2013-08-28, 16:04
Medlem
xanor 1mg 50st/750 pm
Citera
2013-08-28, 16:26
Medlem
Idaistheshits avatar
Vad är det för fel på mig?! Varför känner jag inte av xanor hur jävla mycket jag än tar. Rent teoretiskt borde jag känna av "normala" doser då jag har ganska liten kropp. Kan användandet av andra saker som opiater, amfetamin, lyrica och cannabis påverka min tolerans?
Citera
2013-08-28, 16:36
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHolk
En kopp kaffe och någon/några xanor mot ångest funkar klockrent för mig.

1 mg brukar bota min ångest när jag inte har någon tolerans, men om jag har intagit en inte allt för stor mängd koffein behöver jag 2-3 mg.

Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Vad är det för fel på mig?! Varför känner jag inte av xanor hur jävla mycket jag än tar. Rent teoretiskt borde jag känna av "normala" doser då jag har ganska liten kropp. Kan användandet av andra saker som opiater, amfetamin, lyrica och cannabis påverka min tolerans?

Alla människor fungerar olika, du har helt enkelt oturen att alpra inte biter på dig.
Jag har läst någonstans på forumet att Lyrica och bensodiazepiner är korstoleranta, huruvida det är sant eller ej har jag ingen aning om. Men båda är GABA-droger så det är inte omöjligt.
Citera
2013-08-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
"Har du legat på höga doser? Nej. 12 mg totalt."

Bäng?
haha det är du som är bäng utan läsförståelse
Citera
2013-08-28, 17:08
Medlem
Idaistheshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
1 mg brukar bota min ångest när jag inte har någon tolerans, men om jag har intagit en inte allt för stor mängd koffein behöver jag 2-3 mg.

Alla människor fungerar olika, du har helt enkelt oturen att alpra inte biter på dig.
Jag har läst någonstans på forumet att Lyrica och bensodiazepiner är korstoleranta, huruvida det är sant eller ej har jag ingen aning om. Men båda är GABA-droger så det är inte omöjligt.

Hmm ja det där med korstolerans känner jag igen. Men det är just xanor som inte fungerar, jag har tagit upp till 10 mg utan att känna avsevärt mycket. Medan jag har vänner som tagit en tredjedel och blivit flöddrade som tusan. Kan ju nämna att stesolid fungerar bättre, båda är ju benso men stesolid upplever jag mer muskelavslappnande.
Citera
2013-08-28, 17:53
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Hmm ja det där med korstolerans känner jag igen. Men det är just xanor som inte fungerar, jag har tagit upp till 10 mg utan att känna avsevärt mycket. Medan jag har vänner som tagit en tredjedel och blivit flöddrade som tusan. Kan ju nämna att stesolid fungerar bättre, båda är ju benso men stesolid upplever jag mer muskelavslappnande.

Om stess funkar men inte Xanor så kanske din kropp inte reagerar så starkt på alpra. 10 mg är jävligt mycket!
Citera
2013-08-28, 22:05
Medlem
Käkat mycket diazepam och klonazepam tidigare. Hur är alprazolam i jämförelse. Åt klonazepam som godis ett tag. Alpra har ingen muskelrelax om jag har förstått rätt? =/
Citera
2013-08-29, 13:08
Medlem
PreaCs avatar
Gillar dessa. Fick tag på 8st 1mg igår, käkade 4a igår och nu 4 stycken. Borde verkligen ha noll tolerans men känner mig inte alls som jag gjorde på mitt livs första stav. Är dock bra mysig, ska dricka mig ett glas vin nu hade jag tänkt och sedan sätta på en film.

Knarkar Powerking på sidan av också för att inte bara slockna och låta allt försvinna i sömnen
Citera
2013-08-29, 14:50
Medlem
2mg och lite redbull.
Hur länge sitter ruset i?

Edit: det är 2x1 depot
Hur ska jag inta för bästa effekt och längsta rus?
Senast redigerad av b00ven 2013-08-29 kl. 15:17.
Citera
2013-08-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noworriesdude
haha det är du som är bäng utan läsförståelse

Skriver man som ett dyslexibarn kan man inte alltid räkna med att bli förstådd.
Citera
2013-08-29, 16:21
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00ven
2mg och lite redbull.
Hur länge sitter ruset i?

Edit: det är 2x1 depot
Hur ska jag inta för bästa effekt och längsta rus?

Ett par timmar, ~8h.
Tugga sönder tabletterna för bästa effekt, eftersom att det är depot
Citera
2013-08-30, 02:28
Medlem
2mg xanor och 4 starköl. Knappt påverkad. Och då brukar jag aldrig köra de! Ovärt......

Skapligt avslappnad i kroppen visserligen, riktigt skönt
Senast redigerad av b00ven 2013-08-30 kl. 02:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in