2013-09-02, 22:39
Medlem
keranos avatar
Manchester United have been given permission until midnight to finalise Ander Herrera's deal, due to complicated paperwork issues.

Varför ska spanskalag/ligan vara så jävla omständig? Eller är det staten som fuckar ur?
2013-09-02, 22:40
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonham48
Men knip igen nu Soran, man skäms ju för dig... Var tyst så kanske du lär dig lite istället.

Hur är det med Özil, måste han bli officiell innan fönstret stänger eller kan dom ta nyheten imorgon? Vad är troligast...

Men han är inte helt ute och cyklar, dock är han Liverpool-fan.
2013-09-02, 22:40
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Varför i helvete vill Chelsea inte ha Mata, han var ju en av PL bästa spelare förra säsongen.
Chelsea har hela tiden förnekat att de vill sälja honom. Anledningen till att han inte har spelat är att han har varit halvskadad.
2013-09-02, 22:41
Medlem
antonaugustssons avatar
Jag tror bomben i natt blir att Arsenal går in med ett bud på Fellaini och han drar till Arsenal
2013-09-02, 22:41
Avslutad
Enligt Tv 4 sporten är Özil klar för Arsenal. Vet dom nånting som inte vi andra vet?
2013-09-02, 22:42
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Varför i helvete vill Chelsea inte ha Mata, han var ju en av PL bästa spelare förra säsongen.
Hittills så har ju varenda bud avslagits, så det verkar inte direkt vara så att man vill bli av med honom, utan kanske att prioriteringen av att ha kvar honom har sänkts.

Det kan tyckas konstigt då jag själv håller honom mycket högre än Oscar, men faktum är att Oscar är väldigt duktig på att ta defensivt ansvar, något som höjt hans aktier hos Mou.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Det är ju bara tragiskt att Bendtner blev kvar. Nej, han är inte så dålig som alla vill påstå men hela soppan kring den människan är just, tragisk.

Hur ska du ha det?

Du vill slänga bort Bendtner men samtidigt anser du att Arsenal har för tunn trupp. Håller liksom inte att ha en personlig vendetta mot vissa fotbollsspelare som tyvärr många har. Bendtner håller helt klart som en truppspelare och i detta läge om "vi" ej får en utfyllnadsforward till Giroud är det givet att dansken ska stanna.

Ser man hans målsnitt i landslaget är det faktiskt väldigt bra. Bendtner har kvalitéer - oavsett vad alla säger.
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Jag tror bomben i natt blir att Arsenal går in med ett bud på Fellaini och han drar till Arsenal

Och Özil hamnar i United
Medlem
Bonham48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Övergången kan redan vara klar, men presentationen kan ju dröja.

Okej, hoppas inte. Roligare att se dom största nu innan midnatt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonham48
Men knip igen nu Soran, man skäms ju för dig... Var tyst så kanske du lär dig lite istället.

Hur är det med Özil, måste han bli officiell innan fönstret stänger eller kan dom ta nyheten imorgon? Vad är troligast...
Bara han skriver på kontraktet innan 00.00 så är det lugnt har jag för mig. Sen kan de köra presentationen när de vill. Dock fattar jag fortfarande inte vad Arsenal väntar på..
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Chelsea har hela tiden förnekat att de vill sälja honom. Anledningen till att han inte har spelat är att han har varit halvskadad.

Han går väl före de flesta om han är skadefri!
2013-09-02, 22:43
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Han går väl före de flesta om han är skadefri!
Ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in