[quote=Koskensnorva|45219222]
Citat:
Ursprungligen postat av
PhilJones.
Sluta snacka skit. Det var inte första gången de lurade desperata killar från datingsiten att de skulle få fitta för att sen med hjälp av de 2 killarna råna offrena. Det var ett inarbetat tillvägagångssätt. Jag hoppas att fler som råkat ut för denna liga hör av sig till polisen.
Det har jag tyvärr ingen aning om, det ända jag vet är att dem inte ville skada BO utan bara tjäna lite pengar som dom sen skulle kunna köpa gräs för. 18 åringen har i stort sett varit "boss" över 16 åringen, det är hon som fått drogberoendet att börjas för 16 åringen. Skulle inte riktigt kunna kalla det "liga" utan mera ett snabbt pengasätt. Så du menar att alla som försökt köpa sex utav tjejerna ska höra av sig och säga vadå?.. Tänk efter lite. Men försök förstå tjejerna. Dom ville inte skada honom.
Alltså - vad menar du med att tjejerna inte ville skada killen???? Du skriver ju själv att de tänkte råna honom för att få pengar till gräs. Är inte rån och bedrägeri ett sätt att skada någon enligt din skala???? Jo du tjosan, nog fasen var de ute efter att skada honom till förmån för sig själva. Även 15-åringen.
VAR fanns 15-åringens föräldrar??? Inrökta de också eller?????