2013-09-14, 22:46
Medlem
GeorgeCusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
strax över 200* /Micke Skiit

Ja, allt mellan 200-300 har sagts från olika håll. Svårt att veta exakta siffran. realisten samt polisen trodde på dryga 250
2013-09-14, 22:48
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
strax över 200* /Micke Skiit
Slutade räkna vid 220 då annat krävde min uppmärksamhet, så missade ett tjugotal kanske plus Motståndsrörelsen som dök upp sent. Hoppas infon underlättar.

/Micke
2013-09-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Strax över 200, en uppgift som styrks av Aftonbladet. En lite klen siffra men det saknades en jävla massa Stockholmare. Jag hoppas att de sitter hemma och skäms.

/Micke

Jo visst blev deltagarantalet lite skralt!

Vad är nyckeln för att lyckas mobilisera bättre nästa gång tror du??
2013-09-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Och nu har du bevisat vem du är och vart du står.

Du hade inte gissat tidigare att jag var röding?
2013-09-14, 22:53
Medlem
.buenaventura.s avatar
Vad tyckte ni förresten om att ni fick höra lite av Internationalen från SACs lokaler?
2013-09-14, 22:53
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauen88
Joo det måste ha varit någon annan. En person misshandlades på platsen av troligtvis RF i alla fall.

Ja, en person misshandlades som inte var SVPare, nationalist eller hade något ö.h.t att göra med demon, men några nedknarkade och nedkissade rfare tyckte, i dimman, att det stod "funktionär" på hans t-shirt.

Rätt åt den nazzen eller hur?
2013-09-14, 22:56
Medlem
Citat:
Strax över 200, en uppgift som styrks av Aftonbladet. En lite klen siffra men det saknades en jävla massa Stockholmare. Jag hoppas att de sitter hemma och skäms.

/Micke

Ja, var var din vän Söderman exempelvis?
2013-09-14, 22:56
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Vad tyckte ni förresten om att ni fick höra lite av Internationalen från SACs lokaler?

Tyvärr missade vi det! Hördes inte över hundratals nationella som vrålade.

Stolt.Svensk.Nationalist.
2013-09-14, 22:57
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Så ni har med andra ord lyckats skapa en lika stort demo som Röd Front (stalinisterna) i Malmö lyckas göra varje år med den enda skillnaden att ni tvingades bussa folk kors och tvärs över hela landet? Frågan är om det ens är lönt att existera som rörelse om man dels behöver polisbeskydd och dels är så små att om man inte ser sig för så kanske man råkar trampa på er

Med den säregenheten att vi får mittuppslag och total mediabevakning från motståndarens egna medier.
Du är naiv, korkad, oikofobisk, antivit, sverigehatande dumskalle som tror att du inte kommer att fråga oss om hjälp i framtiden.

Kolla på befolkningen i Grekland som måste gå till Gyllene Gryning för att få mat för dagen.
Men DETTA kan väl aldrig hända i Sverige?
2013-09-14, 22:57
Medlem
Fromlandss avatar
Den fränaste debatten i den här tråden verkar vara huruvida demonstranterna var 50, 100, 200 eller 400+ till antalet. Lägg ner tramset.

Kan någon förklara för en något ignorant Fromlands vad demonstrationen handlade om. Vad budskapet var eller vad den var för/emot? (vad jag uppfattade så gick man på led med en banderoll i täten samt slog på trummor?, jo visst det vajades friskt med nationens fana också.)

Kan någon från "andra sidan" förklara varför demonstrationen var tvungen att bemötas med medel som utgör ett brott mot grundlagen? (jo, saker kastades faktiskt på demonstranterna)
2013-09-14, 22:58
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Sveavägen mitt mellan observatorielunden och Kungsgatan.

/Micke
ABF-huset. Finns det lägenheter där eller är det ABF som lånar ut sina lokaler för vänsterextrem terrorism?
2013-09-14, 22:59
Medlem
Är inte insatt i det här men otroligt att halva diskussionen verkar vara antalet deltagande? Är det så viktigt?

Dom kör sin grej, låt dom göra det oberoende antal deltagare. 2013 och fortfarande allt det här tramset..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in