2013-08-30, 09:38
Avslutad
XBOX 360
Social Club: wefearnofoe
Citera
2013-08-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Nja, åsiktsändring skulle jag inte kalla det. Jag antar att de som var emot en spärr på 32 fortfarande är emot en spärr på 64, en av dessa är dessutom Commissioner så då har man ju en del att säga till om, själv ser jag det mer som en liten diskussion, beslut får som sagt tas när vi nått 64 medlemmar, ifall väldigt många fortfarande vill gå med är det tråkigt att behöva säga nej.

Jag ställer mig fortfarande lite tveksam till att ha två olika Crews, en för varje konsol. I slutändan känns det som att de mest aktiva ändå borde vara på samma Crew då man annars troligen kommer att harva i bottenträsket vad det gäller stats och poäng eftersom varje Crew tekniskt sett bara får hälften av de poäng de skulle kunnat få.

En uppdelning vore värdelös, känns lite löjligt.

Vad tycker ni annars? Har ni sett GTA V Official trailer som släpptes igår än?
Citera
2013-08-30, 14:04
Medlem
Nemions avatar
Jag är mer än gärna med i ett FB crew. Kommer nicka Rietz och lira på ps3.
Citera
2013-08-30, 14:36
Medlem
swehardrockers avatar
Hur många är det i fb:s crew på 360 nu? Är jävligt sugen på att beställa spelet
Citera
2013-08-30, 15:30
Avslutad
Jag tycker inte det är någon idé att dela upp crewet i ps3 respektive 360 grupper. Dels för att det förstör den kompetativa sidan av att ha ett crew som vill kunna "dominera", samtidigt som vi också ska kunna spela lite mer casual. Men också för att crewen kommer bli mindre aktiva ju färre det är i varje grupp.

Jag ser hellre att både ps3are och folk med 360 samlas i samma crew, utan medlemstak. Detta gör att crewet blir mer aktivt, samt att vi kommer skörda mer poäng. Personer som dock är väldigt inaktiva, (exempelvis personer som kanske spelar ett par timmar i månaden), anser jag ska bli "kickade" från crewet.

Vad tycker ni?
Citera
2013-08-30, 18:07
Medlem
häpps avatar
Tycker att det är för tidigt att bestämma att vi ska göra si eller så, låt oss först spela ett tag och sedan dra upp några förslag om hur vi ska göra med våra crew.
Citera
2013-08-30, 18:35
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swehardrocker
Hur många är det i fb:s crew på 360 nu? Är jävligt sugen på att beställa spelet
Enligt min icke så exakta uträkning är vi minst 15 stycken i vårt Crew som spelar på Xbox.

För övrigt är det bara att lägga till mig på PSN, Vespucci_rider, om ni vill dominera GTA Online
Citera
2013-08-30, 18:43
Medlem
Fyfan sämsta månaden att det strular med csn o skit

Måste ju ha ekonomi till både skaffa spelet, skaffa PS3 och nån form av tv-skärm som passar i rummet jag ska bo i...

OnT: Jag kan garantera att när jag får tag i spelet så kommer jag defenitivt vilja vara med ett gäng seriösa spelare!
Citera
2013-08-30, 19:33
Medlem
AlexJohansens avatar
Värt att ta ledigt på onsdag, torsdag och fredag?
Citera
2013-08-30, 20:32
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexJohansen
Värt att ta ledigt på onsdag, torsdag och fredag?

Det beror ju på när du menar. När spelet släpps eller själva GTA Online? Jag menar du har ju all tid i världen att klara ut storyn innan den 1:a oktober.
Citera
2013-08-30, 20:53
Medlem
Autoziones avatar
Hm, såg att någon som kallar sig West_Side_Crew har joinat vårt Crew. Är det någon som har konto här på Flashback eller någon helt random? Är bara lite nyfiken eftersom h*n kommer från Belgien
Citera
2013-08-30, 20:55
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Hm, såg att någon som kallar sig West_Side_Crew har joinat vårt Crew. Är det någon som har konto här på Flashback eller någon helt random? Är bara lite nyfiken eftersom h*n kommer från Belgien

Verkar bara va en snubbe som letar GTA V crew

Let's kick him, kick him good
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in