2013-09-14, 15:50
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Alltså, är det det Ola-Conny som rapporterar för AB? Jeeez
Det har du rätt i! Låter ju precis som han.
2013-09-14, 15:50
Medlem
"Alla är välkomna att delta i ett kul och fredligt krig, där kreativ humor och medmänsklighet utmanar rasbiologi och medborgargarden"

Hur är det här inte ett medborgargarde?
2013-09-14, 15:52
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Hur är det möjligt att SvP har fått samlat mindre folk i Stockholm än i Jönköping..
Nu tror jag faktiskt det är fler i Stockholm. Men det var också röd dag i Jönköping nu är det bara vanlig lördag. Får känslan av att det är fler än 260 som det var i Jönköping
https://www.realisten.se/wp-content/uploads/demo-attackerad.jpg
https://www.realisten.se/wp-content/uploads/T%C3%A5get-Kungsgatan.jpg
2013-09-14, 15:53
Medlem
Någon som vet om Aftonbladet hade personalfest igår? Misstänker det väldigt starkt eftersom reportern är dåligt påläst, stakar sig mycket och sluddrar som om han vore bakfull. Eller är det rödvinsmissbruket bland journalister i allmänhet som gör sig påmind?
2013-09-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Jonas Andersson från SvP har gripits. Twitter-kommunister hävdar att han kastade en bengal.

Han blev isåfall släppt väldigt snabbt.. då jag såg honom i aftonbladets live tv sändning för några minuter sen
2013-09-14, 15:56
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Aftonbladets skit bryter hela tiden och Expressen står 500 meter bakom tåget
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Det har du rätt i! Låter ju precis som han.
Eller hur! Väntar bara på Morgan

Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Woooow. Jag såg kanske en kvinna i ett tåg av hundratals män.

Ja. Tragiskt hur som helst.

Kan tänka mig att många tjejer helt enkelt inte vågar eftersom dom till sin fysik har det en smula svårare att stå emot en rusning från träskvänstern. Dessutom skiter ju som bevisat rödingarna i om det är kvinnor, barn eller små hundar så det är fullt förståeligt att många tjejer inte går i en högriskdemo.
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Vem är det som sprider lögner om att Jonas skulle vara gripen?

Citat från Realisten: "Vänsterextremister kastade in en bengal. Jonas Andersson från Svenskarnas parti kastade tillbaka denna och blev då bortförd av polisen, det blev också en av tågets vakter som försökte hindra polisen från att ta Andersson. I övrigt siktar de svenskfientliga dåligt och skriker högt. Nationalisterna är dock släppta igen då de inte gjort något fel."
2013-09-14, 15:57
Medlem
Någon som har koll på vilka slagord de skanderar?

Jag tycker mig kunna uttyda

"Sverige åt svenskarna" och "Krossa mångkulturalismen", om jag hör rätt?
2013-09-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylke83
Han blev isåfall släppt väldigt snabbt.. då jag såg honom i aftonbladets live tv sändning för några minuter sen

Det verkar som att de tog honom men lät honom gå ganska omgående.

Väldigt roligt att läsa kommunisternas twitterflöde, föreställningen om att "nazzarna" och överklassen är några slags allierade är oerhört komisk.
2013-09-14, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Varför finns det inga kvinnor med i SVP:s tåg? Bara massa finniga småpojkar och bönder som det verkar. Tragiskt
Jag tycker jag har sett ett flertal kvinnor även pensionärer på 60-70 år. Jag blev faktiskt förvånad.
2013-09-14, 15:58
Medlem
Går Aftonbladet så jävla dåligt att man inte har råd att fixa en fungerande sändning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in