Citat:
Ursprungligen postat av
infogiver
Jag gillar att reaktionärer likt fascister och andra med liknande åsikter åker på spö, sen om dessa är av svenskt ursprung eller kommer från andra delar av världen bryr jag mig inte om faktiskt. Så jag kan inte påstå att jag gillar att spöa någon på grund av dennes etnictet eller nationalitet.
Eftersom ingen av dina andra ryggradslösa röding vänner kommenterat mitt inlägg så ställer jag frågan till dig: Hur kändes det att få spö av ett gäng araber i Malmö (Rosengård)?
Om ni nu ändå ska spöa på invandrare kan ni ju börja med att komma tillbaka till Rosengård för en återträff.
Även jag finner nöje att spöa en kommunist oavsett etnicitet, gjort ett flertal gånger. Ni är lika goda kålsupare som era rivaler (en partistat, folkmord, dödsläger osv). Finner inget större nöje än att tänka tillbaka på mina släktingars revolution mot er kommunister. Där dödade man ert avskräde med maskingevär, molotovcocktail kombinerat med något som kallas ryggrad, där har vi en äkta revolution. En bra kommunist är en död kommunist (min släkts ordspråk).