt att ett gäng hyfsat unga vänsterextremister eggar upp varandra för gatukamp. Sedan sticker de ut för att spöa folk på stan och är mindre brydda i vilka de sparkar ner. Tror inte det tar många sekunder för dem att välja offer. Speciellt som det räcker med att en av dem attackerar för att de andra ska följa upp. Det handlar om glädjen i att slåss i grupp och man ska inte politisera sådant i onödan.

Du tror alltså detta? Har du läst något om RF och om varför dom attackerar fascister?

Du kan tro hur mycket du vill. Du tror fel.
Citera
2013-09-18, 16:03
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
1:31 i deras efterblivna video smäller de till vanligt folk som försöker förhindra en misshandel.

http://vimeo.com/74677599

Visar precis vad för typ av människor de är.

Undrar vilken ursäkt de kommer att komma med nu.
Senast redigerad av Tony.Bazookatone 2013-09-18 kl. 16:07.
Citera
2013-09-18, 16:04
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain_Napalm
Det övriga... ja, jag är inte så intresserad av era gemensamma strider. Men när ni ger er på "oskyldiga" är det ju väldigt illa och tråkigt.
Det här var förmodligen en nationalist som misshandlades. Då är det bra eller? Dessutom så handlar det här inte om "era gemensamma strider", det handlar om ett enkelriktat våld som alltid kommer från kommunisterna och alltid riktas mot nationalisterna. Polisen, media, politiker bryr sig inte alternativt stödjer våldet.

Nu får du ta ställning till videon igen. Tänk "nazze". Bra eller dåligt?
Senast redigerad av baggebo1 2013-09-18 kl. 16:09.
Citera
2013-09-18, 16:05
Medlem
.Chloes avatar
Så RF säger att det är deras jobb att få alla rasister att hålla käft? Varför misslyckas de så otroligt dåligt då?
Citera
2013-09-18, 16:06
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ja, stackars kille som blev misshandlad när han hade SS totenkompf tröja

Verkar lite som att ni känner er lite ledsna för att ni inte ens kan försvara deltagarna i era demonstrationer. Att ni inte ska kunna gå hem utan att kolla om någon kommer för att spöa er. Och det är helt rätt. Är du medlem i SvP eller liknande organisation har ni allt att frukta. Antifascism är inget spel. Det är ingen fråga om ära eller heder. Det är helt enkelt arbetarklassens försvar mot fascismen och ni får spö gång på gång av oss och måste resa över hela landet för att samla till ett litet patetiskt demo på 200 pers. Sjukligt hur jävla rädda ni är asså. Vi är fega? Visst, men ni vågar fan inte ens stå för era åsikter

Bekämpa fascism med fascistiska metoder är ju riktigt begåvat. Jag, är till skillnad från dig, stolt arbetare precis som mina föräldrar och mor/far föräldrar för mig och du din tönt representerar INTE mig eller mina kollegor.

Vad jobbar du själv med? Vad jobbar dina föräldrar med? Hur bor du/dom?
Citera
2013-09-18, 16:08
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Det handlar om glädjen i att slåss i grupp och man ska inte politisera sådant i onödan.
Man måste inte nödvändigtvis politisera de här kommunisternas våld, men det är jävligt viktigt att politisera samhällets svar (eller ickesvar) på våldet. Samhället reagerar inte "avpolitiserat" på sånt här. Det här fyller en funktion för systemet, det måste alla ha klart för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in