2013-08-22, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Han kanske inte vet att det var AJ som senare snodde hans bil? (I min teori är bäst att tillägga).

Han ? Det är två. Två som kommer med en historia hur di hämtat AJ.
Di säger att han har en hotbild.
Hur kan di säga det när bilen är stulen, att di åkte i den ?
Citera
2013-08-22, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Han ? Det är två. Två som kommer med en historia hur di hämtat AJ.
Di säger att han har en hotbild.
Hur kan di säga det när bilen är stulen, att di åkte i den ?

Så de två kan inte ha skjutsat AJ från Id*s hem,ditlurade av AJ och att AJ senare under natten stjäl DB:s bil för att göra det som behövdes göra?
Citera
2013-08-22, 20:20
Bannlyst
Citat:
Vet du vad de har olika uppgifter om? Historierna skiljer sig åt...hur mycket då? Och rörande vilka uppgifter?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17325954.ab
Citat:
Hur och när hans bil som hittades på Hunneberg försvann vet han inte.
– Jag körde bilen senast under natten mellan lördag och söndag, sedan parkerade jag den hemma. Jag anmälde den stulen under måndagen.
35-åringen uppger att han mötte upp 31-åringen för att åka till Trollhättan och hämta den nu mordmisstänkte 36-åringen för att ”det fanns en hotbild mot honom”. Det var samma natt som 36-åringen befunnit sig hos den mördade 23-åringen.
– Båda två har vidhållit att vi träffade honom den kvällen. Vi hämtade honom inne i Trollhättan, sedan åkte vi hem till mig, säger 35-åringen.

Nu vill jag höra hur då får ihop ett scenario att AJ snodde bilen.
Citera
2013-08-22, 20:21
Bannlyst
Sieg Heil, gör som jag vill hjälper ni inte mig golar jag inte på ER ingen av gossarna var helt rena, ligger närmare sanningen.

Jag har problem med att vissa likställer detta mord med en åsikt om vår invandring!

Ingen av de inblandade var ny Svenskar men ingen av dem heller gillar inte våra öppna dörrar politik.

Så glöm Nazi spåret! Här snackar vi om en väldigt gaddad 22 årig flicka som gillade Farliga killar
Senast redigerad av Bejrut 2013-08-22 kl. 20:25.
Citera
2013-08-22, 20:22
Bannlyst
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17325954.ab

Nu vill jag höra hur då får ihop ett scenario att AJ snodde bilen.

Vet du när bilen stals? Datum och klockslag? Kan den ha bli stulen natten mellan lördag och söndag efter att han skjutsat AJ?
Citera
2013-08-22, 20:23
Medlem
Disasterbators avatar
Citat:
Han kanske inte vet att det var AJ som senare snodde hans bil? (I min teori är bäst att tillägga).
Nej, han kanske är döv, blind och saknar slutledningsförmåga. Förmodligen lämnar han alltid nyckeln i bilen också. För säkerhets skull.
Den smartaste av dem var Stellan och han är död.
Citera
2013-08-22, 20:23
Bannlyst
Citat:
Så de två kan inte ha skjutsat AJ från Id*s hem,ditlurade av AJ och att AJ senare under natten stjäl DB:s bil för att göra det som behövdes göra?

Redovisa ett tidschema som håller, inkluderat insomnande i huset.
Lägg där till ett sovande spädbarn i lägenheten.

Vilken planet kommer du från ?

Den här diskussionen är över.
Citera
2013-08-22, 20:25
Bannlyst
Citat:
Vet du när bilen stals? Datum och klockslag? Kan den ha bli stulen natten mellan lördag och söndag efter att han skjutsat AJ?

Jag vill ha ditt fullständiga scenario, inte en massa dravelfrågor tillbaka.
Du kan läsa själv på AB och TTELA och återkomma.
Citera
2013-08-22, 20:26
Bannlyst
Citat:
Redovisa ett tidschema som håller, inkluderat insomnande i huset.
Lägg där till ett sovande spädbarn i lägenheten.

Vilken planet kommer du från ?

Den här diskussionen är över.

Vad har du för tidsschema? Vet du alla tider inklusive för den när DB:s bil stals? Vem somnade i vilket hus och hur har det bevisats?
Citera
2013-08-22, 20:30
Bannlyst
Citat:
Jag vill ha ditt fullständiga scenario, inte en massa dravelfrågor tillbaka.
Du kan läsa själv på AB och TTELA och återkomma.

Vi behöver inte diskutera några alternativa scenarion än de ni tror på om det är för känsligt. Men det är ju inte ovanligt att mördare försöker skylla ifrån sig på någon annan.
Citera
2013-08-22, 20:32
Bannlyst
Citat:
Vi behöver inte diskutera några alternativa scenarion än de ni tror på om det är för känsligt. Men det är ju inte ovanligt att mördare försöker skylla ifrån sig på någon annan.

Inte alls känsligt, jag frågade efter ditt scenario men du vägrar svara. Vem är känslig ?
Citera
2013-08-22, 20:32
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

Det handlar inte om alternativa scenarion som vi tror på. Om du inte har läst i tidningarna och alla länkar i tråden, så står det gång på gång "misstankarna har stärkts ytterligare, versionerna är inte samstämmiga, uppgifter i förhören har ändrats i väsentliga delar, misstankarna är stärkta ytterligare" osv osv.

Media sitter inte och skriver egna sagoberättelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in