Citat:
Ursprungligen postat av
cunninlynguist
Som topic lyder, polaren skickar tydligen sms från sin vanliga mobil, men i min mobil kommer det upp som ett random telefonnummer, som ej går att ringa upp, men det går att skicka sms till det. Han har en Iphone. Någon som haft samma "problem"?
När jag smsar från vårt belgiska kort, visas ett svenskt nummer, som inte ger nån träff på hitta.se +46723XXXXXX.
Däremot när jag ringer, visas korrekt belgiskt nummer.