2013-09-02, 01:25
Medlem
Det är faktiskt inte så långt kvar till riksdagsvalet i Sverige och det är dags att rösta. Min viktigaste fråga är definitivt invandringspolitiken som måste förändras då det blivit Alldeles för mycket svart på Sveriges gator. Misstolka inte att jag är rasist utan vi måste bort med vissa folkslag för att de vill fortfarande leva på 500 talet! Så Sverigevänner hur skall vi enas och göra Sverige till en ljusare plats? Skall vi alla försöka prata med våra vänner och berätta om SD och att det är de rätta valet! Hela min familj kommer rösta på SD samt större delen av släktingarna...

Eller har ni förslag på hur vi räddar Sverige?

Med vänlig hälsning, Kelln
Citera
2013-09-02, 01:30
Medlem
Sveriges största parti är inte realistiskt. Jag har mycket svårt att tro att de kommer över 20%, och en mer realistisk gissning är max 15%.
Citera
2013-09-02, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellin
Det är faktiskt inte så långt kvar till riksdagsvalet i Sverige och det är dags att rösta. Min viktigaste fråga är definitivt invandringspolitiken som måste förändras då det blivit Alldeles för mycket svart på Sveriges gator. Misstolka inte att jag är rasist utan vi måste bort med vissa folkslag för att de vill fortfarande leva på 500 talet! Så Sverigevänner hur skall vi enas och göra Sverige till en ljusare plats? Skall vi alla försöka prata med våra vänner och berätta om SD och att det är de rätta valet! Hela min familj kommer rösta på SD samt större delen av släktingarna...

Eller har ni förslag på hur vi räddar Sverige?

Med vänlig hälsning, Kelln
Sämsta någonsin

Hur som helst så kommer SD aldrig bli Sveriges största parti. Däremot kommer det bli ett stort parti efter valet 2014 vilket kommer göra att opportunisternas kappor fladdrar i enlighet med andra vindar.
Citera
2013-09-02, 01:33
Medlem
DansandeVindurs avatar
Jag anser dock inte SD vara ett Sverigevänligt parti men.. Väljarna verkar själva inte veta så mycket om partiet.

Undrar hur många väljare som känner till deras Kärlek till rasistiska judar i israel och hur dom är för den öppna svenskheten
Citera
2013-09-02, 01:34
Bannlyst
Du är säkert inte rasist TS, men du uttrycker dig rasistiskt i sättet du skriver. En bra början är väl att inte göra det.
Citera
2013-09-02, 01:41
Medlem
Detta kommer knappst ge fler röster iaf..Ta bort.
Citera
2013-09-02, 01:42
Medlem
Dr.precisions avatar
Det är som vanligt så fort det går dåligt för någon så måste man skylla på någon annan!
och då relaterade jag till den ekonomiska krisen 2008 som fortfarande sitter kvar. jag tycker att varenda person som kommer rösta på SD går hem läser historia och tänker om!
Citera
2013-09-02, 01:42
Medlem
Gails avatar
Börja med att göra din röst hörd i kyrkovalet 15 september. Valsedlar "ska" finnas på plats men det går att beställa diskreta annars från hemsidan.
Nu får det vara nog i Sverige. Jag har själv värvat invandrare till SD som är mer less än mig. Prata med dem så lovar jag att ni får höra ett och annat (icke muslimer alltså). Har hört många kloka ord ifrån invandrare. Jag lovar på hedersord att de är så arga så det inte går att skriva här utan att få en varning.
Senast redigerad av Gail 2013-09-02 kl. 01:46.
Citera
2013-09-02, 01:46
Medlem
Blanzeflors avatar
Vi behöver inte göra så mycket. Reinfeldt och Ullenskithög gör det mesta jobbet. Men blir det inte en ny inriktning på politiken i Sverige, så är det vapenmakt som väntar.
Citera
2013-09-02, 02:04
Medlem
Gails avatar
Svenskar och invandrare måste gå samman för att stoppa islamiseringen. Invandrare i allmänhet är mer bekymrade över det här vidriga landets utveckling vilket är konstigt för svenskarna bryr sig inte att de feta somaliska tälten tar skattepengarna, dock accepterar inte invandrarna det, de blir skogstokiga.
Citera
2013-09-02, 02:14
Medlem
UAAs avatar
Innan jag svarar på din ursprungliga fråga: Sluta skämmas över att vara rasist. Det är fullt normalt och snarare ett sundhetstecken.

Så hur gör man SD till ett större parti? Det som hämmar SD mest just nu är den rådande skamkampanj som massmedia har kört stenhårt under 2000-talet och som fortfarande är pågående. Det är förknippat med en viss social risk att "komma ut" som Sverigedemokrat idag. Men det är någonting som måste göras.

Om du önskar se SD växa så är det bästa du kan göra att komma ut som SDare för vänner, bekanta, familj och på arbetsplatsen. Gör inte misstaget att du gör en stor grej av det. Du skall bete dig som att det är en naturlig och självklar grej, men spara det tills ett tillfälle då politik redan är samtalsämnet.

Genom att komma ut inför den närmaste kretsen så normaliserar du åsikterna, och andra sympatisörer som innan kanske inte hade modet att säga någonting kommer nu få det enklare då de vet att de aldrig kommer stå ensamma.

Det är på detta vis en folkrörelse skapas.
Senast redigerad av UAA 2013-09-02 kl. 02:17.
Citera
2013-09-02, 02:21
Medlem
Gails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Innan jag svarar på din ursprungliga fråga: Sluta skämmas över att vara rasist. Det är fullt normalt och snarare ett sundhetstecken.

Så hur gör man SD till ett större parti? Det som hämmar SD mest just nu är den rådande skamkampanj som massmedia har kört stenhårt under 2000-talet och som fortfarande är pågående. Det är förknippat med en viss social risk att "komma ut" som Sverigedemokrat idag. Men det är någonting som måste göras.

Om du önskar se SD växa så är det bästa du kan göra att komma ut som SDare för vänner, bekanta, familj och på arbetsplatsen. Gör inte misstaget att du gör en stor grej av det. Du skall bete dig som att det är en naturlig och självklar grej, men spara det tills ett tillfälle då politik redan är samtalsämnet.

Genom att komma ut inför den närmaste kretsen så normaliserar du åsikterna, och andra sympatisörer som innan kanske inte hade modet att säga någonting kommer nu få det enklare då de vet att de aldrig kommer stå ensamma.

Det är på detta vis en folkrörelse skapas.

Helt rätt men kommer ni rösta i kyrkovalet 15 september?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in