2013-09-03, 00:24
Medlem
Highrollerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metog
Hah, jo. De flesta senaste gångerna senaste 2 åren har ni velat köra mitt i natten med typ 5 man. Senaste ni ville köra efter en match, maj 2012 (innan Gays åkte ner i div 8) så ville ni köra 5v5 men alla blev gripna utanför rumpan bar.

Det var inte så att Gais stod med 30 man och vänta och blåvitt bara hade 20man på benen och var tvungna att ställa in?
Citera
2013-09-03, 00:24
Medlem
Är de bra invandrare ? vilka förorter kommeer de i från ?

QUOTE=Grevenali1|45065036]Är utan tvekan Bajens ligistorganisation.
Äldre är det väl runt 10-20 procent invandrare
BO består ungefär av 30-40 procent invandrare
BHS består kanske runt 50 procent.

Så ser det ungefär ut[/quote]
Citera
2013-09-03, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Det var inte så att Gais stod med 30 man och vänta och blåvitt bara hade 20man på benen och var tvungna att ställa in?

Tror du på riktigt att gais vinner över oss. Deras liga har kört mot alla i våra led, och torskat varje gång. Även mot våra YNGSTA. Om gais var så tuffa som du försöker måla upp dom till så varför i helvete kör dom inte mot en renodlad wm liga? Varför ska dom möta olika hela tiden?

Inget ont om gais ligister, vet vad dom går för. Bara tråkigt när dom har sveriges minst fotbollsintresserade grabbar.

Undrar dock vad som kommer sen, ultras göteborg?
Citera
2013-09-03, 10:21
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Är utan tvekan Bajens ligistorganisation.
Äldre är det väl runt 10-20 procent invandrare
BO består ungefär av 30-40 procent invandrare
BHS består kanske runt 50 procent.

Så ser det ungefär ut

Jävlar, nu ska det börja föras statistik också! Då kan man ju börja med att göra rätt.
Citera
2013-09-03, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Tror du på riktigt att gais vinner över oss. Deras liga har kört mot alla i våra led, och torskat varje gång. Även mot våra YNGSTA. Om gais var så tuffa som du försöker måla upp dom till så varför i helvete kör dom inte mot en renodlad wm liga? Varför ska dom möta olika hela tiden?

Inget ont om gais ligister, vet vad dom går för. Bara tråkigt när dom har sveriges minst fotbollsintresserade grabbar.

Nu är det väl ändå så att Gais har mött en ren WM liga i både flatås och botaniska? Och senaste mötet mot GU var eran idé, och det vet jag personligen då eran töppenböy frågade mig på stan när vi sprang på varann om vi ville möta ren GU-liga, då sa jag att d e erat val och vi skiter i vilket.
Sen skall väl tilläggas att era "yngsta" är i princip samma åldersgrupp som våra "äldsta", då vi i GY snittar på 22-24 år. Så lugna ner er nu.
Citera
2013-09-03, 13:16
Medlem
Highrollerss avatar
Citat:

GU och GY är i samma åldrar, det var 5 minuters hårt box senast med Gais i förarsätet hela fighten, Endast kondition bestämde resultatet sista minuten i denna fight.. Bara acceptera ett ni fått en jämnbra liga med samma åldrar att vakta er för i stan, och det vet alla, oavsett vilken lögn dem lever i!

End of discussion!

Denna "westmars" har uppenbarligen inte någon som helst inblick i Scenen.. Men ibland måste man sätta gröten i halsen för att sluta prata! Gais har kört flertalet gånger mot en renodlad wisemen liga.

End of discussion med mr nollkoll!

/KAT-B
Senast redigerad av Highrollers 2013-09-03 kl. 13:21.
Citera
2013-09-03, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
GU och GY är i samma åldrar, det var 5 minuters hårt box senast med Gais i förarsätet hela fighten, Endast kondition bestämde resultatet sista minuten i denna fight.. Bara acceptera ett ni fått en jämnbra liga med samma åldrar att vakta er för i stan, och det vet alla, oavsett vilken lögn dem lever i!

End of discussion!

Denna "westmars" har uppenbarligen inte någon som helst inblick i Scenen.. Men ibland måste man sätta gröten i halsen för att sluta prata! Gais har kört flertalet gånger mot en renodlad wisemen liga.

End of discussion med mr nollkoll!

