Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-15, 14:18
Medlem
Edit
Citera
2013-09-15, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det handlar om ras, biologi och gener, inte om att vara "snäll".
Jag håller med. Det kommer ta CA. 20 år innan vi får bort alla rasfrämlingar i Sverige. MEN, en pensionär av ett ursprung från Mellanöstern/Afrika i Sverige som har bott här och arbetat hela sitt liv utgör inget hot mot det svenska folket. De tänker inte skaffa mer barn och de vill säkert inte bo kvar här när deras barn skickas hem.
Citera
2013-09-15, 14:31
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Tackar hjärtligast!

Det uppstod en situation i samband med den händelsen som kanske inte är helt utredd ännu.

Berätta mer.
Citera
2013-09-15, 14:32
Medlem
Halmbals avatar
Aftonbladet plockar text ur sitt sammanhang och försöker få Sverigedemokraten Stellan Bojerud som sympatisör för SvP, fastän han är uttalad antinazist.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17474299.ab
Citera
2013-09-15, 14:45
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Det hamnar i vad den blandade individen tillhör för rastyp. Man kan vara 1/4 spansk och se 100% spansk ut. Jag skulle i så fall opponera mot en blandning med en nordisk kvinna.

Är det en blandad europé som ser ut sina svenska förfäder då är det inget större problem om han gifter sig med en nordeuropeisk kvinna.

Jag skulle antagligen opponera mig mer mot att en Borreby svensk skaffar barn med en nordisk svenska, än mot att en 1/4 spanjor 3/4 svensk av nordisk typ skaffar barn med en nordisk svenska.

Utseendet är viktigt eftersom man identifierar med det man ser i spegeln och skallformer och personligheter ofta går ihop.

Sen är jag ingen vanlig "nationalist" utan mer biologiskt inriktad.
Senast redigerad av Tony.Bazookatone 2013-09-15 kl. 14:50.
Citera
2013-09-15, 14:48
Medlem
flummoxeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Bazookatone
Det hamnar i vad den blandade individen tillhör för rastyp. Man kan vara 1/4 spansk och se 100% spansk ut. Jag skulle i så fall opponera mot en blandning med en nordisk kvinna.

Är det en blandad europé som ser ut sina svenska förfäder då är det inget större problem om han gifter sig med en nordeuropeisk kvinna.

Skulle antagligen opponera mig mer mot att en borreby svensk skaffar barn med en nordisk svenska än att en nordisk 1/4 spanjor 3/4 svensk skaffar barn med en nordisk svenska.

Utseendet är viktigt eftersom man identifierar med det man ser i spegeln och skallformen och personligheter ofta går ihop.

Allra helst ska det vara endast nordisk ras i norden, men man kan ju inte få allt på en gång.
Citera
2013-09-15, 15:01
Medlem
Dorniers avatar
Felpost.
Citera
2013-09-15, 16:03
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Bazookatone
Jag skulle antagligen opponera mig mer mot att en Borreby svensk skaffar barn med en nordisk svenska, än mot att en 1/4 spanjor 3/4 svensk av nordisk typ skaffar barn med en nordisk svenska.
Vad i hela fridens namn är "Borreby svensk" för "ras"? Det är ett utseende ... inget annat.

Citat:
Sen är jag ingen vanlig "nationalist" utan mer biologiskt inriktad.
Det märks inte.
Citera
2013-09-15, 16:11
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Vad i hela fridens namn är "Borreby svensk" för "ras"? Det är ett utseende ... inget annat.

Det är en morfologi (ansiktsdrag + skallformen). Det påverkar varenda del av kroppen. Föreställningen att asiktsdrag/morfologiska typer är ytliga faktorer utan betydelse (Boas) är lika judisk som idéen att raserna inte existerar.

Likväl används det ofta av icke-nordiska män som vill berättiga deras jakt efter nordiska kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserk
Det märks inte.

Varför inte?
Citera
2013-09-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummoxed
Allra helst ska det vara endast nordisk ras i norden, men man kan ju inte få allt på en gång.
I så fall måste nog merparten av det svenska folket deporteras.
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr

Det märks inte.
Borreby är en europeisk sub-ras. Morfologi är ras. Ursprung är inte ras.
Citera
2013-09-15, 16:14
Medlem
flummoxeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonHe
I så fall måste nog merparten av det svenska folket deporteras.

Knappast, de flesta svenskar är ljusa. Nordbor överlag har just blont hår som karaktärsdrag, det trodde jag var vältjänt.
Citera
2013-09-15, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummoxed
Knappast, de flesta svenskar är ljusa. Nordbor överlag har just blont hår som karaktärsdrag, det trodde jag var vältjänt.
Nordisk ras är inte "blond och blåögd". Det är långskallig skallform, avlångt ansikte, ljusa ögon, blont till ljusbrunt hår, lång och smal näsa. De flesta svenskar uppfyller inte detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in