2006-07-09, 00:27
Medlem
Min fråga är om det är halsmandlarna man känder under hakan när man trycker och känner efter under hakan in mot halsen. De bölderna som sitter där menar jag. Jag har alltid haft ganska stora mandlar, och har rätt så stora "bölder" under hakan också. Undrar om det har något samband och om det är halsmandlarna man känner, hade för mig att de satt längre in i halsen än att man ska kunna känna dom utanpå.

Tack på förhand, Kimsan.
Citera
2006-07-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Min fråga är om det är halsmandlarna man känder under hakan när man trycker och känner efter under hakan in mot halsen. De bölderna som sitter där menar jag. Jag har alltid haft ganska stora mandlar, och har rätt så stora "bölder" under hakan också. Undrar om det har något samband och om det är halsmandlarna man känner, hade för mig att de satt längre in i halsen än att man ska kunna känna dom utanpå.

Tack på förhand, Kimsan.
Det är halsmandlarna du känner.
Citera
2006-07-09, 13:56
Medlem
Det är dina pungkulor du känner... dom råkade hamna där uppe efter att en brud som du stötte på i fredags gav dig en pungspark du sent kommer glömma... :-)

Givetvis är det dina halsmandlar (under förutsättning att du inte har fått dom bortopererade) du känner. Men att du tycker dom är stora?? Mina brukar bli lite större och göra ont när jag är förkyld iofs men om du inte råkar vara förkyld så verkar det ju lite konstigt. Är du osäker så ta ett snack med vårdcentralen.
Citera
2006-07-09, 15:32
Medlem
Great Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan

Tack på förhand, Kimsan.

Halsmandlar? Det där låter som lymfkörtlarna.
Citera
2006-07-09, 15:40
Medlem
Great Cthulhus avatar
Här sitter halsmandlarna.
Citera
2006-07-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Great Cthulhu
Här sitter halsmandlarna.

Hur stor brukar en lymfkörtel vara? Svårt att tro att de skulle kunna vara såhär stora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in