Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-29, 23:59
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Hur ska du värva "snygga" människor? Hur funkar det i praktiken? Kanske kan SvP betala plastik-kirurgi för varje meddlem?
Du är helt enkelt för obegåvad och obildad för att begripa hur socialpsykologi fungerar och hur man använder det strategisk-politiskt. Har du reflekterat nån gång över varför vänsterpartister ser ut som trasiga as och går på soc medan borgerliga ofta ser bra ut och är välutbildade? Och vad det kan bero på? Och vilka som är bäst att värva om man vill skapa ett land med välstånd?
Citera
2013-08-30, 00:01
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Är det någon som har en lista på vilka etniciteter som SvP klassar som västerländska?
Citera
2013-08-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du är helt enkelt för obegåvad och obildad för att begripa hur socialpsykologi fungerar och hur man använder det strategisk-politiskt. Har du reflekterat nån gång över varför vänsterpartister ser ut som trasiga as och går på soc medan borgerliga ofta ser bra ut och är välutbildade? Och vad det kan bero på? Och vilka som är bäst att värva om man vill skapa ett land med välstånd?

Jag frågade inte detta. Min fråga var hur du ska göra i praktiken för att rekrytera "snygga" människor.
Citera
2013-08-30, 00:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Är dom andra nämnda tjejerna IQ-mässigt och intellektuellt överlägsna Bruunis?
Jag vet inte men de verkar vara sundare förebilder i vilket fall.
Citat:
Det krävdes trots allt ett visst kurage för att komma ut som barnätande rasistnazistisk sverigedemokrat 2010
Jaha? Vad har det med diskussionen att göra? Det krävs väl lika mycket kurage av lämpliga som av olämpliga individer?
Citat:
Vafan gjorde du och jag för Sverige och svenskarna 2010, satt och garvade på Flashback åt Bruunis gamla blogg som nån grävde upp...?
Jag vet inte vad du gjorde. Själv var jag inte ens medlem på flashback då. Vad vi gjorde då har dock ingenting med lämpligheten i att föreslå Alexandra Brunell för en central position inom rörelsen att göra. Varför håller du bara på med halmgubbar och ickefrågor?
Citera
2013-08-30, 00:22
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag vet inte men de verkar vara sundare förebilder i vilket fall.
Jaha? Vad har det med diskussionen att göra? Det krävs väl lika mycket kurage av lämpliga som av olämpliga individer?Jag vet inte vad du gjorde. Själv var jag inte ens medlem på flashback då. Vad vi gjorde då har dock ingenting med lämpligheten i att föreslå Alexandra Brunell för en central position inom rörelsen att göra. Varför håller du bara på med halmgubbar och ickefrågor?
Det är såvitt jag vet ingen i SvP som föreslagit det. Det var en insändare som handlade om att få fram fler kvinnor i rörelsen. Du har kört fast fullständigt nu. Släpp sargen.
Citera
2013-08-30, 00:25
Medlem
DansandeVindurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhaftresfhvcvbse
Är det någon som har en lista på vilka etniciteter som SvP klassar som västerländska?
Helt enkelt västerländska etniciteter antar jag :P
Citera
2013-08-30, 00:31
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Det är såvitt jag vet ingen i SvP som föreslagit det.
Nej, men de har inte avslagit det heller. SvP skulle enligt uppgift behöva kalla in ett extra styrelsemöte för att bedöma om människor som Brunell borde ges centrala roller inom rörelsen. Det är förmodligen allt som kommer fram av den här diskussionen. Tack för visat intresse.
Citera
2013-08-30, 00:34
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansandeVindur
Helt enkelt västerländska etniciteter antar jag :P

Jo, men vad menas med det?
Citera
2013-08-30, 00:35
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Jag frågade inte detta. Min fråga var hur du ska göra i praktiken för att rekrytera "snygga" människor.
Propaganda, PR, reklam, image, hype, upplysning, bildning, inspiration etc. etc., det vill säga alla metoder och strategier som krävs för att framstå som ett attraktivt, uppbyggligt, seriöst, spännande, tilldragande, snyggt, sofistikerat och angeläget alternativ både intellektuellt och estetiskt. Det är väl inte så jävla komplicerat egentligen? Eller så sitter man kvar på mikronivå och lyssnar på Storm och grillar korv med rockabillynazzar i skogen och skriver kommentarer på Flashback ibland.
Citera
2013-08-30, 00:35
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Nej, men de har inte avslagit det heller. SvP skulle enligt uppgift behöva kalla in ett extra styrelsemöte för att bedöma om människor som Brunell borde ges centrala roller inom rörelsen. Det är förmodligen allt som kommer fram av den här diskussionen. Tack för visat intresse.

Brunell är inte ens medlem i SvP så nej dem behöver inte alls kalla in ett styrelsemöte för att diskutera henne.
Citera
2013-08-30, 00:41
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Eller så sitter man kvar på mikronivå och lyssnar på Storm och grillar korv med rockabillynazzar i skogen och skriver kommentarer på Flashback ibland.

Ja du sitter ju själv på Flashback så...
Citera
2013-08-30, 00:43
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Nej, det är ingen som har hävdat det. Han raljerade eftersom din frågeställning är absurd och du beter dig obstinat. Ska det vara förbjudet att nominera personer, att överhuvudtaget diskutera? Det betyder ju inte att någon automatiskt godkänns till en ledande position. Vad insändarskribenten förmodligen syftade på var att fler kvinnor behöver synas utåt inte att Alexandra Brunell måste bli partiledare imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in