Har en gammal 90 tals låt, typ techno de ett piano i mitten av låten en tjej som sjunger. Kommer bara ihåg att hon sjunger one friend, one love efter det och så kommer pianot in. Tänk eurotechno fast med lite lägre tempo
Jag var i Sunny Beach nu i veckan och där spelades en riktigt go låt på baren Den Glade Viking varje kväll. Var ju dragen när jag hörde den men kände igen den och de sjöng något med "good girl" i den om jag inte minns helt fel. Någon av er som har någon aning om vilken låt jag tänker på?
Jag var i Sunny Beach nu i veckan och där spelades en riktigt go låt på baren Den Glade Viking varje kväll. Var ju dragen när jag hörde den men kände igen den och de sjöng något med "good girl" i den om jag inte minns helt fel. Någon av er som har någon aning om vilken låt jag tänker på?
Har hört en låt nu ganska många gånger på East FM och undrar vad den heter...
Den låter väldigt mörk i soundet och ursäkta ordvalet men det låter som en neger är sångaren. Låten är nästan lite hiphop stuk över i sången men electro/wubwub i genren. Den spelades idag runt 19:00, dock har jag inte hittat någon tidslinje över låtar på East FMs hemsida,, det borde de skaffa!!!
Har hört en låt nu ganska många gånger på East FM och undrar vad den heter...
Den låter väldigt mörk i soundet och ursäkta ordvalet men det låter som en neger är sångaren. Låten är nästan lite hiphop stuk över i sången men electro/wubwub i genren. Den spelades idag runt 19:00, dock har jag inte hittat någon tidslinje över låtar på East FMs hemsida,, det borde de skaffa!!!
För kanske tio år sedan lyssnade jag lite på en artist som jag har glömt namnet på.
Det är en svart kille om jag minns rätt och musiken är ganska gammal.
Grejen är att han låter jäkligt likt Steven Tyler (kanske är tvärtom om man ska vara rättvis) och det är det enda jag kan komma på för att beskriva honom. Det var soul och det var inte ett "bandnamn" utan ett vanligt namn. Är det någon som kan har en aning om vem jag kan tänka på? Jag minns inte låtnamn eller något annat över huvud taget tyvärr.
Tack för länken! Kollade alla låtar runt 19:00 och kan inte hitta den ! Men låten används även i deras "mellanspel"... tror den spelades idag som en remix i deras club mixar.. borde inte vara så svårt att hitta den skulle jag tro!