Citat:
Ursprungligen postat av
westmars
Vill även påminna att ni åkte på fl/danskar så hårt. Medans vi van
relativt fort. Och ja vi var mindre i antal. Och ja vi hade en blandad liga
Påstår inte att gais är grymma men att påstå att jag snackar i nattmössan är ju bara pinsamt. Hoppas du hör av dig så kan vi ta den diskussionen irl!
Du visar tydligt igen att det inte finns någon substans i dina inlägg.
32 Gais möter 58 Danskar, man behöver inte vara matematiker för att räkna ut vilka som har övertaget här.
Jag får gratulera över vinsten mot FL/Danskarna, sanningen är den att ni även där var jämna nummer. Vilket kan underlätta för ev vinst.
Att Gais inte är fotbollsintresserade har jag ingen som helst insyn in, men en sak är säkert.
2011 blev jag och flera på kampsportsklubben tillfrågade ang medverkan i "gängbråk" mellan AIK och IFK Göteborg.. Jag avstod, men fanns 2 från klubben som hängde med!
Själv har jag var ÖIS supporter sedan min indoktrinering på ÖIS brottarklubb som barn.
Sanningen är den att Wisemen endast är 30-40 aktiva nuförtiden i samma antal som GU.
Blåvitt är alltså ca 70-80 Kat-C kvar, och det kommer inte komma på tal om en fight mot AIK, KGB eller liknande firma med högre nummer i framtiden, den tiden är förbi tyvärr!
Deras "yngre" killar är mellan 18-25 år och bör kanske inte betrakta sig som särskilt yngre längre.
Förstår inte varför alla i denna tråden utövar kukmätartävling.
En vinst är en vinst, en förlust är en förlust..!