2013-08-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekvalster
Men herrejävlar,vad har det för betydelse vad dom gjorde tidigare under dagen!!! Vad än dom haft för sig så är det irellevant i sammanhanget,en onödig olycka har skett och dom, i alla fall tre av fyra är döda! Tidigare äventyr är helt ovidkommande för denna tragiska olycka,allt annat är bara föda för skvallertörstande hyenor! Att det hos somliga i sällskapet fanns lite in under västen vet vi redan. Det är bara vad som händer efter att de satt sig i båten och lämnat Örnsköldsvik som kan vara av intesse och inget annat!

Tvärtom är det som i vilken brottsutredning som helst mycket viktigt att kartlägga gärningsmannen/männen/(kvinnan/kvinnorna?). Du tycks ha en vilja att släta över denna illgärning och helst vilja att den inte ska diskuteras öht. Antagligen pga att du är polare/släkt med någon av de inblandande. Men de flesta sunt tänkande, neutrala människor tycker att det här är en katastrof som bör utredas och att de ev överlevande ansvariga ställas till svars.
Citera
2013-08-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastarhundennu
Lugn och fin nu.
Kom istället med dina egna teorier eller frågor. Vad tror du själv hände efter de lämnat av person fem. Även du som vän till de drabbade har väl funderingar. Att försöka vara polis här hjälper ingen, tror du triggar de du kallar hyenor mer än lugnar stormen.

Känner med dig och alla andra som drabbats.

Tack för att det finns någon med medkänsla för det drabbade! Mina teorier ventilerar jag med endel av deras anhöriga och inte här, av respekt för de förolyckades närstående.
Citera
2013-08-24, 19:53
Medlem
yandaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekvalster
Men herrejävlar,vad har det för betydelse vad dom gjorde tidigare under dagen!!! Vad än dom haft för sig så är det irellevant i sammanhanget,en onödig olycka har skett och dom, i alla fall tre av fyra är döda! Tidigare äventyr är helt ovidkommande för denna tragiska olycka,allt annat är bara föda för skvallertörstande hyenor! Att det hos somliga i sällskapet fanns lite in under västen vet vi redan. Det är bara vad som händer efter att de satt sig i båten och lämnat Örnsköldsvik som kan vara av intesse och inget annat!

Vem är du att avgöra vad jag tycker är av intresse?
Citera
2013-08-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peikkopekka
Tvärtom är det som i vilken brottsutredning som helst mycket viktigt att kartlägga gärningsmannen/männen/(kvinnan/kvinnorna?). Du tycks ha en vilja att släta över denna illgärning och helst vilja att den inte ska diskuteras öht. Antagligen pga att du är polare/släkt med någon av de inblandande. Men de flesta sunt tänkande, neutrala människor tycker att det här är en katastrof som bör utredas och att de ev överlevande ansvariga ställas till svars.

Tycker du att ditt inlägg om D*ner var neutralt? Undrar bara, och tycker också det 'r viktigt att sanningen kommer fram. Iaf för de drabbade.
Citera
2013-08-24, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastarhundennu
Tycker du att ditt inlägg om D*ner var neutralt? Undrar bara, och tycker också det 'r viktigt att sanningen kommer fram. Iaf för de drabbade.

Så neutralt det kan bli i ett inlägg om en person som pga alkoholkonsumtion indirekt (oavsett om karln höll i ratten eller ej) tagit livet av sig själv och två andra. Men visst, ett visst mått av ironi anar jag i mitt eget inlägg. Dock känner jag inte mannen ifråga så jag har ingen anledning att vara fientligt inställd.
Citera
2013-08-24, 20:13
Medlem
Ingen nämner besöket på Malmön heller, men där befann sig SD på dagen.
Kanske helt irrelevant även det.
Citera
2013-08-24, 20:18
Medlem
Nej det är intressant. Drack de där också?
Citera
2013-08-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Pratade just med en som träffat SD vid tvåtiden på dagen, redan då hade han svårigheter med balansen. Han kan iofs ha sovit 10 timmar innan båtfärden och nyktrat till man jag tvivlar.

Då är ju frågan hur han kunde få med sig två tjejer i båten, var de lika fulla?
Citera
2013-08-24, 23:20
Medlem
Mr. Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearson77

Tjejerna åkte högst sannolikt med båten för att en av dem var tillsammans med honom och den andra av dem med GÖ.
Citera
2013-08-24, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Walker
Tjejerna åkte högst sannolikt med båten för att en av dem var tillsammans med honom och den andra av dem med GÖ.

Jaha ok, det visste jag inte!
Citera
2013-08-25, 08:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearson77
Förmodligen sen var väl en Gs flickvän samt flickväns kompis?
Dyner har pengar också vilket lockar så klart.

Edit: Så båda var flickvänner, hade missat det.
Citera
2013-08-25, 11:06
Medlem
Det är precis en vecka sedan larmet kom om den tragiska olycka vi avhandlar här.

Vilka frågor är definitivt besvarade? Vilka kommer att förbi stora frågetecken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in