/KAT-B

Okej, visst ni åkte på "kondition"

Om jag är fejk så kan du gärna dra ett pm till mig om ditt nummer så ska jag prata med era grabbar och fråga vilken luffare du är herr "b".

Att vi inte har en baby liga är känt. Men den liga ni körde mot var faktiskt 12 nybörjare

Väl mött. Ska bli kul att få veta vem du är

/P
Citera
2013-09-03, 14:01
Medlem
Vill även påminna att ni åkte på fl/danskar så hårt. Medans vi van
relativt fort. Och ja vi var mindre i antal. Och ja vi hade en blandad liga

Påstår inte att gais är grymma men att påstå att jag snackar i nattmössan är ju bara pinsamt. Hoppas du hör av dig så kan vi ta den diskussionen irl!
Citera
2013-09-03, 14:39
Medlem
Citat:

Påstår inte att gais är grymma men att påstå att jag snackar i nattmössan är ju bara pinsamt. Hoppas du hör av dig så kan vi ta den diskussionen irl!

Fast ska man vara ärlig så var wm 5-6 mindre än fl medans GAIS var 20-25 mindre när de mötte fl.

Sen kanske det är skit samma. Wm är en bättre liga än GAIS men wm är ett par snäpp sämre än vad man var för några år sedan medans GAIS har blivit ett par snäpp bättre än vad man var för några år sedan.
Citera
2013-09-03, 14:40
Medlem
Highrollerss avatar
Herregud..
Senast redigerad av Highrollers 2013-09-03 kl. 14:49.
Citera
2013-09-03, 15:06
Medlem
Citat:

Du visar tydligt igen att det inte finns någon substans i dina inlägg.
32 Gais möter 58 Danskar, man behöver inte vara matematiker för att räkna ut vilka som har övertaget här.

Jag får gratulera över vinsten mot FL/Danskarna, sanningen är den att ni även där var jämna nummer. Vilket kan underlätta för ev vinst.

Att Gais inte är fotbollsintresserade har jag ingen som helst insyn in, men en sak är säkert.
2011 blev jag och flera på kampsportsklubben tillfrågade ang medverkan i "gängbråk" mellan AIK och IFK Göteborg.. Jag avstod, men fanns 2 från klubben som hängde med!

Själv har jag var ÖIS supporter sedan min indoktrinering på ÖIS brottarklubb som barn.

Sanningen är den att Wisemen endast är 30-40 aktiva nuförtiden i samma antal som GU.
Blåvitt är alltså ca 70-80 Kat-C kvar, och det kommer inte komma på tal om en fight mot AIK, KGB eller liknande firma med högre nummer i framtiden, den tiden är förbi tyvärr!

Deras "yngre" killar är mellan 18-25 år och bör kanske inte betrakta sig som särskilt yngre längre.
Förstår inte varför alla i denna tråden utövar kukmätartävling.

En vinst är en vinst, en förlust är en förlust..!
Citera
2013-09-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelettmannen
Du visar tydligt igen att det inte finns någon substans i dina inlägg.
32 Gais möter 58 Danskar, man behöver inte vara matematiker för att räkna ut vilka som har övertaget här.

Jag får gratulera över vinsten mot FL/Danskarna, sanningen är den att ni även där var jämna nummer. Vilket kan underlätta för ev vinst.

Att Gais inte är fotbollsintresserade har jag ingen som helst insyn in, men en sak är säkert.
2011 blev jag och flera på kampsportsklubben tillfrågade ang medverkan i "gängbråk" mellan AIK och IFK Göteborg.. Jag avstod, men fanns 2 från klubben som hängde med!

Själv har jag var ÖIS supporter sedan min indoktrinering på ÖIS brottarklubb som barn.

Sanningen är den att Wisemen endast är 30-40 aktiva nuförtiden i samma antal som GU.
Blåvitt är alltså ca 70-80 Kat-C kvar, och det kommer inte komma på tal om en fight mot AIK, KGB eller liknande firma med högre nummer i framtiden, den tiden är förbi tyvärr!

Deras "yngre" killar är mellan 18-25 år och bör kanske inte betrakta sig som särskilt yngre längre.
Förstår inte varför alla i denna tråden utövar kukmätartävling.

En vinst är en vinst, en förlust är en förlust..!

Ett till exempel som stärker anklagelserna mot wm om att dom hyr in mkt folk. Jag hadde fan skämmts om jag var med i en liga som tar in utomstående från kampsportklubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in