2013-09-10, 23:10
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Jag tycker demot var helt okej, inget utöver det vanliga om jag ska vara helt ärlig. Tror det blir MYCKET roligare när man kan spela online mot andra, fy helvete vad det suger att lira mot datorn. Värsta som finns.

Tänkte även ställa en fråga, jag har tänkt införskaffa ett antal Microsoft Points till releasen så jag kan köpa packs, frågan lyder. Om jag mot all förmodan får en spelare som Mata, Özil, Reus osv, ska man försöka sälja dem så fort som möjligt för att få in så mycket coins som möjligt? Eller bör man vänta?
Vänta ett tag tills folk har börjat få lite coins är smartast imo.

Här är några nya celebrations om någon är intresserad

https://www.facebook.com/easportsfifa?ref=ts&fref=ts#
Citera
2013-09-10, 23:12
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Fyfan va stifft det var att skilla..
Citera
2013-09-10, 23:22
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Jag tycker demot var helt okej, inget utöver det vanliga om jag ska vara helt ärlig. Tror det blir MYCKET roligare när man kan spela online mot andra, fy helvete vad det suger att lira mot datorn. Värsta som finns.

Tänkte även ställa en fråga, jag har tänkt införskaffa ett antal Microsoft Points till releasen så jag kan köpa packs, frågan lyder. Om jag mot all förmodan får en spelare som Mata, Özil, Reus osv, ska man försöka sälja dem så fort som möjligt för att få in så mycket coins som möjligt? Eller bör man vänta?
Men man ska påpeka att datorn var roligare att spela mot i år än förra året. Går t.ex. pressa datorn att slå en pass några meter fel så den går ut över linje, sånt hände inte i fifa13.

Får dessutom hålla alla tummar att spelet är bättre än demot, för demot var rätt risigt. Kändes som spelarna sprang med tyngder, allt gick så förbannat segt.
Citera
2013-09-10, 23:26
Medlem
Fullkomligt älskar att styrka är en viktig del av FUT 14. Känslan när Alba springer bredvid en men man håller undan han med Zlatan är riktigt fin.
Citera
2013-09-10, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Fullkomligt älskar att styrka är en viktig del av FUT 14. Känslan när Alba springer bredvid en men man håller undan han med Zlatan är riktigt fin.
Känslan när Hummels dödar Messi gång på gång är oslagbar. Pace och Strength kommer att vara OP i fut!
Citera
2013-09-11, 00:06
Medlem
Microsoft Points existerar ju inte längre, eller har jag fel?
Citera
2013-09-11, 00:16
Medlem
.50cals avatar
Vad menar ni när ni skriver "OP" ?
Citera
2013-09-11, 00:22
Medlem
gxflybabys avatar
Lirade precis demo, kändes som att dom har buffat finess skotten, sen så var det mycket roligare att skilla utan L2. Grafiken var hur grym som helst dock tycker jag att FUT-konsolen var riktigt tråkig och att hela layouten var sämre än Fifa 13.

Sen deras rating på Balotelli är avskyvärt, jag menar kom igen, 83?? Wtf. Gjort mål på alla matcher han lirat i Milan.

Iniesta var op, han spelade exakt så som i verkligheten och hans dribblingar exakt likadana, bra jobbat EA!

Nu får vi bara hoppas att pace inte blir så op då jag tyckte att Ibrahimovic var klart den bäste spelaren.
Citera
2013-09-11, 00:36
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Vad menar ni när ni skriver "OP" ?
Overpowered. Nästan lite för bra, med andra ord.
Citera
2013-09-11, 00:51
Medlem
Överväger att strunta i Fifa 14 till Xbox 360 för att istället köpa det till Xbox One. Handlar trots allt endast om ca 3 månader och man sparar 600 kr. Gillar dock att man kan fortsätta med sitt FUT-lag på Xbox One om man påbörjar det på Xbox 360.

Citat:
EA har nu bekräftat att det kommer vara möjligt för spelare att ta med sig sina Ultimate Team-lag samt ingame föremål och coins från Playstation 3 till Playstation 4 och från Xbox 360 till Xbox One. Alla ändringar som gjorts i FIFA 14 Ultimate Team kommer att synas på både nästa generations konsol och den nuvarande generationen. Detta ger spelarna möjligheten att spela med sitt Ultimate Team hela säsongen oavsett konsoll.

Någon som har koll på hur stor skillnad det egentligen kommer bli på Xbox One? Handlar det om minimala skillnader så är det kanske värt att köra på 360 säsonger ut och sedan investera i ett One när priserna har sjunkit till Fifa 15?
Citera
2013-09-11, 05:07
Medlem
Tog mig friheten o göra ett lag som jag tror kan bli det bästa hybrid laget i spelet.
Dessa har allt, pace, styrka, skills you name it we got it.

Lär dock bli jävla dyrt om man ska handla in alla dessa
här kommer laget!

http://www.futhead.com/14/squads/192337/
Citera
2013-09-11, 06:24
Medlem
vapor21s avatar
Efter ett lååååångt uppehåll från FIFA säger jag ÄNTLIGEN till FIFA14! Ska nu ladda ner demot och är fetingtaggad! Tror att den mest "populära" spelaren i början kommer vara Aubameyang. Vilka stats liksom, kommer göra vilken pacehora som helst glad ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in