2013-09-02, 19:41
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Då kommer motfrågan som alla väntat på, klarar Z spel i PL?

Med tanke på hur katastrofalt dålig han sätt ut på försäsongen och i början av ligan så tror jag verkligen inte det. Seg, dålig teknik, osäker och allmänt slarvig i en ligan som Ligue 1 bådar inte gott till en liga som Premier League.
2013-09-02, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Då kommer motfrågan som alla väntat på, klarar Z spel i PL?
Skillnaden i nivå är inte stor, har man presterat i Italien, Spanien och Frankrike så kan man enkelt prestera i England också.
2013-09-02, 19:42
Medlem
Tiqui-tacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Han klarar sig långt på charm.

Ser grymt oengagerad ut. Han vill nog helst ligga hemma i sängen med datorn i knät och titta på någon uråldrig VM-krönika.
2013-09-02, 19:43
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Löjligt hur folk underskattar Özil. I två års tid har jag sagt att han är världens bästa tia, en ganska överlägsen sådan också. Alltså ingen efterhandskonstruktion. Och om man inte tror att en sådan spelare kan lyfta en klubb med 10-20% så vetefan vad man ska tro om den personen.

Underskattar han verkligen inte, han är mycket äckligt bra! Men reals start 11 med özil i är inte dålig då många på planen spelare på topp nivå vilket arsenal inte gör i min nivå, özil är helt enkelt bättre än dom andra så man får ju hoppas att dom andra kommer hamna i hans nivå.
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Those little Manc clubs can piss off the big spenders are in North London.

http://www.onlinearsenal.com/showthread.php?18766-Mesut-%D6zil&p=1038438&viewfull=1#post1038438

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bale In
Özil Ut

Nu känns inte Real lika överlägsna längre

Bale hade passat bättre i Mourinhos kontringssystem, detta byte kan visa sig vara en nedgradering.
2013-09-02, 19:44
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiqui-taca
Ser grymt oengagerad ut. Han vill nog helst ligga hemma i sängen med datorn i knät och titta på någon uråldrig VM-krönika.

Tror han är sliten av att inte få sova på nätterna. Fick ju barn för några månader sedan.
2013-09-02, 19:45
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Han har alla förutsättningar för att lyckas.
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Skillnaden i nivå är inte stor, har man presterat i Italien, Spanien och Frankrike så kan man enkelt prestera i England också.

Har ni sätt Zlatans första matcher med PSG? Har sett de flesta matcherna med Zlatan senaste åren och jag har aldrig sätt honom så dålig flera matcher idag. En klassisk tillbakagång när spelare blivit för gamla. Tappat mycket av tekniken, långsam, seg, slarvig, ingen spets i avsluten osv. Jag tror Zlatan dessvärre hade floppat totalt i England.
2013-09-02, 19:50
Medlem
Spurs ska tydligen ha lagt ett bud på £9 mille för Kenwyne Jones. Betyder det att Adebayor är på väg bort?
2013-09-02, 19:52
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IslayMist
Spurs ska tydligen ha lagt ett bud på £9 mille för Kenwyne Jones. Betyder det att Adebayor är på väg bort?

Frågan är vem som vill ha Adebayor, han sitter väl på en rätt hög lön. Möjligtvis QPR.
Medlem
cyberkalles avatar
Förlåt jag kunde inte låta bli tycker ju synd om alla Arsenalfans som så länge väntat på en stor transfer.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IslayMist

Fanns det ingen bättre alternativ än Jones för Spurs, han är en av de mest överskattade anfallarna i PL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in