Hur skulle ni slutföra det här laget? Har varit inne på ganska många olika lösningar då man kan varierar rätt mycket. Känns som att jag behöver bra speed på yttrarna samt att sista CM ska vara bra defensivt. Några förslag?
Frågar igen. Någon som vet vad "manager league" korten gör? finns under consumables på transfer market
Om jag fattat det rätt så är det att du kan göra om en manager till en annan liga. Exempel: Mourinho som är i PL, kan du ge ett Serie-A kort på så är han tränare i Serie-A. Lätt förklarat.
Driver EA med mig? Mina Daily gifts hittills:
Mini bronze pack, 250coins, Mini bronze pack, 250coins.
Riktigt spännande gifts!!
Du samma här :-( minibronz packs.. tråk! Jag sätter nog in 3-400 när spelet kommer.
Har lyckats köpa Paulinho och Torres(från al shebab) för mina småpengar jag fick över från startpaketen. Det är ju alltid ngt.
Hoppas på min paketöppnarlycka igen. Har öppnat några paket på 13 dom sista dagarna och har både fått ramos och kompany.
Du samma här :-( minibronz packs.. tråk! Jag sätter nog in 3-400 när spelet kommer.
Har lyckats köpa Paulinho och Torres(från al shebab) för mina småpengar jag fick över från startpaketen. Det är ju alltid ngt.
Hoppas på min paketöppnarlycka igen. Har öppnat några paket på 13 dom sista dagarna och har både fått ramos och kompany.
Japp blir packs för lite riktiga cash för mig också!